Tuk / mazivo na žhavičky / vstřikovače apod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tuk / mazivo na žhavičky / vstřikovače apod
Ahoj, co doporučíte k namazání na žhavičky? Liqui moly má keramickou pastu odolávající vysokým teplotám, která stojí 50g cca 200,- (keramik paste) a potom keramickou pastu na vstřiky a svíčky, které je polovina a stoji jednou tolik (pro-line injektoren- und glühkerzenfett). Veděl by někdo, zda má smysl investovat do té dražší, nebo ta levnější splní účel stejně? Případně doporučte i jiný produkt, předem díky...
Dávám od BERU (BER ZKF01) už jsem to dával X krát, ale zatím jsem neměl tu čest to rozebírat 
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
blbost to je nedavat hlavne ...minimanle hoc čo aj grafitovku do klbov ale proste to nikde nesmie nič ist na sucho ,napr take ducato 3,0hdi dajte tam nove vstreky na sucho a tahajte ich von po roku dovi dopo
)) teraz mam kupenu keramicku bielu pastu od liqui moly do 800°C
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Ale on se ptal na žhavičky a né vstřiky, u žhaviček je doporučený utahovací moment 10-15Nm to je úplný nic a na závit i když je z hliníku to neklade žádné velké nároky.
Měděnou pastu jsem zkoušel na vodících čepech u brzd a časem vyschla, koupil jsem vazelínu přímo na brzdy s tepelnou odolností přes 1000°C a taky vyschla a zatuhla, jako ta měděná a to je potom radost takový brzdy provozovat a následně rozebírat.
Jediný co se mě osobně osvědčilo, je silikonová vazelína.
Ale možná žhavky nemusím mazat proto, že mi z motoru nikde nic neteče, motor mám krásně suchý a čistý a hliník mi nikde neoxiduje ani na hlavě jak jsem už viděl u spousty aut, který byly v motorovým prostoru zrezivělý a zoxidovaný až hanba.
Měděnou pastu jsem zkoušel na vodících čepech u brzd a časem vyschla, koupil jsem vazelínu přímo na brzdy s tepelnou odolností přes 1000°C a taky vyschla a zatuhla, jako ta měděná a to je potom radost takový brzdy provozovat a následně rozebírat.
Jediný co se mě osobně osvědčilo, je silikonová vazelína.
Ale možná žhavky nemusím mazat proto, že mi z motoru nikde nic neteče, motor mám krásně suchý a čistý a hliník mi nikde neoxiduje ani na hlavě jak jsem už viděl u spousty aut, který byly v motorovým prostoru zrezivělý a zoxidovaný až hanba.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi