Stránka 1 z 3

Golf 5 gti 2.0 tsfi nepravidelny volnobeh

Napsal: 05 úno 2021, 09:13
od hobca
Dobrý den, pánové potřebuju poradit co na logovat abych zjistil čim to je popřípadě do kterých bloků hodnot se podívat abych zjistil jestli není špatně třeba řetěz. auto jsem koupil před dvěma týdny a nemám s tím motorem zkušenosti, myslel jsem že to bude jen pcv ventil který byl zaslepený ... dal jsem tam origo pcv nový dv, vyměnil testění na vakuovce kde tekl olej a dost se to zlepšilo ale pořád to není to co bych si představoval.

otáčky za studena když padnou k 1000 a postupně se motor ohřívá a dál padají tak cuká jak kdyby běžel na 3 válce
otáčky po zahřátí lítají mezi 760/720ot/m a motor lehce vibruje je to cítit v autě

Napsal: 05 úno 2021, 10:00
od geo
Pokud jsou v bloku hodnot výpadky spalování tak bych se podíval jak jsou obalené ventily.

Napsal: 05 úno 2021, 10:32
od Rayx
By mě zajímal kod motoru, mezi TFSI jsou dost rozdíly.

Pokud tam někdo zaslepoval odvětrání, to motoru a jeho těsněním moc nepomohl ...

Jo, ventily můžou i tak být jak bakule, ale má to x dalších možných problémků.

Jestli je to už EA888 podle toho že to má už řetěz, tak na řetěz mrkni ve skupině 93, pole 3 při volnoběhu a písni sem hodnotu. Ale vytažení řetězu stejně neříká nic o tom, jaký je tam napínák ;)

Napsal: 05 úno 2021, 10:34
od Source
Daj dole sanie a pozri sa v akom stave sú ventily a tieto podobné veci, všetko vyčisti a ak nemáš iný problém mohlo by to byť OK,

Napsal: 05 úno 2021, 11:14
od hobca
ahoj, díky za odpovědi, původně tam má být axx ale podle předchozího majitele se tam prý dával bwa ale nevím jak to ověřit na krytu rozvodového ŘEMENU je krytka a tam je na štítku axx ale vaška je dvoudílná u výměvy. na ventyly jsem nekoukal, nemám nová těsnění na vstřiky. máte někdo čísla dílů na ty těsnění?

Napsal: 05 úno 2021, 11:17
od roman1648
prvně změř tlaky, tím bych začal

Napsal: 05 úno 2021, 11:37
od hobca
v tomto příspěvku zde na foru jsem se dočetl co zkouknout jestli je řetěz oká. za hoďku budu mít čas tak se na to podívám. ještě dotázek mám to měřit za studena nebo za tepla? nebo obojí? :D

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... c&start=15

Napsal: 05 úno 2021, 11:39
od Rayx
Aha, takže ještě EA113, navíc taková skládačka ...
Rozvodový řemen a na druhé straně řetízek jen na vačky. No tady se taky rádo hoblovalo ovládání pro vysokotlakou palivovou pumpu, ale ten řetízek i napínák je na kontrolu stejně jako řemen.

Napsal: 05 úno 2021, 11:41
od hobca
pardon zapomněl jsem ještě dodat že rozvody jsou ok, nová pumpa a kladky, řemen, řetěz a napínák nevím. zdvihátko palivový pumpy mám doma chystám se ho vyměnit

Napsal: 05 úno 2021, 12:45
od hobca
přikládám videa, začínám si čím dál víc myslet že to budou jen svíčky popřípadě karbon na ventilech... svíčky měli dojít dnes, ale vypadá to že dojdou až v pondělí.

https://youtu.be/-enctd7dk0Q

https://youtu.be/MbJsKZURE_Y

https://youtu.be/DDMkMGI1A8o

Napsal: 05 úno 2021, 17:11
od Rayx
Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté ;)

Napsal: 05 úno 2021, 18:42
od hobca
dobrá díky za reakci, mě se nezdá to blafání do výfuku no.

Napsal: 08 úno 2021, 20:02
od hobca
Rayx píše:Až ty svíce vytáhneš, uvidíš podle stavu.
Jinak tam nevidím nic špatně, studený start je u těhle přímovstřiků vždy neklidnější, kvůli rychlému zahřátí katu to má zpožděné zapalování a násobný vstřik, otevře si to více klapku, ale spustí se jen za splnění podmínek na teplotu kapaliny a předchozí běh motoru. Ta zahřívací fáze netrvává déle jak 1min, je lepší motor nechat být a vyjet až poté ;)
Vymenil jsem svíčky(bosh BOSCH FR6KPP332S) a po studeném startu a “zahřívací fázi” to vypadá takto
https://youtu.be/9zHG9joslTo

Svíčky co tam byly vypadaly takto
Obrázek


Po jízdě zhruba 7km a zastavení byl volnoběh lepší než se svíčkama co tam byly ale pořád né ideální… jak je možné že když je to “studené” to běží pěkně a jak se to zahřeje je to horší :x

Napsal: 09 úno 2021, 14:37
od valekf
Udelej ten retez, delalo mi to to stejny, kdyz to bylo studeny ok, jak se to trochu ohralo tak hned missfires 1 az 4, auto jinak jelo pekne, vykon ok, ale na volnobeh to houpalo.

Napsal: 09 úno 2021, 14:41
od Source
Ano retaz medzi vackami moze byt problem a moze to hupat, tak isto napriklad aj na vr6 ked uz rozvody nie su uplne ok, volnobeh je uz taky nijaky