Ibiza šedý kouř

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Ibiza šedý kouř

Příspěvek od Kachna13 »

Zdravím mám problém se seatem Ibiza 6k2 1.9tdi 81kw začlo blbě chytat jakoby jenom na tři válce kouří šedě a když jedu a držím plyn ve stejné poloze tak začne cukat jako kdyby vynechával vstřik ale vstřiky jsem zkoušel a jsou dobry. Kdyz se trošku zahřeje tak to vynechávání přejde a přestane i cukat a kouřit začne kouřit šedě když přidávám plyn. Diagnostika nic a už fakt nevím jestli ventil třeba.... Diky
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

předvstřik je ok?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pust naftu z kanystru přímo do čerpadla hadicí a to ti odpoví
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Dym smrdi naftou alebo olejom ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20309
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

sundej chcípklapku a podívej se jak je na tom sání, tuhle jsem tam mělo jednu A3 a tak zarosttlé že bys tam malíček nestrčil...
Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Kachna13 »

Smrdí to trochu naftou predstrik je v pořádku a sání je celé vyčištěné ještě mě napadlo jestli nemůže být nějaký ventil špatnej
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20309
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nebo prodřený hydro
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Kachna13 píše:Smrdí to trochu naftou predstrik je v pořádku a sání je celé vyčištěné ještě mě napadlo jestli nemůže být nějaký ventil špatnej
Neni to jen při startu? To by mohlo dělat téčko na filtru, jak padá nafta, olej to nebere?
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Kachna13 »

Ne olej to nebere a to hydro kouknu hned jak přijdu dom
Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Kachna13 »

Tak hydro to není
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kachna13 píše:Tak hydro to není
a tlačils si na ty hydra může být měké i prasklé pod vačkou a to kolikrát okem ni nevidíš
Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Kachna13 »

Netlačil ale tak to by se asi zahřátím motoru nezpravilo si myslím
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33673
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kachna13 píše:Netlačil ale tak to by se asi zahřátím motoru nezpravilo si myslím
já ti jen chci říct že když kontroluješ hydra tak to není jen o oku ale i mechanice, když pruží je KO, přesně jak píšeš myslet znamená ..............
Kachna13
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 říj 2018, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Kachna13 »

Já to myslel tak že i kdyby bylo to hydro v háji tak se to přece nespravi tím že se trošku ohřeje motor....
Uživatelský avatar
Ropáček
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 16 dub 2011, 23:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Ropáček »

No nechci nikomu sahat na svědomí. Ale u všech motorů a dieslů vzlášt je to o kompresy časování a vstřiku paliva.
Takže u studenýho motoru vyndat žhavící svíčky ty odzkoušet. potom otestovat relé žhavení a to nejdůležitější změřit kompresi za studena.
Pak se dál řešit postavení rozvodů.

A dále už zbývá čerpadlo a vstřiky jestli dává naftu, musí chytit, to platí rotačku.
V principu to je u každho motoru stejné.
řešíte tu kraviny okolo. (LOL)
1xO1TDI Combi, Leon 1M TDI, T4 -2,5TDI, T5 - 2,5TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“