Stránka 1 z 1

vstřikovaní u 307 hdi

Napsal: 09 říj 2007, 04:15
od sliva
zdarek,mam dotaz ;) slyšel jsem že nebrat u tohoto motoru vstřikovani siemens,že jedině bosch :? ale jak to u koupi spolehlivě poznat.vím jen snad že bosch ma elektroniockej plynovej pedal,kdežto siemens mechaniku-lanko :? poradi nekdo víc :? dik

Napsal: 09 říj 2007, 05:26
od Package
a preco vlastne brat HDI?
je jedno ci siemens alebo bosch.neni pravda ze jedno ma lanko a druhe ma pedal.lanko ide do akceleratoru ,ktory je v motore a funguje uplne tak isto ako el.pedal akurat ze je to trosku inak sprevodovane.
co sa tyka motorov tak je tam kopec typov.RHY,RHX atd..
zisti si co za motor by si chcel.
rozdiel medzi siemens a bosch je v cidlach a cerpadlach vstrekovacoch atd..motor ako celok je rovnaky.

Napsal: 09 říj 2007, 06:20
od sliva
asi tak rok 2002 79 kw.. ;) ale radeji ten bosch!a jak ho teda poznat?nemužu u koupě rozdelavat kryt motoru,přece :D

Napsal: 09 říj 2007, 07:04
od Package
a preco nie?ved nekupujes rozok...ale auto..a ked kupujes taku drahu vec tak si ju pozri dokladne a poriadne.nie aby si si potom buchal hlavu ze si si to alebo ono nevsimol.
odporucam zajst do origo servisu a nechat spravit len diagnostiku , popripade sa da zistit s BSI kolko km ma natocene a ci to sedi zo skutocnostou.respektive v systeme su zapisane vsetky udaje ktore sa robili v servise a k tomu su tam aj km..
a este jedna vec..ak ma auto FAP filter tak si to poriadne ale ozaj poriadne rozmysli.neni to potom lacna vec...

Napsal: 09 říj 2007, 07:12
od sliva
;) jasně ale jak poznam ten filtr pevnych častic?je to od nejakyho roku vyroby??nebo typ motoru?ten fitr bych určo nechtel ;)

Napsal: 09 říj 2007, 09:29
od Package
praveze len tak to nepoznas...preto je dobre ked das kod motora a viem zistit ci to ma alebo nema fap..
ale nechces ist radsej do nejakeho nemca ako do francuza?

Napsal: 09 říj 2007, 14:27
od sliva
:D to neni tak jednoduchy..budu nakupovat v holandsku..tak to nepujde... :) jen jsem s echtel připravit,tyhle auta neznam,ale díky :)

Napsal: 10 říj 2007, 05:34
od Package
este si to poriadne rozmysli...o aute nebudes vediet nic,diagnostika na to je problemova a nahradne veci drahe...oplati sa to??

Napsal: 15 říj 2007, 14:48
od sliva
no nevim,chtel jsem to auto zkusit :) docela se mi libi

Napsal: 15 říj 2007, 18:57
od chiptuning
Package píše:a preco nie?ved nekupujes rozok...ale auto..a ked kupujes taku drahu vec tak si ju pozri dokladne a poriadne.nie aby si si potom buchal hlavu ze si si to alebo ono nevsimol.
odporucam zajst do origo servisu a nechat spravit len diagnostiku , popripade sa da zistit s BSI kolko km ma natocene a ci to sedi zo skutocnostou.respektive v systeme su zapisane vsetky udaje ktore sa robili v servise a k tomu su tam aj km..
a este jedna vec..ak ma auto FAP filter tak si to poriadne ale ozaj poriadne rozmysli.neni to potom lacna vec...
udaje ze servisu jsou zapsany v motorove jednotce ,ale i ty se daji vymazat ,zalezi na tom kdo to staci,takze pak ani orig diagnostikou nezjistis nic (rofl)

a jestli je tam bosch nebo siemens poznaz kdys se podivas na jednotku mas to na ni napsane , je pod plastovym deklem v motoru pred ridicem
a jinak bosch se snadneji chipuje :-)

Napsal: 15 říj 2007, 20:39
od sliva
čip bych tam určo nedaval :) snad to nebude línejši než octavka :? :? dik za info

Napsal: 16 říj 2007, 05:25
od Package
nieje pravda s tym stacanim..mozno na budiku bude krasnych 56000km ale v skutocnosti tam bude 160000km.
origo diag sa da v 90 % zistit stacanie.ponevac bsi ma 2 druhy chybovej pamete.jedna klasicka a druha sa uklada s prave najazdenymi km.
klasicka diagnostika tu druhu nevidi.origo sa da pozriet do takzvaneho denniku a tam je vsetko.uz som mal zopar borcov co prislo a ze ako dobre kupili.ze mu len svieti dig.motora aby sme mu to pozreli.auto hlasilo zavadu zaneseneho filtra FAP.ked zme zistovali preco (vymena cca od 120000 niektore 180000km)tak sme zistili ze auto ma namiesto 64000km tachometrovych 178000km nabehanych origo.
a poviem vam ze borci vytrieskali oci ze im az skoro z jamiek vypadli.
tak treba bacha..bol to vsetko dovoz

Napsal: 16 říj 2007, 18:53
od chiptuning
Package píše:nieje pravda s tym stacanim..mozno na budiku bude krasnych 56000km ale v skutocnosti tam bude 160000km.
origo diag sa da v 90 % zistit stacanie.ponevac bsi ma 2 druhy chybovej pamete.jedna klasicka a druha sa uklada s prave najazdenymi km.
klasicka diagnostika tu druhu nevidi.origo sa da pozriet do takzvaneho denniku a tam je vsetko.uz som mal zopar borcov co prislo a ze ako dobre kupili.ze mu len svieti dig.motora aby sme mu to pozreli.auto hlasilo zavadu zaneseneho filtra FAP.ked zme zistovali preco (vymena cca od 120000 niektore 180000km)tak sme zistili ze auto ma namiesto 64000km tachometrovych 178000km nabehanych origo.
a poviem vam ze borci vytrieskali oci ze im az skoro z jamiek vypadli.
tak treba bacha..bol to vsetko dovoz
vdyt rikam ,ze zalezi kdo to staci smazat nebo prepsat jde vse kdyz se vi kde
kdyz se to hledalo tak se pouzivala orig diag,tak ti muzu spolehlive rict , ze uz to pak neni zjistitejne

Napsal: 16 říj 2007, 23:10
od Package
je mi to jasne ale 9 z 10 pripadov to nevedia a da sa to zistit.
borec co to staca ako na beziacom pase a nevie nic viac tak ten
to nezmaze.ale ten kto vie co kde a ako,hral sa stymy jednotkami
a je to jeho konicek zisti vsetko a vie to spravit na 100% ciste..
ale tiez sa da potom zistit ze to niekto vymazal a tym padom nemusia sediet km tiez..

Napsal: 25 říj 2007, 04:36
od sliva
:) tak jeste nejaky zkušenosti s 307 sw? :P na co dat pozor při koupi?