Stránka 1 z 1

Utahovací momenty vito

Napsal: 16 črc 2019, 20:35
od Tomas6
Chlapi nemáte prosím někdo možnost zjistit momenty? Dělám těsnění pod hlavou,hlavové šrouby to bude asi na těsnění.Ale klemy vaček a vstřiky netuším. Byl bych vděčný. Děkuju
Jo je to Vito w639 111 cdi 85kw.

Napsal: 16 črc 2019, 22:01
od jozef9
Obrázek

Obrázek

Napsal: 17 črc 2019, 05:35
od Tomas6
Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.

Napsal: 18 črc 2019, 09:02
od roman1648
a staré nemáš ??

Napsal: 18 črc 2019, 12:34
od jericho-3
Tomas6 píše:Jozef super děkuju
A nemá někdo tušení jak je to s těsněním pod hlavu. Když koukám po netu tak z toho moc moudrý nejsu. Koncern má tři tloušťky a s tím tři dírky na něm že. Bez ohledu na výrobce. Tady to je nějaké divně zpřeházené. Některý má u tloušťky 1.2 jednu dírku,jiný zase žádnou. To samo u 1.4 tam je zase tři dírky a jinde jen jedna. Staré těsnění má 1.4 a je bez dírky.... Ještě přes den zajedu k tomu co mi vozí díly,ale myslím že oni mají stejné popisky jak e-shopy na netu. Ideální by bylo změřit přesahy pístu a podle toho určit tloušťku,ale nikde nemůžu najít podle čeho vybrat.
Je třeba zjistit, zda opravdu to těsnění patří na ten tvůj motor, protože někdy byly těsnění, které měly z jedné strany/mluvím všeobecně/ třeba 2 dírky, a na druhé straně těsnění ještě jednu...A bylo to na jiné provedení motoru..Věděl jsem to přesně, bohužel se mi to z hlavy vykouřilo...Ověřil bych si podle čísla motoru, které těsnění tam opravdu patří..Jak píše roman 1648 , tak staré těsnění pomůže, bohužel pouze , pokud je originál, jakmile motor už byl rozebrán, tak je to passé..

Napsal: 24 črc 2019, 09:58
od Tomas6
Tak s těsněním je to tak že jsou dva průměry válce a dvě tloušťky.Proto slabší těsnění je psané se 3ma dirama ale má jiný průměr...