dusa.psenicka píše:Já se jen chtěl zeptat jestli neměl někdo obdobný problém s nějakým řešením, stejně to dám někam udělat.
no já si to říkal, ale jestli jsi čekal radu utáhni ten a ten šroubek a pojede to tak to ne ( nic ve zlém )
a když jsi to kupoval tak to tahalo normálně ?? jak dlouho to máš ?
co můžeš udělat sám :
- zkontrolovat jestli se baňka na turbu po startu zatáhne na max a drží
- kontrola všech podtlakových hadiček
- odmontovat chcípací klapku a egr ze sání a mrknout jestli sání není zarostlé ( někdy je tam dírka na malíček )
- povolit přírubu za turbem a projet ( uvidíš jestli není ucpaný kat ), sice to bude trochu dunět ale není to tak hrozné
- zkusit jiný ventil N75 co ovládá turbo - je to ten co z něj vede tenká hadička dolů na turbo,bacha ať si nerozpojíš zbytečně moc podtlaků a nemáš v tom guláš
- zásobník podtlaku - taková černá koule vepčedu na motoru, zkusit odpojit a fouknout do něj jestli drží
- kontrola plastové hadice od vývěvy k posilovači, někdy je prasklá tak nešikovně že to na první pohled nepoznáš
- jak je na tom vývěva, rozjeď se,vyřaď a několikrát šlápni na brzdu, jestli už na 2-3 šlápnutí bude pedál jak kamne,je vývěva slabá nebo je ko ta hadioce k posilovači,popř. posilovač ale to bys asi slyšel syčení u brždění
To pro začátek stačí, vyzkoušej a napiš.
Pokud je to na tebe moc, poptej někoho kdo ti na to mrkne a máš klid
