Lucas čerpadlo-Ranault Kangoo 1,9D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xaon
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 říj 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Lucas čerpadlo-Ranault Kangoo 1,9D

Příspěvek od xaon »

Tak se zeptam jeste na tomto foru.
Mam R-Kangoo 1,9 D s cerpadlem LUCAS. Pri staru lehce cmudi a jde jako na 3 valce. Nebo jako kdyz nezazhavim. Start jedine pod plynem, bez plynu nenastaruju.Horsi je, ze po ujeti cca 30km a prohrati chcipa na volnobeh!(pred krizovatkou je to obzvlaste velka taskarice)
Na diagnostice v renaultu me rekli, ze vse co se da merit je v norme!!!
Co jsem uz opravil:
1/ podtlakovou membranu ktera ovlada volnobezne otacky pri zapnute klimatizaci.
2/ kontrola zhaveni, svicky jsou OK.
3/ ventil privodu spalin je podle servisu OK
4/ vymena balonku a hadic privodu paliva. Tak uz nejdou bubinky v palivu.Pouze lehce perli v jakemsi prepadu ktery jde z cerpadla a spojuje se se prepady vstriku a vraci se do nadrze.
5/ vymena vsech filtru, udelane rozvody v servisu, zavada byla uz pred vymenou rozvodu.
Ma nekdo dobrou radu, pripadne doporuceni na servis PRAHA a okoli.
Jozef Lettrich
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 bře 2007, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jozef Lettrich »

Ahoj, to čerpadlo začalo blbnúť len tak , alebo sa v tom niekto hrabal, a nerozumie tomu?Neviem, čo tomu predchádzalo, ale podľa toho, čo píšeš, môžeš mať vzduch v čerpadle, alebo vadnú jednu trysku, alebo uvolnené potrubie od čerpadla k tryskám. Lucas je veľmi citlivý na špinu v nafte, a hlavne na vzduch. Nehrabal sa Ti niekto v nastavení volnobehu na čerpadle? Mimochodom, tá podtlaková membrána neni na ovládanie volnobehu pri bežiacej klíme, ale na ovládanie volnobehu pri studenom motore. Má za úlohu zvýšiť otáčky motora asi na cca 1100 n/min, keď je motor studený. Po zohriati vráti všetko do normálu. Volnobeh nenastavuj na páke na ktorej je lanko od pedálu, ale na tej druhej, ktorá je bližšie k remeňu. Ak budeš ešte niečo chcieť, tak sa ozvi. Ahoj. Jozef
xaon
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 říj 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od xaon »

Takhle rozjebane jsem to uz koupil, cena tomu odpovidala.
Uz se s tim trapim od leta a tak muzu zcela spolehlive rici, ze kdyz sepne klima, tak podtlakova membrana prida volnobezne otacky. A kdyz je to studene, tak asi take. Dokonce, kdyz zacnou klesat otacky, pred tim, nez to chcipne, tak sepne ventil podtlak a membrana prida,ale stejne to nestaci. Kdyz jsem to koupil, tak byla membrana derava a nefungovalo to vubec.
V servisu me nastavil kamos podel diagnostiky predepsane volnobezne otacky pri teplem motoru, tusim 850/min. S tim nastavovanim jsem si zprvu take hral, ale bylo to prd platne, jen kdyz ten motor toci 1500 ot/min, tak to nechcipe. Nikde to neni kolem trubek oblite, tak si myslim, ze jsou OK. Uz nemam pristup k testeru vstriku, tak je nemuzu odzkouset. Ale mate me, ze kdyz jedu jen treba 10km, tak je vsechn OK a teplota vody pritom dosahne stejne hodnoty jako kdyz jedu 40km a zacne to chcipat.
Potreboval bych videt,jak ma byt presne slozeny palivovy filtr, nejlepe podle mikrofise.
Ptal jsem se na otestovani cerpadla, cena 3500 bez DPH kdyz ho prinesu demontvane. Naznak od technika z DELPHI je, pridrene pistky v hlave cerpadla. Cena opravy 27litru. :x To je 40% porizovaci ceny auta :roll:
xaon
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 29 říj 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Kangoo 1.9D chcípání

Příspěvek od xaon »

Pravdepodobne vyreseno, dnes jsem toho moc nenajel,ale zavada se neprojevila.
Tak uvadim pro informaci: zavada byla v cerpadle, lopatky podavaci pumpy jsou vydrene od drobnych necistot v nafte a pumpa dost nepodavala naftu do cerpadla.
Prvopocatkem je nespatne slozeny filtr kde schazel tesnici prvek na driku saciho stredoveho cura a proto dochazelo k nasavani nafty ktera neprosla filtrem!!!!
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“