Bouračka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Bouračka

Příspěvek od este »

čau chlapy, mam takovej blbej dotaz jestli mi po bouračce /ťukanci/ mohla odejit vaha vzduchu, když sem to dostal na pravou stranu auta ?
vod tý doby co mi ji tam ten frajer pleskl mi to pořád padá do nouzáku přitom jako rána to nemohla bejt tak velka menilo se jenom svetlo blinkr naraznik a blatnik... co myslite mohla ta vaha odejit nasledkem toho nárazu? :(
¨

VAG mi háže chyby 16485 a 17958
VW T5 GP 103 KW long
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Váha následkem nárazu odejít může ale vadná váha nezpůsobuje padání do nouzáku, takže problem bude někde jinde.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1676
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

mezichladic a hadice jsou dobre ? nemas tam nejaky drat preruseny ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

podla tych chýb by som hladal problem v tej regulacnej odchylke tlaku, kvoli tomu moze hlasit chybu aj vaha, aj ked je dobra
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

ok zejtra se do toho pustim s chuti a oznámim výsledky
VW T5 GP 103 KW long
rendys
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od rendys »

Fantik píše:Váha následkem nárazu odejít může ale vadná váha nezpůsobuje padání do nouzáku, takže problem bude někde jinde.
no nevím, ale mě fabka 1,9TDi PD padala do nouzáku i vícekrát za den, vyměnil jsem váhu a ať tomu dám sebe víc nepadla už ani jednou, od výměny cca 20tis. km.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

rendys píše:
Fantik píše:Váha následkem nárazu odejít může ale vadná váha nezpůsobuje padání do nouzáku, takže problem bude někde jinde.
no nevím, ale mě fabka 1,9TDi PD padala do nouzáku i vícekrát za den, vyměnil jsem váhu a ať tomu dám sebe víc nepadla už ani jednou, od výměny cca 20tis. km.
mno me to taky připadá jako váha mno dneska budu chytřejší
VW T5 GP 103 KW long
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Zatim jsem se setkal s tim že když byla špatná váha tak to nemělo výkon ve vyžšších otáčkách ale že by to spadlo do nouzáku se mi ještě nestalo, kdyby byl log tak by se dalo poznat čim to je.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

log bude.-) ty jo sviňa jena pořad mi hazi vobe 2 chyby ale to by bylo abych ji nejak nepřesvědčil
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

este píše:log bude.-) ty jo sviňa jena pořad mi hazi vobe 2 chyby ale to by bylo abych ji nejak nepřesvědčil
tak log je na světe kdyby ste ho chtely nejak jinak tak řekněte nemam zatim nejak moc zkušenosti O:-) www.este.xf.cz/log.CSV
VW T5 GP 103 KW long
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Koukal jsem se do Visu a ta druhá chyba je plnící tlak regulační odchylka což je důvod toho padnutí do nouzáku, překontroluj všechny podtlakový hadičky, ventil N75 a přívod k němu a k tý první chybě to píše motor byl během posledních několika startů udušen poškozené vedení k snímači zdvihu jehly, ucpaný vzduchový filtr, vadné podtlakové hadice zpětného vedení výfukových plynů, snímač množství nasávaného vzduchu vadný.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Chtělo to udělat i kanál 11 aby bylo vidět turbo, z tohodle je vidět že se na požadovanou hodnotu váhy vzduchu dostaneš až za 3000ot. Co máš za auto?
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Fantik píše:Chtělo to udělat i kanál 11 aby bylo vidět turbo, z tohodle je vidět že se na požadovanou hodnotu váhy vzduchu dostaneš až za 3000ot. Co máš za auto?
nema problema udělat i kanal 11 mam octavku 1,9 tdi 81 kw
VW T5 GP 103 KW long
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Na pravý straně je i IC ten je v pohodě?
Překontroluj hadičky a komplet sání i klapku v EGR jestli chodí jak má.
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Fantik píše:Na pravý straně je i IC ten je v pohodě?
Překontroluj hadičky a komplet sání i klapku v EGR jestli chodí jak má.
Přidávam ten log s turbem sorry že mi to tak trvalo www.este.xf.cz/1.CSV
VW T5 GP 103 KW long
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“