Stránka 1 z 1
co hovorite na toto
Napsal: 02 kvě 2018, 16:50
od vladoc
Napsal: 02 kvě 2018, 20:18
od exiter
Jj tohle před cca 2lety testovali ve zkušebně Bosch- myslím teda ten nový el. modul, který nahradí jak alternátor tak i startér.
Napsal: 02 kvě 2018, 23:03
od Source
skorej si myslím, že narážal na to, že 2.0 TDI zostane ako jediný dieslový motor v ponuke a nahradí všetky ostatné čiže už nebudú žiadne 1.2, 1.4, 1.6 a zostane len 2.0
Za mňa je to podľa mňa super. najlepšie by bolo ak by všetky tie výkonové varianty mali aj rovnaký HW. to by sa potom čipovalo vo velkom, ale má to aj svoje výhody, ak máš rovnaký hardware = vyrobíš viac kusov = lacnejšie náradné diely
Napsal: 03 kvě 2018, 06:25
od WOB
Vidíte ten DPF filtr namontovaný na motore?

Už Vás vidím jak to měníte nebo čistíte, kola dolů, nápravnice dolů, motor s převodovkou dolů, vymontovat DPF, namontovat DPF, motor nahoru zpět, nápravnice, kola, geometrie...

Napsal: 03 kvě 2018, 11:53
od turbo kamna power
WOBe ty ses zase probudil, co? Motory VW mají DPF s katem takto hned za turbem už více jak 10 let
Jinak vnímám pozitivně přechod na WLTP a měření v reálném provozu. Konečně se nebude tolik lišit udávaná spotřeba s reálnou a ty auta budou příjemnější na jízdu, ne třeba tak tupá, jako byly auta euro 5. Jo a taky konec downsizingu
