
Dneska sem to trochu protáhl po dálnici a přišlo mi, že se to o dost zlepšilo. Auto taky už cca. půl roku moc nejezdí, protože do práce chodím po svých

Třeba se opravdu rozsypal ten vejfuk (kat/tlumič), protože jak sem to protáhl, tak to potom tolik už nedunělo ani neškubalo. Těžko říct, čekám na někoho s autogenem, kdo mi navaří new výfuk, abych toto vyloučil. Potom zkusim váhu vzduchu vyměnit popř. diodou jí vyřadit a když ani to nepomůže, tak zkouknu rozvody, ale podle mě je hnutý čerpadlo, protože to auto jede jak z praku na 66kw. A kdo ví, jaký úpravy tam ještě najdem

Je i na pováženou, že auto od začátku co ho mam má velice nízkou (až neuvěřitelnou spotřebu max. 5L/100km při jakymkoliv stylu jízdy). Jakoby tam šlo málo nafty, ale studený i teplý starty jsou v pořádku. Dřív zlobily teplý starty, ale jak sem to prohnal, se i tento problém vyřešil. Turbo olej bere minimálně a z chladiče sem vylil po 650 najetých tisících cca. 3-4 deci černého oleje, což není zase tak strašlivý.
Auto je takový náladový no, jednou jede jak ďas a podruhý se rozvibruje jak pračka automatka vyráběná před rokem 89

P.S.: EGR vyčištěnej/zaslepenej. Čerpadlo nemá v průhledné hadiičce ani při vyšších otáčkách na volnoběh bublinky (max. když chcípnu motor, tak z čerpadla do hadičky vyběhne pár bulin, který se po startu vcucnou zpátky a už se neudělají); palivák včetně hadiček a sponek vyměněný, občas při volnoběhu se zvyšuje hladina paliva v nádrži (jako tam něco tlakovalo)...jestli to neni tim, že vzniká podtlak a jde tam za jízdy málo nafty třeba? nebo jiná chyba u nádrže (nemá podávací čerpadlo) a nebo to bude jen starou naftou Efecta od benziny ? (asi měsíc jí mam v nádrži)
Díky za rady/nápady....