Zdvihátko BLS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Zdvihátko BLS

Příspěvek od chosepm »

Už jste se někdo setkal s tímto??? Dělám těsnění pod hlavou, vytáhnu zdvihatka a z posledního jen hrnec 😁
Přitom to běželo na ucho hezky...

Obrázek
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Nic neobvykleho, zdvihatka se maji po 250tis zahodit a vymenit za nova.
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

Bud rad, ze jen tesneni ja na BLS delam vzdycky spodek :D a je to tak jak je napsano, po cca 250 vymenit zdvihatka, kouknout na vacku, a aspon pregumickovat vstriky a je klid, pokud DPF regeneruje, protoze kazdej vime ze dpf si s pd nerozumi
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

To máš pravdu, dpf už to nemá, ale vačka už byla dělaná. Z vrchu vydřený není, jen se takhle rozebralo 😁
***VAG,PSA,Renault***
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

a co loziska na ojnici na tretim valci? bls je na to zaklety
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

uiqjirka píše:Nic neobvykleho, zdvihatka se maji po 250tis zahodit a vymenit za nova.
Musíš si koupit správný model vozu, kde konstruktéři vyřešili vztah vačka-zvedák a kde máš jistotu, že i s obyčejným olejem ti tyto komponenty vydrží až na vrakoviště a budou pořád v perfektním stavu..Chce to zkušenosti a tradici firmy, a ne nějaké hokusy a pokusy ..Zrovna před chvíli jsem byl v Albertu a byl jsem nucen poslouchat chody motorů v koloně koupěchtivých čehůnů a neskutečně jsem trpěl u dvou Octávek -voňavek, jaká to byla zvuková žebrota , jak ty motory mlátily... :(
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

uiqjirka píše:Nic neobvykleho, zdvihatka se maji po 250tis zahodit a vymenit za nova.
Musíš si koupit správný model vozu, kde konstruktéři vyřešili vztah vačka-zvedák a kde máš jistotu, že i s obyčejným olejem ti tyto komponenty vydrží až na vrakoviště a budou pořád v perfektním stavu..Chce to zkušenosti a tradici firmy, a ne nějaké hokusy a pokusy ..Zrovna před chvíli jsem byl v Albertu a byl jsem nucen poslouchat chody motorů v koloně koupěchtivých čehůnů a neskutečně jsem trpěl u dvou Octávek -voňavek, jaká to byla zvuková žebrota , jak ty motory mlátily... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Ja si spravny model koupil a dostava udrzbu dle vyrobce a stale jako novy. :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:) Je vidět, že jsi v obraze..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Jsem, veskere znacky delam uz pekne dlouho, takze si umim vybrat. :) Nejen spravny vuz, ale i motoriaci. A vim, ze itala az do smrti nebrat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“