Stránka 1 z 2

Zima a nasi plechovi milackove :-)

Napsal: 14 říj 2007, 23:49
od FR4NK!3
Dneska me golf presvedcil, ze na fritak proste s jednou nadrzi a bez predehrevu jezdit nebude !!! (LOL) Snazil sem se ho premluvil, ale on si klape stale svou. Klidne si me nechal stat u silnice a delal urazenyho a ze dal prej nepojede... (wallbash) Tak jsem mu slibyl, ze dostane od Jeziska druhou nadrz a predehrev ... tak se nechal ukojit rohlikem a dovezl me teda domu. Zitra ji budu montovat ... lezela uz pul roku pripravena, ale nejak sem na to furt nemel cas nebo chut ... ted si ho uz udelam :) Opravdu je to nutnost ... myslel sem si ze to neni potreba ale jak je videt tak sem se opet zpletl. No jo chybama se clovek uci ...

Napsal: 15 říj 2007, 00:37
od mazda626
na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně... :)

Napsal: 15 říj 2007, 07:32
od Golďák
to jáááá,sem uš připraven,asi proto že sem bejvalej pionýr :-D Pro zichr vyhřívám nádrž vodou a zpátečka vohřívá paliv.vedení a uvnitř mám topný těleso 60 ampér.Nádrž zaizolovaná Kariho matkou a stejně je teplá podlaha a na filtru se nedá udržet ruka jak je horkej a to je přet výměníkem.Spotřeba výkon fše jak za studena

Napsal: 15 říj 2007, 17:20
od FR4NK!3
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně... :)
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal (wallbash) ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ... :)
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim :)

Napsal: 15 říj 2007, 17:21
od FR4NK!3
Golďák píše:to jáááá,sem uš připraven,asi proto že sem bejvalej pionýr :-D Pro zichr vyhřívám nádrž vodou a zpátečka vohřívá paliv.vedení a uvnitř mám topný těleso 60 ampér.Nádrž zaizolovaná Kariho matkou a stejně je teplá podlaha a na filtru se nedá udržet ruka jak je horkej a to je přet výměníkem.Spotřeba výkon fše jak za studena
Nechces se pochlubit nejakou foteckou ? :)

Napsal: 16 říj 2007, 16:04
od mazda626
FR4NK!3 píše:
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně... :)
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal (wallbash) ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ... :)
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim :)
To bydliš kámo někde na horách-ne?že už ti to tuhne....

Napsal: 16 říj 2007, 17:19
od FR4NK!3
mazda626 píše:
FR4NK!3 píše:
mazda626 píše:na fritak ti to klidne startovat bude,ale auto musi mit fakt dobre tlaky a dobré žhavení,když udělas motor tak uvidíš jak ti to bude pekne startovat i na čistej olej...no pěkně ...relativně pěkně... :)
Ne o to nejde ... startuje to v pohode na 3 otacku ... problem byl ze se tomu sadlu nechtelo pres filtr ... pred palivakem mam jeste ten malej plastovej filtrik a v tom se to sadlo vzdycky nahrnulo a ucpalo privod paliva. Takze sem to vyfoukl to sadlo ven, vratil z5 a nastartoval ... jelo to tak 10 vterin a pak to zase umrelo ... a tak asi jeste 25x nez sem to vzdal (wallbash) ... vytahl kanistr z kurfu a napojil na ten kanistr ... dojel sem na benzinku dotankoval plnou, nasadil zase hadice z nadrze a pak se to jeste asi 2x ucpalo... nakonec se to rozredilo a ted uz to jede zase v poho ... :)
Kdo je pripraven neni zaskocen ... ted uz to vim :)
To bydliš kámo někde na horách-ne?že už ti to tuhne....
Ten fritak se s naftou nesmysi ... mozna za tepla ale ne za studena ... do sklenice sem dal naftu s fritakem 50/50 asi minutu s tim sterchal a strcil ven za okno na vysledek se muzes podivat tady ... Obrázek
navrch vylezla nafta a dole zustal fritak ... to by mi ani tak nevadilo ale cca jeden centak od spodu uz je takovy hodne husty sadlo a to jak se dostalo do toho filtru co mam jeste pred palivakem tak ho to ucpalo ... Obrázek
neni to tam moc videt ale je to tam :( Je to vsechno krasne tekuty i ten zakal az na ten centak dole ... budu muset zkusit ohrat fritak, smichat s naftou a nechat odstat co to udela ?

Mercedes

Napsal: 16 říj 2007, 22:18
od ToLa
Já jsem neděli ve 3h ráno s hrůzou zjistil, že jsou auta namrzlý a bál se to jít jen zkusit, na teploměru v autě -3°, a jaké bylo překvapení, když auto chytlo na první ťuknutí na čistej olej. Není nad pístové čerpadla a motory Mercedesu :-) Jedná se o 2,5D 69kW
A to mě ještě občas při jízdě začně svítit žhavení, takže je v tahu nějaká žhavka, což tomu moc nepřidá....

Napsal: 16 říj 2007, 22:55
od FR4NK!3
Olej a frit nebo-li palmovej olej nemuzes srovnavat ... frit tuhne uz pri 20 stupnich nad nulou ;) Pri minusovych teplotach na to muzes tak s krompacem ... v lete to bylo v poho ale ted kdyz je uz kolem 0 tak sem zkoncil ... druha nadrz je jediny reseni nebo aspon predehrev pred filtr ... cerpadlo to taha v pohode ale pres filtr se tomu za boha nechce ...

Napsal: 18 říj 2007, 11:03
od Pavel
A když jsem tady povídal že se olej s naftou nesmísí a a složky se po čase oddělí tak tu všihni byli chytrý a házeli rozumy! Konečně jasný důkaz! Teď čumte chytráci!

TO ToLa:
Ano správně není nad vozidla Mercedes, jednou si vzpomínám bylo -17°C a já měl v nádrži cca 60% RO a samozřejmě drc, a pohoda. Kdepak ničit mercedes nějakým dvounádržovým systém. :P
Mám 300TDturbo 109kW, není nad zvuk šestiválce ;)

Napsal: 18 říj 2007, 17:36
od truck
Tak tak Pavlíku prostě se nesmísí a je jedno která banda blbců je ve vládě (LOL)

Napsal: 20 říj 2007, 07:28
od Vecernicek
ae kluci... včera jsem tankoval za 28,20kč za litr... máte fakt tu potřebu to kurvit olejem na vaření? :?

Napsal: 20 říj 2007, 12:36
od FR4NK!3
Si piš :D Na Unicornu je bionafta nejspis 100% Meřo za 23,90

Napsal: 20 říj 2007, 12:39
od ToLa
Vecernicek píše:ae kluci... včera jsem tankoval za 28,20kč za litr... máte fakt tu potřebu to kurvit olejem na vaření? :?
Při měsíčním nájezdu 5000km a ceně 17kč za litr a spotřebě 8l/100km
To je měsíčně uštřených 4500,- a to opravdu vyhazovat navíc nechci, i kdybch měl motor za rok oddělat, pořád jsem 40 000 v plusu
;) Ale ten motor neoddelam, takze není co řešit...

Napsal: 20 říj 2007, 16:14
od Vecernicek
ToLa píše:
Vecernicek píše:ae kluci... včera jsem tankoval za 28,20kč za litr... máte fakt tu potřebu to kurvit olejem na vaření? :?
Při měsíčním nájezdu 5000km a ceně 17kč za litr a spotřebě 8l/100km
To je měsíčně uštřených 4500,- a to opravdu vyhazovat navíc nechci, i kdybch měl motor za rok oddělat, pořád jsem 40 000 v plusu
;) Ale ten motor neoddelam, takze není co řešit...
To tam radši budu lít normální naftu ať mi to vydrží aspoň dva roky než to splatím. (offtopic)