passat AJM/85kw, pri pridani plynu kratky vypadek vykonu ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

passat AJM/85kw, pri pridani plynu kratky vypadek vykonu ?

Příspěvek od tomik »

ahoj.
posledni dobou se se zacalo stavat, ze pri pridani plynu, auto na zlomek sekundy ztrati vykon. hodne se to pozna pri pridani z tempomatu, kde jedu vetsinou tech 110km/h. Myslel jsem nejakej bordel v nafte, nebo voda + ted uz i mrzlo, ale problem trva a snad se to i zhorsuje. denne ujedu cca 130km, 65km tam a 65km zpatky. kde pres den je auto v podzemnich garazich, teple a suchu a i odpoledne to snad dela mene. mozna je to jen tim, ze odpoledne se uz po dalnici jet na tempomat 110km neda :-).
je nejaky priznak problemu, nebo co zkontrolovat. ted uz je to 3 nadrz porad horsi.
dik za info na co se zamerit.
motor ma najeto cca 150kkm, auto cca 650kkm :-)
tomik.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Bez diagu ani ránu, je možné cokoliv, třeba hodnota na váze padá pod požadavek a kvůli omezení kouřivosti se tomu omezí dávka nafty. Je to třeba nalogovat a pak lze posoudit na skutečných číslech a ne pocitech ;)
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

dneska jsem to sledoval a pokud se tomu trosku nalozi, pak uz to jede porad.
proste jen prechod z ty pohody na 1/4 plynu na skoro plnej, tam je dira. a postupne se to zhorsuje den po dni.
snad to do patku dojezdim a pak to teda nactu. proc zrovna v takovym blbym pocasi a o vanocich ... (crazy)
tomik.
Rayx píše:Bez diagu ani ránu, je možné cokoliv, třeba hodnota na váze padá pod požadavek a kvůli omezení kouřivosti se tomu omezí dávka nafty. Je to třeba nalogovat a pak lze posoudit na skutečných číslech a ne pocitech ;)
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

tak jsem auto pichnul na diagnostiku, a prej chyba "16485 - meric hmotnosti vzduchu (G70) - neverohodny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadická
vymenil jsem vahu za jinou a problem chvili vypadal ok, ale za 2 - 3 dny zpatky a jeste horsi. ted uz je to opravdu bida. vyzkocila k tomu jeste chyba
17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 11-10 - meze regulace nedosazeny - Sporadická
ale to asi kdyz jsem se zoufale na dalnici snazil pridat.
na lehkou nohu to jede ok, ale pri potrebe zkutecneho vykonu, jako by nekdo zavrel naftu. i to chvili ze zacatku jede, jako kdyz je nekde nafta nasporena a pak dojde :) .
dneska jsem udelal par logu, vetsinou rozjezd 2,3,4,5, pak dalnici jen 5 a pokus pedal na podlahu. kdyby se nekdo mrknul, prosim. vaha je 100% ok, mam za barakem passata 3x tak si mam kde pujcovat.
po tech logach, zatim zadna chyba nenaskocila.. ale nejede to.
logy tady: https://uloz.to/file/qQ1fnOkrsFWC/log-t ... ede-to-zip
diky.
tomik.
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

protoze mi chciplo i nahradni auto, musim se zase vratit k oprave.
co jsem uz udelal. vaha vzduchu z funkcniho auta, novej palivovej filtr, vycistil jsem saci kos v nadrzi. projel jsem akcni cleny, regulace turba se hejba jak ma. egr je zaslepenej. chcipaci klapka se hejba a chcipa motor.
to auto je porad jak uskrceny a jede jen na lehkou nohu. pri pokusu o vykon vyhodi chybu vahy vzduchu a nekdy i nedosazeni tlaku turba.
udelal jsem logy na mojich dvou autech na 3 a 4 kvalt. jedno je 96kw a druhy 85kw. muzu si tedy neco pujcit/prehodit na zkousku.
lagy tady:
https://uloz.to/file/0FOQc1m4uNnb/tomik ... nejede-zip
diky za postrehy. rezeberu sani co pujde, jestli neni neco ucpany, nebo naopak praskly.
tomik.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ta váha dává nějak moc, ne?
Rozhodně to neodpovídá požadavku.
Navíc turbo, ač mu jednotka otvírá lopatky naplno, nechce nafoukat požadovanej tlak. To musí pokuřovat, ne? Viděl bych to na díru v hadicích mezi turbem a motorem. Pořádně je promasíruj, jestli se na nich neotevře prasklina, nebo jestli nejsou někde mastný. Může bejt i děravej cooler.
Oct asv 2000, DieselPower
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

taky me napadlo, ze to nekde funi ven. dneska jsem to bohuzel cely nerozdelal, trubky jsem prosel jak to jen slo namontovany. chtelo by to natlakovat, ale nemam udelany ucpavky + ventilek. jde i nejak jinak najit foukani ? muze foukat okolo pantu chcipaci kladky ? ta je opravdu hoooodne volna .
tomik.

<
Pája 19 píše:Ta váha dává nějak moc, ne?
Rozhodně to neodpovídá požadavku.
Navíc turbo, ač mu jednotka otvírá lopatky naplno, nechce nafoukat požadovanej tlak. To musí pokuřovat, ne? Viděl bych to na díru v hadicích mezi turbem a motorem. Pořádně je promasíruj, jestli se na nich neotevře prasklina, nebo jestli nejsou někde mastný. Může bejt i děravej cooler.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kde to fičí, tam blije olej.
Podle toho to poznáš.
Oct asv 2000, DieselPower
tomik
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 27 led 2006, 06:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomik »

tak to bude tezky :-) . vidim to na min. 3 odmastovaci spreje. auto ma najeto cca 650kkm a ty hadice jsou komplet zahumuseny. ja je sundam, odmastim a
treba se neco najde.
tomik.
Pája 19 píše:Kde to fičí, tam blije olej.
Podle toho to poznáš.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“