Stránka 1 z 2

Sharan III, ko katalyzator 2.0 103kw

Napsal: 29 pro 2019, 20:38
od Morbindi
Zdravím, chlapi jsem "hrdým" majitelem sharana 4x4, 2012 s najezdem
260tis. a podotýkám pouze dálky.
Už se v noci pomalu budim, když si uvědomím, že ráno budu někam potřebovat jet a co se zase podělá........
Teď, mě to hlásí malou učinost na NOx, pátral sem po fóru a všichni řeší
Sondu a ja rukou poklepal na výfuk a ejhle.....ozvěna z katu.
...
Sem trochu bezradný z toho, že nemůžu sehnat nic co by se tam dalo dát mimo orig. 51tis.

Nemáte někdo zkušenost třeba s nějakou záměnou s jiného auta?

Děkuji K.


Obrázek

Napsal: 29 pro 2019, 21:33
od uiqjirka
Zamena nefunguje, znamemu jsem shanel 3 mesice, nakonec morava, ze 130kw (bouracka) za fajn cenu. Zacina to slusne odchazet, sonda se sype taky.

Napsal: 29 pro 2019, 21:40
od slovacek.milos
pokud máš svoji hrdost vysol 51.000 kč + třeba se ti stane za 10.000 km že ti kat znovu vyhoří, tento skurvystroj umí zajímavé věci, nebo tam navař 60mm rouru a ono to pojede, změní se jen zvuk bude to vzadu jak starý kýrovec, jediné co nechápu co jsi to vyfotil, na fotce je kat jak z oktávky a máš tam mít rozdělávací kat s dpf na čtyři šroubky, a celé by to mělo fachčit na močovinu, mám tu 103 kW almaru a tam to tak je, jediný problém co to mělo s emisama tak byl teploměr čidlo teploty spalin, vyhodil to doplnkový test při ME, palivo kvalitní nafta EO nebo OMV + vif ;)

Napsal: 29 pro 2019, 21:54
od Morbindi
Obrázek

No celé to vypadalo před řezem vypdalo takhle......

Jo a ta hrdost mě opustila, když nenávratně zmizelo na opravách prvních 100tis..

Napsal: 29 pro 2019, 22:19
od slovacek.milos
Morbindi píše: Jo a ta hrdost mě opustila, když nenávratně zmizelo na opravách prvních 100tis..
to znám tady na foru je každý hrdina s balastěním, nebo s pochybnýma opravama do bodu kdy se to začne týkat jejich peněženky, v tom bodu i ti nejdokonalejší mění názor,

rok výroby 2011 a ten výfuk cos vyfotil se možná dodával tak do estonska, jebni tam trubku nebo zavař kat, otoč aby nebyl svar vidět a zdar,

státní aparát chce chránit životní prostředí ale pořád podporuje patokáře kteří ti zavezou čerpací stanice pěkným hajzlem co vedle nafty ani neleželo, si dej kýbl s vodou před barák a ráno tam vylej deci nafty, ti možná něco docvakne, kde vlastně žijem (wallbash) ;) v piči ;)

Napsal: 29 pro 2019, 22:23
od adrian_B
Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)
To trubkou neoj*bes

Napsal: 29 pro 2019, 22:37
od slovacek.milos
adrian_B píše:Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)
To trubkou neoj*bes
pořešíme zitra,

já su nasraný že sem vrakoval dodávku a bylo tam 50 l nafty, to víš sem tam něco vyteče a všude jsou bílé fleky na asfaltu, kde jsem prostě něco polil naftou, do rána bílý flek to jsem ještě neviděl,

před rokem se mi uchlastal známý, nikdy nic nedělal jen hledal bílé koně v UA na dovoz paliva, každý rok si koupil nové suv a denně prochlastal a proházel cimbálem 10.000 kč, a ted něco spravuj když vidíš vypálený kat ;)

Napsal: 30 pro 2019, 09:23
od blonn
To je krásně připravený na vložku katu https://www.google.com/search?rlz=1C1GC ... 20&bih=937

Jen jí tam navařit.

Napsal: 30 pro 2019, 15:38
od anydraj
Jo, jenze tohle neni FAP, ale kat NOx.Jsou za vstrikem
mocoviny 2x za sebou.
Tohle jsem jeste nevidel, to muselo dostat ranu.

Napsal: 30 pro 2019, 16:55
od slovacek.milos
[quote="adrian_B"]Miloš, to bude CR cffb a nie PD brt :)


asi jo to i vysvětluje těch 51.000 kč, cffb to jsem neviděl ani z rychlíku, znám to brt stím de vyjebat ještě v pohodě, je to chyba zadavatele má napsat kod motoru ;) ;)

Napsal: 30 pro 2019, 17:55
od MirekX
Tohle se mi stát tak to vytluču a seru na to, kat s DPF to má za motorem, hulit to nebude, emise bez problémů a softwérově nechat odstranit močovinu. :)

Napsal: 30 pro 2019, 18:03
od leguan

Napsal: 30 pro 2019, 18:08
od slovacek.milos
MirekX píše:Tohle se mi stát tak to vytluču a seru na to, kat s DPF to má za motorem, hulit to nebude, emise bez problémů a softwérově nechat odstranit močovinu. :)
mirku a si si jistý to není brf ale cffb, já to brf tak udělal trubičky k nádobce vybuchly tak jsem je tam zas nakašpařil, vymlátil jsem kat s dpf,nic jsem nekochal jak na fotce ale rošruboval, močovinu asi někdo už odstranil předemnou stím to problém nehlásí, nebo to nastavil na plno, emise OK, jen to piští z výfuku jak kyrovec,

Napsal: 30 pro 2019, 18:23
od MirekX
BRT je PDčko , 2.0 TDI některé bez DPF, některé mají DPF pod autem, močovinu to nemá, pouze roztok pro lepší regeneraci, kterou si to dávkuje do nádrže s naftou po natankování a stojí to ranec. To bylo snad jen Euro IV a tam to asi stačí vykuchat a nic se neděje.

CFFB mám taky v sharanu, má to DPF klasiku jako všechny tyto motory hned za turbem za motorem a sharan má navíc močovinu - tryska nad nápravnicí do výfuku a ještě dva katy pod autem. Dokud to bude fungovat tak OK, jakmile se to posere, jde to všechno ven a zůstane jen DPF, mám soft bez močoviny a kabel na přehrání, protože jsem byl v létě třeba v Athénách a nehodlám řešit 2000km od baráku že mě to tam nechá kvůli debilní sondě NOx... :)

Napsal: 30 pro 2019, 18:44
od Tomas.cz
A tuto emisní nadstavbu, tedy vstřikování močoviny + sondu NOx ovládá jednotka motoru nebo je to řešené přídavnou jednotkou?