Za studena kouří modro-bíle a klepe.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jakub4prosec
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2019, 09:26
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Za studena kouří modro-bíle a klepe.

Příspěvek od jakub4prosec »

Zdravím, vím že to tu již bylo x-krát, ale po několika desítkách hodin pročítaní a zkoušení všech tipů jsem už bezradný. Mám 4 golfa 1.9 tdi 81kw ASV. Při studeném startu motor klepe a kouří silně bílo-modře a smrdí jako stará avie. Dokud se nerozjedu a auto trochu nezahřeju kouří a klepe stále. Předvstřik seřízen, váha ok, svíčky žhaví a teplota chl. kapaliny je taky podle vagu v pořádku, všechny filtry nové, palivák společně s termoventilem a těsněním, podtlakové hadičky jsem měnil také. Ze zoufalosti jsem vyměnil už i všechny vstřiky :D . A nic z výše uvedeného mi nepomohlo problém vyřešit. Ještě je nutno dodat že chladící kapalina nemizí. Palubák mi hlásí nesmyslný hodnoty spotřeby, když stojím na místě, při studeném startu klidně okolo 20l/100km, nevím co si o tom mám myslet. Budu rád za váš jakýkoli nápad a pomoc, díky :-)
Golf IV 1.9 tdi 81kw asv
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Změř kompresi.To vypadá jak přidřenej válec(válce).
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Klepať môže kvôli tečúcej tryske...alebo môže byť prihnutá ojnica ak motor pred tým nasal olej...Nebolo pred tým menene turbo?
jakub4prosec
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2019, 09:26
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub4prosec »

Podle slov prodejce bylo měněno, ale kdo ví :-) Zkusím změřit ty tlaky jak psal Pepíček a uvidíme.
Golf IV 1.9 tdi 81kw asv
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Zkus se po nastartování při volnoběhu podívat ve VAGu na blok hodnot č.13 /rovnoměrnost běhu na volnoběhu/. Jsou tam vidět opravné vstřikovací dávky. Pokud bude opr. dávka u některého válce výrazně větší než u ostatních, je třeba se na tento válec zaměřit a vše kolem něj zkontrolovat. Při problémech, které popisuješ, by však tato opr. dávka musela být o dost vyšší než +2mg/H, které ještě výrobce u Tvého motoru povoluje. Co se týká počítačové spotřeby po nastartování studeného motoru, tak ta bývá i vyšší než uvádíš. Záleží na teplotě motoru. Čím bude chladnější, tím vyšší spotřeba se po spuštění motoru zobrazí. A co výpis závad na VAGu, je čistý ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
jakub4prosec
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2019, 09:26
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub4prosec »

Kanál č. 13 jsem si kontroloval a ani jedna z hodnot nepřešla přes 2mg, ale zítra zkusím napíchnout na vag znovu a dodám konkrétnější hodnoty. Závady jsou čisté až na jednu věc kterou jsem zapomněl zmínit, to se týká turba, pokud jedu na 5 delší dobu pod plným plynem, ihned po ubraní to skočí do nouzáku, a vag vypíše že regulační mez byla překročena.(n75 jsem taky měnil, podtlaky taky v poho) Viděl bych to na špinavé lopatky, které se nevrátí do původní polohy po ubrání plynu, ale nevím je to jen má teorie...Nevím zda by to mohlo nějak souviset s problémem kouře a klepání. Popř. Mohu udělat log. Jinak vag žádné jiné chyby nevypisuje.
Golf IV 1.9 tdi 81kw asv
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

sání čisté - není zarostlé?
Chcípklapka ?
EGR ?
Tlaky změřit samozřejmě to je základ
jakub4prosec
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2019, 09:26
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub4prosec »

Nad tím jsem taky přemýšlel, chcípklapka se mi zdá v pohodě, na tu jsem koukal. Ohledně egr, prodejce mi říkal že je nový, i tak vypadá, ale kdo ví, zda jen nevyměnil podtlakovou hadičku a nevyleštil ho aby tak vypadal :D . Stejně mě to čeká, takže jakmile si pořídím moment. klíč, tak se na to vrhnu. Tlaky budu měřit snad o víkendu, tak sem pak hodím výsledky
Golf IV 1.9 tdi 81kw asv
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

mne to podobne ako opisuješ klepalo keĎ som mal staré čerpadlo, nedymilo to ale keď som to naštartoval za studena tak to bol hrozný klepot. po výmene čerpadlo to už nerobí. ale môže to byť hocičo, začni tým ako ti chalani radia
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jakub4prosec>> Momentový klíč k čemu konkrétně tady ???[/b]
jakub4prosec
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 08 lis 2019, 09:26
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub4prosec »

Myslel jsem to ve spojení s tím čistěním turba a sání. Na egr se samozřejmě mrknu i bez klíče :D
Golf IV 1.9 tdi 81kw asv
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No dobře ale stejně nevím co tam budeš utahovat na moment
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Přál bych si aby méně zkušení na moment utahovaci saní jelikož ty imbusy po některých je unikat povolit.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ja to utahuju normálně malou ráčnou no, nevim proc bych to měl rvat jak debil....
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

hansdob píše:Přál bych si aby méně zkušení na moment utahovaci saní jelikož ty imbusy po některých je unikat povolit.
už som mal tú česť povolovať na vlastnom aute imbusy, ktoré som si ja vždy dal na moment a bolo to v servise a nemohol som to ani za boha po nich povoliť.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“