P 307 HDi(RHY) 2003, spatne bezi - tarokuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P 307 HDi(RHY) 2003, spatne bezi - tarokuje
Cau, mam problem, a to - motor nastartuje normalne, strasne se klepe, jako by jel na tri valce, kdyz odpojim prepady, dva vstriky si odplivavaji, dva tecou jak vodovod. Nechal jsem je v Bosch servise opravit, dva byly vadny, dva v poradku, po oprave prosly testem - OK vsechny ctyri. Namontoval jsem je zpet, porad stejny. Na prvnim a tretim valci tecou, kdyz je prohodim, tecou stale na prvnim a tretim. Mam i jeden uplne novej, na pozici 2 a 4 v poradku, na 1 a 3 tece. Tak si rikam, jestli neni chyba v RJ, popr. co dakl udelat. Rozvody jsou v poradku. Setkal se s tim nekdo??? Diky za rady...
Nezoufej.Nejsi sám.Já mám Xsaru 2.0HDi a mam ten samej problem.Teplej motor chyta dobre,ale studenej jde jak starej vylagrovanej traktor.Kdyz je treba kolem 0 stupnu tak chytne treba az na podruhé a je to katastrofa a jeste k tomu mi houpe volnobeh.Jinak kdyz je zahratej tak jede dobre.Uz jsem to mel kvuli tomu asi trikrat v servisu a pokazde stejna odpoved,Napichli jsme to na pocitac a tam to neukazuje zadnou chybu takze je vsechno v poradku.Auto jsem koupil pred rokem a tento problem ¨mam od zacatku.Vstriky zmereny,jeden spatnej,vamenenej.Stav stejny.PS:Studenej motor kdyz naskoci tak z vyfuku vylitne modrej kour.Takze uz na to prdim.Az budou prachy tak asi udelam vymenu vozoveho parku a bude klid.
ten kolisavej volnobeh je zpusobenej regulatorem na cerpadlekoleno píše:Nezoufej.Nejsi sám.Já mám Xsaru 2.0HDi a mam ten samej problem.Teplej motor chyta dobre,ale studenej jde jak starej vylagrovanej traktor.Kdyz je treba kolem 0 stupnu tak chytne treba az na podruhé a je to katastrofa a jeste k tomu mi houpe volnobeh.Jinak kdyz je zahratej tak jede dobre.Uz jsem to mel kvuli tomu asi trikrat v servisu a pokazde stejna odpoved,Napichli jsme to na pocitac a tam to neukazuje zadnou chybu takze je vsechno v poradku.Auto jsem koupil pred rokem a tento problem ¨mam od zacatku.Vstriky zmereny,jeden spatnej,vamenenej.Stav stejny.PS:Studenej motor kdyz naskoci tak z vyfuku vylitne modrej kour.Takze uz na to prdim.Az budou prachy tak asi udelam vymenu vozoveho parku a bude klid.
Tak to uz mi taky nekdo rikal.Bohuzel tam mam podelanej Siemens tam se prej regulator tlaku vymenit nejde.Pouze cele cerpadlo.Ale jak uz jsem zjistil tak u HDi tam muze bejt spatneho cokoliv.Dokud s timto motorem nejsou zadne problemy tak je to motor dobrej,ale jakmile se to zacne srat tak je konec.Po me zkusenosti az budu menit auto, tak uz asi do Hdi nepujdu.Nekdo muze bejt spokojenej ale ja mam bohuzel takovouto zkusenost.jak uz jsem psal predtim,uz rok se snazim tuto zavadu odstranit a nikdo mi do teto doby nedokazal poradit.V servisech z tebe akorat vytahnou prachy a stejne h....Hlavne v original servisech Citroen(hlavne servis v Ceskych Budejovicich)Ja vim ze toto moje tlachani ti nepomuze v tvem problemu ale chtel jsem jenom upozornit ze kolikrat neni jednoduche na tomto motoru neco opravit.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a prehravali ti v servise software v riadiacej jednotke motora?
lebo v PSA vychadza kazdu chvilku nejaka aktualizacia a oprava nejakej chyby.smola je jedine to ze ti to spravia len v origo servise..
zopar aut som uz videl co im to pomohlo..
teda za predpokladu ze vsetko ostatne mas good a nemas ziadnu chybovu hlasku v motore.
lebo v PSA vychadza kazdu chvilku nejaka aktualizacia a oprava nejakej chyby.smola je jedine to ze ti to spravia len v origo servise..
zopar aut som uz videl co im to pomohlo..
teda za predpokladu ze vsetko ostatne mas good a nemas ziadnu chybovu hlasku v motore.
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..