Golf V kontrolka servo + ESP a neposiluje po výměně p
Napsal: 27 zář 2019, 16:07
Ahoj,
zakládám nové téma, projel jsem jich hodně ale moudrej z toho nejsem. Golf V, vše fugovalo jak má, rok 2005, 1.6 TFSI 85kw. Ve výbavě tempomat + palubní PC. Dodělával se multifunkční volant. Žádný z novějších vozidel apod. ne, klasické tří-ramínko. Měnila se jednotka, která nepodporovala mult. volant. Dala se jednotka s AQ na konci. Po nakódování svítí kontrolka řízení + ESP a nejde posilovač. Základní nastavení jsem zkoušel jak fyzicky, tak přes diagnostiku, tam ale neprojde. Diagnostika píše problémy s G85 senzorem. Tudíž ani v základním nastavení není vidět žádná hodnota a nelze ho provést.
Po demontáží zpět původní jednotky je ale problém stejný a to že nejde servo. Kde může být problém? Dočetl jsem se zde v jiném vlákně, že je nekompatibilita mezi kroužkem + jednotkou. Takže kroužek je nutné k jednotce AQ s ozačením C na konci.
Může tato nekompatibilita způsobovat nefunkčnost posilovače? Po výměně kroužku bude vše komunikovat jak má? Nebo odešel G85 a je nutné ho také vyměnit?
Mockrát díky za odpověď. Jedná se mi o to, jestli když se vymění podvolantový kroužek + G85 k jednotce AQ bude vše fungovat nebo ne. Do té doby vše šlo. Je mi ale divný, že po přeložení jednotky původní posilovač také nejde.
Kontrolka posilovače svítí žlutě a ESP také.
Nebo se narodil jiný problém? Potřeboval bych něčí zkušenost, jestli špatný G85 senzor může vyřadit komplet servo.
zakládám nové téma, projel jsem jich hodně ale moudrej z toho nejsem. Golf V, vše fugovalo jak má, rok 2005, 1.6 TFSI 85kw. Ve výbavě tempomat + palubní PC. Dodělával se multifunkční volant. Žádný z novějších vozidel apod. ne, klasické tří-ramínko. Měnila se jednotka, která nepodporovala mult. volant. Dala se jednotka s AQ na konci. Po nakódování svítí kontrolka řízení + ESP a nejde posilovač. Základní nastavení jsem zkoušel jak fyzicky, tak přes diagnostiku, tam ale neprojde. Diagnostika píše problémy s G85 senzorem. Tudíž ani v základním nastavení není vidět žádná hodnota a nelze ho provést.
Po demontáží zpět původní jednotky je ale problém stejný a to že nejde servo. Kde může být problém? Dočetl jsem se zde v jiném vlákně, že je nekompatibilita mezi kroužkem + jednotkou. Takže kroužek je nutné k jednotce AQ s ozačením C na konci.
Může tato nekompatibilita způsobovat nefunkčnost posilovače? Po výměně kroužku bude vše komunikovat jak má? Nebo odešel G85 a je nutné ho také vyměnit?
Mockrát díky za odpověď. Jedná se mi o to, jestli když se vymění podvolantový kroužek + G85 k jednotce AQ bude vše fungovat nebo ne. Do té doby vše šlo. Je mi ale divný, že po přeložení jednotky původní posilovač také nejde.
Kontrolka posilovače svítí žlutě a ESP také.
Nebo se narodil jiný problém? Potřeboval bych něčí zkušenost, jestli špatný G85 senzor může vyřadit komplet servo.