Dneska me golf presvedcil, ze na fritak proste s jednou nadrzi a bez predehrevu jezdit nebude !!! Snazil sem se ho premluvil, ale on si klape stale svou. Klidne si me nechal stat u silnice a delal urazenyho a ze dal prej nepojede... Tak jsem mu slibyl, ze dostane od Jeziska druhou nadrz a predehrev ... tak se nechal ukojit rohlikem a dovezl me teda domu. Zitra ji budu montovat ... lezela uz pul roku pripravena, ale nejak sem na to furt nemel cas nebo chut ... ted si ho uz udelam Opravdu je to nutnost ... myslel sem si ze to neni potreba ale jak je videt tak sem se opet zpletl. No jo chybama se clovek uci ...
na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně...
to jáááá,sem uš připraven,asi proto že sem bejvalej pionýr Pro zichr vyhřívám nádrž vodou a zpátečka vohřívá paliv.vedení a uvnitř mám topný těleso 60 ampér.Nádrž zaizolovaná Kariho matkou a stejně je teplá podlaha a na filtru se nedá udržet ruka jak je horkej a to je přet výměníkem.Spotřeba výkon fše jak za studena
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně...
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ...
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim
Golďák píše:to jáááá,sem uš připraven,asi proto že sem bejvalej pionýr Pro zichr vyhřívám nádrž vodou a zpátečka vohřívá paliv.vedení a uvnitř mám topný těleso 60 ampér.Nádrž zaizolovaná Kariho matkou a stejně je teplá podlaha a na filtru se nedá udržet ruka jak je horkej a to je přet výměníkem.Spotřeba výkon fše jak za studena
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně...
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ...
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim
To bydliš kámo někde na horách-ne?že už ti to tuhne....
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně...
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ...
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim
To bydliš kámo někde na horách-ne?že už ti to tuhne....
Ten fritak se s naftou nesmysi ... mozna za tepla ale ne za studena ... do sklenice sem dal naftu s fritakem 50/50 asi minutu s tim sterchal a strcil ven za okno na vysledek se muzes podivat tady ...
navrch vylezla nafta a dole zustal fritak ... to by mi ani tak nevadilo ale cca jeden centak od spodu uz je takovy hodne husty sadlo a to jak se dostalo do toho filtru co mam jeste pred palivakem tak ho to ucpalo ...
neni to tam moc videt ale je to tam Je to vsechno krasne tekuty i ten zakal az na ten centak dole ... budu muset zkusit ohrat fritak, smichat s naftou a nechat odstat co to udela ?
Já jsem neděli ve 3h ráno s hrůzou zjistil, že jsou auta namrzlý a bál se to jít jen zkusit, na teploměru v autě -3°, a jaké bylo překvapení, když auto chytlo na první ťuknutí na čistej olej. Není nad pístové čerpadla a motory Mercedesu Jedná se o 2,5D 69kW
A to mě ještě občas při jízdě začně svítit žhavení, takže je v tahu nějaká žhavka, což tomu moc nepřidá....
Olej a frit nebo-li palmovej olej nemuzes srovnavat ... frit tuhne uz pri 20 stupnich nad nulou Pri minusovych teplotach na to muzes tak s krompacem ... v lete to bylo v poho ale ted kdyz je uz kolem 0 tak sem zkoncil ... druha nadrz je jediny reseni nebo aspon predehrev pred filtr ... cerpadlo to taha v pohode ale pres filtr se tomu za boha nechce ...
A když jsem tady povídal že se olej s naftou nesmísí a a složky se po čase oddělí tak tu všihni byli chytrý a házeli rozumy! Konečně jasný důkaz! Teď čumte chytráci!
TO ToLa:
Ano správně není nad vozidla Mercedes, jednou si vzpomínám bylo -17°C a já měl v nádrži cca 60% RO a samozřejmě drc, a pohoda. Kdepak ničit mercedes nějakým dvounádržovým systém.
Mám 300TDturbo 109kW, není nad zvuk šestiválce
Vecernicek píše:ae kluci... včera jsem tankoval za 28,20kč za litr... máte fakt tu potřebu to kurvit olejem na vaření?
Při měsíčním nájezdu 5000km a ceně 17kč za litr a spotřebě 8l/100km
To je měsíčně uštřených 4500,- a to opravdu vyhazovat navíc nechci, i kdybch měl motor za rok oddělat, pořád jsem 40 000 v plusu Ale ten motor neoddelam, takze není co řešit...
Vecernicek píše:ae kluci... včera jsem tankoval za 28,20kč za litr... máte fakt tu potřebu to kurvit olejem na vaření?
Při měsíčním nájezdu 5000km a ceně 17kč za litr a spotřebě 8l/100km
To je měsíčně uštřených 4500,- a to opravdu vyhazovat navíc nechci, i kdybch měl motor za rok oddělat, pořád jsem 40 000 v plusu Ale ten motor neoddelam, takze není co řešit...
To tam radši budu lít normální naftu ať mi to vydrží aspoň dva roky než to splatím.