Superb I 1.9Tdi awx řízení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
Superb I 1.9Tdi awx řízení
Ahoj
Měnil jsem cca 2 měsíce zpět komplet přední ramena včetně tlumičů, horních uložení, uložení stabliku atd.. Následně bylo auto na geometrii. Majitel přijel s reklamací, že mu od opravy jde volant více ztuha. Vyměnil jsem tedy ještě jednou olej v servu, a trochu se odpor ve volantu snížil. Stále jde volant ale celkem ztuha a nechce se mu po vytočení vracet. Chci se zeptat, jestli jste se už s něčím takovým setkali popř v čem by mohla být chyba.
Díky za radu.
Měnil jsem cca 2 měsíce zpět komplet přední ramena včetně tlumičů, horních uložení, uložení stabliku atd.. Následně bylo auto na geometrii. Majitel přijel s reklamací, že mu od opravy jde volant více ztuha. Vyměnil jsem tedy ještě jednou olej v servu, a trochu se odpor ve volantu snížil. Stále jde volant ale celkem ztuha a nechce se mu po vytočení vracet. Chci se zeptat, jestli jste se už s něčím takovým setkali popř v čem by mohla být chyba.
Díky za radu.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
je to hodně let mi tu přistál pasat se stejným řízením, prapodivné chování řízení, tři dny jsme postupně bádali a nakonec se zjistilo že jsou naopak zasunuté čepy řízení, bud jeden nebo oba to už fakt nevím, a taky se to řízení nějak nevracelo, tuším dokonce že když ze předek hodně zhoupl tak auto i samo zatáčelo, tak jestli jsi pak neudělal nějakou chybu při montáži ?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
Ty čepy jsou namontovány správně. Dával jsem sadu od Lemforderu, což si nemyslím že je zrovna z těch levnějších. Proto se právě divím, měnil jsem to už na 3tim autě zasebou, před tím to byly 2 passaty. Ale problém má jen Superb. Oba pašíci jsou vpohodě.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="Lukáš Dziak"]Ale problém má jen Superb.
poblém múže být i v tom že jsi auto neprojížděl před i po opravě, tato závada tam mohla být,
asi nezbývá než zajít do hydrauliky s holendrem od čerpadla a tam ti udělají holendr s navařeným šroubením hadici a manometr, tlaky musí lítat až 130-135 atm
mám lidi kteří se pravidelně za týden vrátí, motor má tvrdý chod, škrábanec na blatníku, nebo svítí kontrolka ABS, nebo se ochladí motor dlouze startuje a borec chce po mě vyměnit 4 x vstřik za cca 40.000 kč, umí taky napsat nesmyslné údání na hospodářskou kriminálku a podobně
poblém múže být i v tom že jsi auto neprojížděl před i po opravě, tato závada tam mohla být,
asi nezbývá než zajít do hydrauliky s holendrem od čerpadla a tam ti udělají holendr s navařeným šroubením hadici a manometr, tlaky musí lítat až 130-135 atm
mám lidi kteří se pravidelně za týden vrátí, motor má tvrdý chod, škrábanec na blatníku, nebo svítí kontrolka ABS, nebo se ochladí motor dlouze startuje a borec chce po mě vyměnit 4 x vstřik za cca 40.000 kč, umí taky napsat nesmyslné údání na hospodářskou kriminálku a podobně

- Kendys_TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 23 zář 2018, 10:39
- Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko
Odpovědi: 0
Co utahovací momenty ramen, čepů, uložení tlumičů, misek horních atd. ? neměnil se v průběhu drážkovej řemen ? a nebo neni zavzdušněnej posilovač třeba jen ? může bejt (jako v mym případě) očesaná řemenice servo-čerpadla, která už nepřenáší co by měla a v kombinace s novým nebo naopak starým řemenem už dělá neplechu. Mě tohle udělala bejvalá Oktávka po výměně drážkovýho řemene, že jeho větší pnutí odepsalo tlumič vibrací a napínák v jednom a servo pohon začal po delší jízdě rachtat a celkově šlo řízení o dost víc ztuha, než když sem auto tenkrát kupoval.
U P106 malýho frantíka mi "mechanik" měnil všechny čepy, uložení, drážkovej řemen, olej v servu (podle mě jen v nádobce kde je to vidět) a po jeho výkonu byl pažout jak bez serva mi přišlo, navíc uplně rozházel sbíhavost, takže to tam na 5x dolaďoval podle volantu, aby byl v rovině, tak seřizoval řídící tyče. Sice volant v rovině byl a auto nikam samovolně netáhnulo, ale posilovač uplně ztratil výkon.
Jedinej společnej jmenovatel je tu ta výměna drážkovýho řemene, takže bych zkusil tuhle volovinu a zkontrolovat napíkách a tlumič vibrací toho řemene.
U P106 malýho frantíka mi "mechanik" měnil všechny čepy, uložení, drážkovej řemen, olej v servu (podle mě jen v nádobce kde je to vidět) a po jeho výkonu byl pažout jak bez serva mi přišlo, navíc uplně rozházel sbíhavost, takže to tam na 5x dolaďoval podle volantu, aby byl v rovině, tak seřizoval řídící tyče. Sice volant v rovině byl a auto nikam samovolně netáhnulo, ale posilovač uplně ztratil výkon.
Jedinej společnej jmenovatel je tu ta výměna drážkovýho řemene, takže bych zkusil tuhle volovinu a zkontrolovat napíkách a tlumič vibrací toho řemene.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
Tak jsem tedy celou nápravu povolil, a dotahnul ,,na zemi,, aby nic nešponovalo, do všech kloubů dal lepší vazelinu, tlak serva je ok. Řemen jsem vyměnil. Nechal jsem ještě překontrolovat geometrii u svého známého. Nepomohlo nic... volant je stále,,tuhý,, tak už vážně nevím.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 
