Ibiza šedý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ibiza šedý kouř
Zdravím mám problém se seatem Ibiza 6k2 1.9tdi 81kw začlo blbě chytat jakoby jenom na tři válce kouří šedě a když jedu a držím plyn ve stejné poloze tak začne cukat jako kdyby vynechával vstřik ale vstřiky jsem zkoušel a jsou dobry. Kdyz se trošku zahřeje tak to vynechávání přejde a přestane i cukat a kouřit začne kouřit šedě když přidávám plyn. Diagnostika nic a už fakt nevím jestli ventil třeba.... Diky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33673
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Neni to jen při startu? To by mohlo dělat téčko na filtru, jak padá nafta, olej to nebere?Kachna13 píše:Smrdí to trochu naftou predstrik je v pořádku a sání je celé vyčištěné ještě mě napadlo jestli nemůže být nějaký ventil špatnej
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33673
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33673
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No nechci nikomu sahat na svědomí. Ale u všech motorů a dieslů vzlášt je to o kompresy časování a vstřiku paliva.
Takže u studenýho motoru vyndat žhavící svíčky ty odzkoušet. potom otestovat relé žhavení a to nejdůležitější změřit kompresi za studena.
Pak se dál řešit postavení rozvodů.
A dále už zbývá čerpadlo a vstřiky jestli dává naftu, musí chytit, to platí rotačku.
V principu to je u každho motoru stejné.
řešíte tu kraviny okolo.
Takže u studenýho motoru vyndat žhavící svíčky ty odzkoušet. potom otestovat relé žhavení a to nejdůležitější změřit kompresi za studena.
Pak se dál řešit postavení rozvodů.
A dále už zbývá čerpadlo a vstřiky jestli dává naftu, musí chytit, to platí rotačku.
V principu to je u každho motoru stejné.
řešíte tu kraviny okolo.

1xO1TDI Combi, Leon 1M TDI, T4 -2,5TDI, T5 - 2,5TDI