Po výměně motoru co se týče mechaniky vše Ok.
Akorát než se to tady místním mechanikům povedlo trvalo to cca 4 měsíce a to jen co se týče opravy motoru.
Mezitím mi prý odešli vstřikovače siemens.(ale nejspíš to je pravda podle kodu jsou to oni).
Tak jsem koupil nový..,..(používaný ppd dal jsem je na stolici)( a podle nich jsou v pořádku a nic snimi není).
Nechce se mu startovat (jak kdyby tam někde brutálně padala nafta.
Když stojím vodorovně vůči zemi (starty jsou až o 1/2 delší než kdybych se postavil čumákem z kopce).
Vstiky jsem přetěsnil (viktor reinz) těsní jako prase + zalešnil dosedací plochu vstřikovaču siemens (Konus, podložky mosazné tam prý nejsou a nemají být (nevím).
Nikde není podtlak ani v nádrži, od podavačky z nádrže do filtru to je OK.
Od tamdemu jsem to ještě nezkoušel plánuju vyměnit tamdem čerpadlo.
Ještě před výměnou gumiček na vstřikovačích jsem měl velký množství nafty v oleji tak uvidím teď.
Oni mi udajně měnili i plechové těsnění pod čerpadlem.
+ k tomu Vstřiky na diganostice VAG 1 válec špatné hodnoty 2 dobrý 3 dobrý 4 špatný. ( když motor hapruje zakouřne si bíle (nespálena nafta) I když mi tvrdí že jsou vstřiky v pohodě.
Ale jenom chvíli potom to přestane..
Byl bych rád chlapi za každou radu a pomoc.. Kde by mohl být problém.. v tom startování... 15minut to nechám chcíplé a už to chytá třeba 2 sec.
A po celém dni to je masakr ráno.
Když ho postavím z kopce starty jsou lepší ale furt trvaji cca 8 sec.
Za každou pomoc jsem vděčný děkuji.
