Ahoj ve spolek,
Už nějaký rok řeším na T5 brzdy a nemůžu zaboha dojít na příčinu.
Auto má neskutečně tvrdý brzdový pedál při nouzovém brždění - při pomalejším zmáčknutí pedálu to brzdí skvěle a s normálním odporem, ale jak potřebuju dupnout tak je problém. Na okresce nouzové zastavení a musím se do toho pedálu opřít silou víc jak 100kg? Se i sedačka prohýbá. Ženská nemá šanci.. Brzdit nouzově na dálnici tak to auto je ve zprávách..
Člověk si řekne posilovač - podtlak drží i měsíc, tandemovka a vedení do posilovače je nové. Napumpuju brzdu při vyplém motoru a po nastartování jde hned na podlahu( nemyslím tím že změkne a nebrzdí ale že zmáčkne brzdy na maximum s normálním odporem tzn posilovač funguje) Opakované mačkání při nastartovaném je zcela ok a stíhá.
Všechny třmeny, kotouče a desky ATE, nová brzdovka a brzdové trubky. Odvzdušněné tlakem. Na brzdě v STK zcela bez problému. Měl jsem venku brzdový válec origo ATE co má 4 roky a chodí krásně v plném chodu. Při odvzdušňování ze všech třmenů to teče proudem, nikde nic není ucpaného.
Nějaký nápad co zkusit ? Už nechi experimentovat ale jít na jistotu.
VW T5 tvrdé brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: VW T5 tvrdé brzdy
Připojit vakuometr a měřit podltlak. Jestli se ztratí nebo to posilovač neposílí. Ještě zkusit odpojit elektriku od ABS aby se vyloučila chyba v něm.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: VW T5 tvrdé brzdy
zkusit nic, neexperimentuj, vymenit posilovac, ja mel opacny problem, sdi pri prejezdu karpat zaclo auto pribrzdovat, najeto asi 70 tis, druhy den ok,dva mesice ok, jedu pres karpaty z jablonice do trstina ok, jedu z trstina karpaty jablonica a
citelne brzdi, pri dojezu domu vlaly predni poklice, rano a treba pul roku vseok, do prahy a zpet ok, vzal jsem silikonovy sprej pulku ho vyhulil do posilovace, co jsem tim dokazal nevim ale 12 let klid, auto jezdi stale ok ve straznici
brzdi jak ma 




Re: VW T5 tvrdé brzdy
Řešil jsem to samé kámošovi na T5 2.5tdi syncro,vozí standartně odhadem 1000kg nákladu ( topenář ) a auto nebylo možno z kopce ubrzdit, laborace s kotoučema,deskama,třmenama, nakonce novej posilovač a cajk,nebo jako min. tak o polovinu lepší,nikdy to nebude brzdit jak motokára