Stránka 1 z 1

Bassat B6 2,0tdi PD 16v chyba P2002 problém DPF

Napsal: 11 říj 2020, 08:35
od edie
Ahoj,řeším chybu P2002 efektivita na spodní mezi.Chyba nejde smazat ani při vyplém motoru což nechápu.Snímač dpf ukazuje dobře,teplotní čidla fungují.Nucená regenerace vyvolat jde ale jakmile skončí tak auto zas v nouzáku.Myslíte že dpf na vyčištění??dík za info

Napsal: 11 říj 2020, 09:13
od misokgb
zaplenie filtra? gramy? popolcek, diferencny tlak??

Napsal: 11 říj 2020, 09:18
od Jirka.
udělej nucenou regeneraci

Napsal: 11 říj 2020, 09:47
od edie
Jirka. píše:udělej nucenou regeneraci
Nucenou regeneraci jsem udělal. Hned jak se ukončila tak auto zase v nouzaku a stejna chyba.Snimac DpF na volnobeh cca 5-7 mbar při 2000 otáčkách asi 50 mbar.Zaplneni psalo 47% po nucené regeneraci spadlo na 20% ..ja spíš nechápu proč nejde smazat ta chyba jen při zaplejch kontrolkach..Pak jsem zkusil dát i výměnu filtru a taky zadna změna.

Napsal: 11 říj 2020, 10:04
od misokgb
toz nic moc klikat vsetko do radu... ani nutena regeneracia nie je vyhra, znizuje zivotnost filtra a chybu mas niekde inde. vymenu filtra si na co daval ked mas stary?

Napsal: 11 říj 2020, 10:11
od edie
misokgb píše:toz nic moc klikat vsetko do radu... ani nutena regeneracia nie je vyhra, znizuje zivotnost filtra a chybu mas niekde inde. vymenu filtra si na co daval ked mas stary?
No jestli to dobře chápu tak kdyz dám výměnu filtru a diferenční tlak je v pořádku tak by měla ta chyba jít smazat.Počítám s tím že se filtr bude vyndavat a čistit ale nechapu proč ta chyba nejde smazat kdyz je jakoby všechnmo v pořádku.

Napsal: 11 říj 2020, 10:37
od Jirka.
20% je moc, pust znovu až se dostaneš někde kolem 5% tak chyba sama zmizí. Ale někde máš opravdu závadu pokud to má takový tlak a takové zanesení. Zkus nový g450 a zkontroluj i hadice k němu.

Napsal: 11 říj 2020, 10:52
od edie
Jirka. píše:20% je moc, pust znovu až se dostaneš někde kolem 5% tak chyba sama zmizí. Ale někde máš opravdu závadu pokud to má takový tlak a takové zanesení. Zkus nový g450 a zkontroluj i hadice k němu.
5 mbar je hodně? Právě že pod 20% se to nechce dostat..

Napsal: 11 říj 2020, 11:52
od Jirka.
Ne je to málo. Když pustíš znova regeneraci tak už zaplnění nepadá? Říkám, musíš se dostat někam pod 5% aby byla regenerace úspěšná a závada zmizela. Nebo pokud to nepůjde tak zkus přidat množství nespalitelného popílku, pak to počítá s jetějším filtrem. Ten máš tedko kolik?

Napsal: 11 říj 2020, 20:49
od Huml
do kanálu 12 v přizpůsobení stačí zadat třeba o 1 gram vyšší hodnotu popílku a pak klidně vrátit původní hodnotu, pak půjde chyba vymazat, zaplnění skočí na 20%, pak bych udělal regeneraci jestli se podaří stlačit na 0 nebo blízko k nule, pokud ne je filtr KO, ze začátku může zaplnění i stoupat, než jednotka podle protitlaku určí zaplnění

Napsal: 12 říj 2020, 08:25
od edie
Tak děkuji za pomoc.Druhá regenerace pomohla.při cca 15% kontrolky zhasly a stáhl jsem to na cca 1%.Tak uvidíme jak dlouho to vydrží.