



Moderátoři: šulda, Moderátoři
udaje ze servisu jsou zapsany v motorove jednotce ,ale i ty se daji vymazat ,zalezi na tom kdo to staci,takze pak ani orig diagnostikou nezjistis nicPackage píše:a preco nie?ved nekupujes rozok...ale auto..a ked kupujes taku drahu vec tak si ju pozri dokladne a poriadne.nie aby si si potom buchal hlavu ze si si to alebo ono nevsimol.
odporucam zajst do origo servisu a nechat spravit len diagnostiku , popripade sa da zistit s BSI kolko km ma natocene a ci to sedi zo skutocnostou.respektive v systeme su zapisane vsetky udaje ktore sa robili v servise a k tomu su tam aj km..
a este jedna vec..ak ma auto FAP filter tak si to poriadne ale ozaj poriadne rozmysli.neni to potom lacna vec...
vdyt rikam ,ze zalezi kdo to staci smazat nebo prepsat jde vse kdyz se vi kdePackage píše:nieje pravda s tym stacanim..mozno na budiku bude krasnych 56000km ale v skutocnosti tam bude 160000km.
origo diag sa da v 90 % zistit stacanie.ponevac bsi ma 2 druhy chybovej pamete.jedna klasicka a druha sa uklada s prave najazdenymi km.
klasicka diagnostika tu druhu nevidi.origo sa da pozriet do takzvaneho denniku a tam je vsetko.uz som mal zopar borcov co prislo a ze ako dobre kupili.ze mu len svieti dig.motora aby sme mu to pozreli.auto hlasilo zavadu zaneseneho filtra FAP.ked zme zistovali preco (vymena cca od 120000 niektore 180000km)tak sme zistili ze auto ma namiesto 64000km tachometrovych 178000km nabehanych origo.
a poviem vam ze borci vytrieskali oci ze im az skoro z jamiek vypadli.
tak treba bacha..bol to vsetko dovoz