čau chlapy, mam takovej blbej dotaz jestli mi po bouračce /ťukanci/ mohla odejit vaha vzduchu, když sem to dostal na pravou stranu auta ?
vod tý doby co mi ji tam ten frajer pleskl mi to pořád padá do nouzáku přitom jako rána to nemohla bejt tak velka menilo se jenom svetlo blinkr naraznik a blatnik... co myslite mohla ta vaha odejit nasledkem toho nárazu?
¨
Fantik píše:Váha následkem nárazu odejít může ale vadná váha nezpůsobuje padání do nouzáku, takže problem bude někde jinde.
no nevím, ale mě fabka 1,9TDi PD padala do nouzáku i vícekrát za den, vyměnil jsem váhu a ať tomu dám sebe víc nepadla už ani jednou, od výměny cca 20tis. km.
Fantik píše:Váha následkem nárazu odejít může ale vadná váha nezpůsobuje padání do nouzáku, takže problem bude někde jinde.
no nevím, ale mě fabka 1,9TDi PD padala do nouzáku i vícekrát za den, vyměnil jsem váhu a ať tomu dám sebe víc nepadla už ani jednou, od výměny cca 20tis. km.
mno me to taky připadá jako váha mno dneska budu chytřejší
Zatim jsem se setkal s tim že když byla špatná váha tak to nemělo výkon ve vyžšších otáčkách ale že by to spadlo do nouzáku se mi ještě nestalo, kdyby byl log tak by se dalo poznat čim to je.
Koukal jsem se do Visu a ta druhá chyba je plnící tlak regulační odchylka což je důvod toho padnutí do nouzáku, překontroluj všechny podtlakový hadičky, ventil N75 a přívod k němu a k tý první chybě to píše motor byl během posledních několika startů udušen poškozené vedení k snímači zdvihu jehly, ucpaný vzduchový filtr, vadné podtlakové hadice zpětného vedení výfukových plynů, snímač množství nasávaného vzduchu vadný.
Fantik píše:Chtělo to udělat i kanál 11 aby bylo vidět turbo, z tohodle je vidět že se na požadovanou hodnotu váhy vzduchu dostaneš až za 3000ot. Co máš za auto?
nema problema udělat i kanal 11 mam octavku 1,9 tdi 81 kw