Kouř + vynechávání při vytočení
Napsal: 29 říj 2020, 21:27
Čau inženýři, mám zvláštní problém.
1.9 TDI 1Z v Golf 3.
Když za studena šlápnu prudce na plyn, z auta vyletí hrozně obrovskej černej oblak, začne vynechávat (jede tak na 2-3 válce, někdy i úplně chcípne), začne kouřit šedě a po chvíli se zase srovná a jede normálně dokud tomu zase pořádně nešlápnu.
Někdy (většinou za studena) to při sešlápnutí chcípne úplně. Potom když startuju, tak to točí úplně bez odporu, jak kdyby to nemělo vůbec žádnou kompresi. Po chvíli se chytne jeden válec, pak druhej, pak už to zas běží normálně...
Když je to ohřátý a šlápnu tomu ve vyšší rychlosti, vždycky nejdřív vyletí neskutečně velkej černej oblak, začne to vynechávat a hulit šedě. Celkově auto při akceleraci kouří do šeda.
- Olej se neztrácí
- Vstřiky vyměněny, seřízeny - beze změny
- Čerpadlo vyměněno - beze změny
- Předvstřik v TDI grafu přesně na prostředku
- Žere to jak tank i když se snažím jezdit "na klid"
Auto lítalo 210 km/h a nedostal jsem se se spotřebou moc přes 6l. Teď z toho nevytáhnu možná ani 160 a jezdí to tak za 9l.
Dělá to vlastně od doby co jsem vyměnil motor s komplet výfukem. Předtím holá roura a jen koncový tlumič. Motor K.O., protože ve 210 praskla hadice od turba, od té doby pískalo až jednoho dne chytlo samozápal, bílá clona, zrychlovalo i s vyplým klíčkem a musel jsem to chcípnout zabrždením přes kvalt.
Dal jsem jiný komplet motor, jiné turbo (origo, žádný hybrid), tentokrát komplet výfuk jak má být (katalyzátor, středový tlumič, koncový tlumič - vše nové druhovýroba) a od té doby to dělá.
Nejdřív jsem nechal vyčistit a seřídit původní vstřiky a dal je tam. Nepomohlo. Tak jsem tam dal i čerpadlo z původního motoru. Nepomohlo. Jinou řídící jednotku. Nepomohlo.
Vstřiky jsou Sprint 764, původní jednotka měla nějaký chip, teď tam mám jednotku bez chipu.
Už nevím po čem jít.
1.9 TDI 1Z v Golf 3.
Když za studena šlápnu prudce na plyn, z auta vyletí hrozně obrovskej černej oblak, začne vynechávat (jede tak na 2-3 válce, někdy i úplně chcípne), začne kouřit šedě a po chvíli se zase srovná a jede normálně dokud tomu zase pořádně nešlápnu.
Někdy (většinou za studena) to při sešlápnutí chcípne úplně. Potom když startuju, tak to točí úplně bez odporu, jak kdyby to nemělo vůbec žádnou kompresi. Po chvíli se chytne jeden válec, pak druhej, pak už to zas běží normálně...
Když je to ohřátý a šlápnu tomu ve vyšší rychlosti, vždycky nejdřív vyletí neskutečně velkej černej oblak, začne to vynechávat a hulit šedě. Celkově auto při akceleraci kouří do šeda.
- Olej se neztrácí
- Vstřiky vyměněny, seřízeny - beze změny
- Čerpadlo vyměněno - beze změny
- Předvstřik v TDI grafu přesně na prostředku
- Žere to jak tank i když se snažím jezdit "na klid"
Auto lítalo 210 km/h a nedostal jsem se se spotřebou moc přes 6l. Teď z toho nevytáhnu možná ani 160 a jezdí to tak za 9l.
Dělá to vlastně od doby co jsem vyměnil motor s komplet výfukem. Předtím holá roura a jen koncový tlumič. Motor K.O., protože ve 210 praskla hadice od turba, od té doby pískalo až jednoho dne chytlo samozápal, bílá clona, zrychlovalo i s vyplým klíčkem a musel jsem to chcípnout zabrždením přes kvalt.
Dal jsem jiný komplet motor, jiné turbo (origo, žádný hybrid), tentokrát komplet výfuk jak má být (katalyzátor, středový tlumič, koncový tlumič - vše nové druhovýroba) a od té doby to dělá.
Nejdřív jsem nechal vyčistit a seřídit původní vstřiky a dal je tam. Nepomohlo. Tak jsem tam dal i čerpadlo z původního motoru. Nepomohlo. Jinou řídící jednotku. Nepomohlo.
Vstřiky jsou Sprint 764, původní jednotka měla nějaký chip, teď tam mám jednotku bez chipu.
Už nevím po čem jít.