Stránka 1 z 2
O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 19 čer 2023, 22:02
od slovacek.milos
co to je za bordel, chladici kapalina menena, prvni majitel, 92.000 a tece vodni pumpa, navic ta pumpa je s integrovanym regulatorem, stim sem se nesetkal a naftove cerpadlo se casuje, pokud vymenim jen pumpu tak si to ocmaram a nemam co sku.....
Re: o III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 20 čer 2023, 08:30
od roman1648
Bohužel se to stává, ano, vodní pumpa připínaná OEM 04L121011L
Klasika TDI CR kolík do vačky,kolík do čerpadla, hřebínek na spodek, nahodit řemen,dopnout,utáhnout vačkové a čerpadlové kolo,protočit,už kontroluju jen zrcátkem jestli mi sedí otvory pro kolíky,složit a nazdar..
Re: o III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 20 čer 2023, 08:55
od slovacek.milos
dík, přijela jen brzda připojit setobox tak už se na to vfhám
Re: o III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 20 čer 2023, 13:11
od slovacek.milos
roman1648 píše: ↑20 čer 2023, 08:30
Bohužel se to stává
romane když koupím inu
IN 538098310 bez integrovaného regulátoru tak ten regulátor jen přešroubuji, těsnění je k tomu je to tak?
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 20 čer 2023, 20:52
od valekf
namontuj, jen nezapojuj konektor to je cely, kontrolka svitit nebude
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 21 čer 2023, 05:40
od trhac
Ja ho normálně zapojuju a davam pumpy graf.taky to funguje
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 21 čer 2023, 07:06
od slovacek.milos
ok dík du na to pak napíšu
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 21 čer 2023, 15:26
od slovacek.milos
de to v pohode neumel sem jen odjisteni spodniho krytu, jak odpojit naftu a proc vysrubovat cidlo vyfukplynu, n to jsem potreboval manual, vacku sem zaaretoval do na koliesku pristuzil remen, vse chny kola ocmaral, povolil napinaci kladku a remen sel z pumpy stahnout cezpadlo hned udelalo pink a kdby neblo ocmarle s remenem jsem v prdeli, v manualu pisou ze se casuje, pak pohoda tri sroubky a prehodit toho itregranta, horni kryt mi napoprve nesedl jinak ok, hrazdu jsem nepouzival nebylo potreba, podeprel sem vanu tramkem
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 21 čer 2023, 18:06
od toefuk
kolko stoji nova oem vodna pumpa? 100-150€? vydrzi dalsich 200k km s tym ze nestratite komfort rychleho ohrevu vody...
Mna by viac trapili ine kurvitka ako prepinanie tlaku oleja, SCR alebo dvojookruhohve egr....
Len moj nazor, mne sa paci ze auto v zime kuri do dvoch minut a motor sa velmi rychlo ohreje na prevadzkovu teplotu.
Ja by som sa o tento komfort nechcel pripravit.
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 21 čer 2023, 18:17
od suri
kuri ti ptc akurat tak a nie voda , auta co ho nemaju nekuria ... ked vymenis tri pumpy za 100tis km tiez das bez clony , transporter a crafter to ma z vyroby bez
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 05:23
od slovacek.milos
na této pumpě se roztrhla klec když jsem pomalu točil tak byly slyšet kuličky jak padají z horní zatáčky, nová pumpa ina ta šla dost ztuha
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 08:56
od roman1648
Ty připínané pumpy dávám Hepu, stojí asi 2600 a fungují dlouhodobě dobře, origo stojí o litr víc
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 10:10
od slovacek.milos
hepu jo stím nebyl nikdy problém, jedu v kel a pokud možno jen INA, ted sem musel dávat čidlo otáček optimal dobrý pocit z toho nemám ale jiné neměli, ta ina 2,9t
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 10:47
od toefuk
suri píše: ↑21 čer 2023, 18:17
kuri ti ptc akurat tak a nie voda , auta co ho nemaju nekuria ... ked vymenis tri pumpy za 100tis km tiez das bez clony , transporter a crafter to ma z vyroby bez
neviem preco by nekurili aj tie bez ptc vlozky, tie auta maju maly okruh vody v hlave a ten je prioritne urceny na vykurovanie.
Ak vymenis 3 pumpy za 100k km tak asi robis nieco zle alebo kupujes nekvalitne pumpy.
Neviem ako Teba ale mna to nebavi, preto kupim radsej oem a urobim to len raz.
Re: O III 2013, 2,0 110 kw
Napsal: 22 čer 2023, 11:48
od slovacek.milos
valekf píše: ↑20 čer 2023, 20:52
namontuj, jen nezapojuj konektor to je cely, kontrolka svitit nebude
a na co vlastne je tam tenelektricky integrovany bordel? dik