Stránka 1 z 2

přepadové hadičky na TD

Napsal: 20 říj 2019, 10:17
od slovacek.milos
u nás prodávají hadičky které vydrží měsíc, pak jedny 3.2 tuším sepmerit ale ty jsou tak tlusté že je někdy na td vstřik nenasadíš jedině je zaříznout, ted jsem dal klasiku topran 3.5 x 7.5 hadička opletená textilií,

včera jedu a za mnou čára kus hadičky na vstřiku a hadička navolno tekla, vydržela 4 měsíce

podle mě kupuju hadičky třeba na podtlak nebo nevím,

víte někdo objednávací kod hadičky přepad nafty tak 3.2 která vydrží???? dík

Napsal: 20 říj 2019, 10:28
od mirek999
Toto si rád počtu taky. Všechno do roka jak beton, popraská a chčije. Teď tam mám necelý rok z Kelly (černožlutý oplet) a zatím drží. Ale asi před zimou vyměním, než potom cítit zase naftu :roll:

Napsal: 20 říj 2019, 11:02
od slovacek.milos
třeba v gumexu ve strážnici koupil známý šeda naftovou hadičku v prosinci 2016 a drží dodnes, já si koupil v gumexu teflonové protože jezdím na metylester a drží tak 14 let

Napsal: 20 říj 2019, 12:39
od Kendys_TDI
To je doba co. A původní hadičky sem tam měl do letošního jara, než se prožraly a popraskaly :-D a netěsnily a začlo to padat do nouzí.
A musíš kupovat palivový hadičky, ne podtlakový. Palivový maj poměrně tlustej gumovej oplet a mezi stěnou hadičky a gumovým vnějším opletem je ještě síťkový "panzíř" z uměliny, ze který se dělaj hadičky k nádržce na wc :x
A od semperitů co nejdál kamaráde=stačila 1 zima, abych poznal co je to za gumárny (LOL) :-)

Napsal: 20 říj 2019, 19:36
od Tomas.cz
Pokud bude ochota investovat, doporučuji přepadovou hadičku PSA pod číslem 156494, dodává se po metru v pytlíku, výdrž neskutečná, na těžko přístupná místa v motorech ideální.
To si můžeš Miloši objednat i přes Kelly.

https://www.amazon.co.uk/3x7-1000-Retur ... B07195B55Z

Napsal: 20 říj 2019, 19:44
od slovacek.milos
tome jo ale nenarveš ji na td vstřik, nebo jo?

Napsal: 20 říj 2019, 19:48
od Tomas.cz
Nevím jak na TD u VW, ale na staré motory 1.9D od PSA jde.

Napsal: 20 říj 2019, 20:00
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Nevím jak na TD u VW, ale na staré motory 1.9D od PSA jde.
no právě mám vnější průměr 10 a 11 a tu desítku u VW nedám, je to felda stavební dělnící přeprava auto na odpis

Napsal: 20 říj 2019, 21:23
od tuner
davam bud original vw a nebo gates, vydrzi minimalne 5 let

Napsal: 21 říj 2019, 06:18
od roman1648
jde především o materiál, logicky hadice z EPDM která je určená na vodu nevydrží kontakt s naftou, tam je potřeba NBR popř. HNBR, problém je opět ten že to prodává kde kdo niž by vlastně věděl co to je, člověk vidí opletenou hadičku tak si řekne - jasný,přepadova, beru (rofl)

Napsal: 21 říj 2019, 07:51
od pavska
Taky jedině origo VW sice cena vyšší ale drží, puvodní vydrželi 15 let, pak zase dáno origo a zatím 3 roky a drží

Napsal: 21 říj 2019, 08:50
od Marek001
Raz som videl normálne rozleptanú Semperit hadicu od benzínu pritom na nej bolo napísané “fuel hose”.

Napsal: 21 říj 2019, 09:04
od roman1648
Asi cinskej semperit (rofl)

Napsal: 21 říj 2019, 11:10
od jericho-3
Je to tragedie, ty konečné gumové zátky už vůbec nepoužívám, prasknou během chvilky, kdysi jsem používal zelenou umělohmotnou hadičku, která ztvrdla a musela se poté seříznout, aby se siundala, ale byla nezničitelná... Bohužel už není na trhu, origu už také nevěřím, už i tam projdou ty opletené sráče které nadělají tolik starostí-nechytá, pohuluje apod. a jsou tam chvilku..Chce to pátrat a použít třeba vzduchové - tlakové...A když jsem nedávno dělal starou 1,3 D -Polo apod. se vstřikovači miniaturami , problém byl ještě větší...

Napsal: 22 říj 2019, 03:10
od NOVON
Nad hadičkama přepadu jsem zrovna taky přemýšlel..Mám tam ještě origo,ale už tvrdé jak šutr..