Stránka 1 z 2

OI ASV nežhaví

Napsal: 07 pro 2018, 12:26
od roman1648
Teplotní čidlo v měřených hodnotách ukazuje reál, žhavky všechny dobrý,ten studenej start je bída, točí,chytne jeden,druhej,třetí,pak brrrm a jede pěkně kulatě
tlaky dobrý,hydra nový před půl rokem, nafta nepadá
na žhavky nejde proud - nějaké relé nebo co hledat ?
díky

Napsal: 07 pro 2018, 14:35
od valekf
lišta? nebude někde přerušená?

Napsal: 07 pro 2018, 14:36
od roman1648
Nene nevypadá...

Napsal: 07 pro 2018, 15:09
od Marek001
Skús pozrieť relé, je pod volantom tuším číslo 202

Napsal: 07 pro 2018, 15:45
od mirek999
Velká pojistka v motoraku?

Napsal: 07 pro 2018, 15:57
od MirekX
pusť si žhavení v akčních členech a někde se doměříš problému

Napsal: 07 pro 2018, 16:23
od pejrak666
Rele zhaveni je 104. Pojistka, 50A plechová na baterce je dobrá?

Napsal: 07 pro 2018, 16:48
od Tomas.cz
Relé žhavení je 103, 104 bylo na Feldě 1.9D.

Napsal: 07 pro 2018, 18:32
od pejrak666
Tomas.cz - Opravdu? Ja myslim ze 103 napaji ecu, kdyz tam byva studenak v relatku, tak nesviti zhaveni, auto nestartuje, casta zavada. Hodne lidi tomu rika rele zhaveni, ale neni to. 104 je rele zhaveni, aspon teda v mym aute 😉

Napsal: 07 pro 2018, 19:03
od martinsidlo
Odpoj konektor od teplotního čidla a zkus nastartovat. Tváří se OK ale kontakty jsou lehce napadeny. WDčko to spraví.

Napsal: 07 pro 2018, 19:29
od roman1648
Ok zkusím dík
Teď to dva dny stalo a moc to teda netočilo...asi i startér nebude nic moc už..

Napsal: 07 pro 2018, 20:43
od Tomas.cz
pejrak666 píše:Tomas.cz - Opravdu? Ja myslim ze 103 napaji ecu, kdyz tam byva studenak v relatku, tak nesviti zhaveni, auto nestartuje, casta zavada. Hodne lidi tomu rika rele zhaveni, ale neni to. 104 je rele zhaveni, aspon teda v mym aute 😉
Jednotku napájí relé 109, ale jak říkáš, hodně lidí tomu říká neprávem relé žhavení.
Ta 104ka je možná že tam jde, ale co jsem viděl v TDi tak bylo vždy 103.

Napsal: 08 pro 2018, 20:53
od martinsidlo
Bývá to tím čidlem,konektorem. Stačí trochu prolínat fridex a je to. Proto jsem radil odpojit,když nažhaví a VAG ukazuje stejnou teplotu v motoru a přístrojovce,jsou to kontakty.
Když nežhaví po odpojení-pojistky u baterky a až asi jako poslední relé 103.

Napsal: 09 pro 2018, 10:39
od roman1648
Jj odpojíme čidlo a žhaví
Tak dám nový vyčistím stekr a uvidime

Napsal: 09 pro 2018, 17:29
od martinsidlo
Zkus jen prostříknou čističem na brzdy,pak WD a mohlo by chodit. Čidlo jako takové málo odchází.