Tuk / mazivo na žhavičky / vstřikovače apod

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39
Odpovědi: 0

Tuk / mazivo na žhavičky / vstřikovače apod

Příspěvek od golfIV »

Ahoj, co doporučíte k namazání na žhavičky? Liqui moly má keramickou pastu odolávající vysokým teplotám, která stojí 50g cca 200,- (keramik paste) a potom keramickou pastu na vstřiky a svíčky, které je polovina a stoji jednou tolik (pro-line injektoren- und glühkerzenfett). Veděl by někdo, zda má smysl investovat do té dražší, nebo ta levnější splní účel stejně? Případně doporučte i jiný produkt, předem díky...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4303
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

používám grafitovou pastu, kde to koupit neporadím je to komunistický výrobek (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

Dávám od BERU (BER ZKF01) už jsem to dával X krát, ale zatím jsem neměl tu čest to rozebírat :)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10353
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Cu800 od Wurthu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20463
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Používám keramiku od Motipu zrovna teď
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nic tam nedávám, jedu to už x roků na sucho a žádný problém. Dotahuji na předepsaný moment a ještě se mi nestalo, ža bych jí nepovolil.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20463
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já to mažu z principu ty závity,nelíbí se mi to tam rvát na sucho navíc když to někdy skřípe doslova (rofl)
Problém je ten že tělo žhavky vytočíš a špička tam zůstane - klasika je 1.6Hdi/TDCi
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Dávám měděnou pastu
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Marek77 píše:Cu800 od Wurthu.
Přesně tu používám taky. Na žhavky, výfukové štefty, brzdy a vstřiky. U PD vstřiků bych se bál a tam používám motorový olej.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 673
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

blbost to je nedavat hlavne ...minimanle hoc čo aj grafitovku do klbov ale proste to nikde nesmie nič ist na sucho ,napr take ducato 3,0hdi dajte tam nove vstreky na sucho a tahajte ich von po roku dovi dopo :))) teraz mam kupenu keramicku bielu pastu od liqui moly do 800°C
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ale on se ptal na žhavičky a né vstřiky, u žhaviček je doporučený utahovací moment 10-15Nm to je úplný nic a na závit i když je z hliníku to neklade žádné velké nároky.
Měděnou pastu jsem zkoušel na vodících čepech u brzd a časem vyschla, koupil jsem vazelínu přímo na brzdy s tepelnou odolností přes 1000°C a taky vyschla a zatuhla, jako ta měděná a to je potom radost takový brzdy provozovat a následně rozebírat.
Jediný co se mě osobně osvědčilo, je silikonová vazelína.
Ale možná žhavky nemusím mazat proto, že mi z motoru nikde nic neteče, motor mám krásně suchý a čistý a hliník mi nikde neoxiduje ani na hlavě jak jsem už viděl u spousty aut, který byly v motorovým prostoru zrezivělý a zoxidovaný až hanba.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“