Ahojte, známa má problém s automatom pri rozjazde bez plynu sa to nepohne , to by až tak nevadilo ale pod plynom zvýšené otáčky z ničoho nič zaberie auto sekne-skočí a skape motor akoby ste na manuály blbo pustili spojku. Je to AUDI A4 1,9 Tdi 96Kw r.v.14.4.2003. čo by stým mohlo byť? takéto staršie automaty som neriešil. dá sa tomu pomôcť aby to nestálo viac ako cena auta? Ďakujem.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Ahoj,
ja jsem s automatem taky novacek, ale co popisujes mel problem kolega s variatorem to je jaka prevodovka? "taky A4 2003, ale 2,5Tdi 120kW v automatu, otazkou je jestli je to tiptronic nebo ne" U Bmw E39 to na tiptroniku byla deska, jeden rychlostni stupen.
Bez plynu necouva z kopce pri zarazene rychlosti, jak stary je tam olej ?
no asi by bolo treba urobit diagnostiku co napise, odrazit sa, potom skontrolovat olej v automate, ci je ho tam dost a teda ci bol aj vymeneny, tu ina rada nepomoze
Ahoj,
jde to udelat pres VCDS ? Protoze co mel problem ten kolega prevodovka byla bez chyb. Ale ten olej muze byt problem.
Psal, ale ze takove stare automaty neresil, tak jsem myslel, ze olej uz kontroloval, ale mozna jsem napred
To jsou nejhorsi chyby, kdyz ti nic VAG nevypise. Ikdyz jak jsem cetl tak Euro6 zas vypisuje, ale fakes , tak si clovek nevybere
no poviem to takto, pokial sa da treba vyuzit vsetky info co sa daju ziskat teda aj VCDS napr.... je to par minut a da sa , alebo aj nie od vypisu odrazit, takto sa spravaju tie automaty ked je malo oleja...ale to len zovseobecnujem, mozno malo, mozno stary olej a filter zaneseny
Práveže nikto nevie kedy sa menil a či sa menil olej. Napadlo ma to ako prvé, spraviť servis. Vymeniť olej a filter. Len neviem ci to pomôže. Ci to niesu vyhodené peniaze. Nemám stýmto konkrétnym automatom skúsenosti. Preto by som sa radšej poradil.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Nemal som na to čas, auto odhlásili dočasne tak som to nenahanal ale už to mám v garazi. Odkrytoval som a je to 2-kolka prevodovka - 01J 301 103 P. Co by mal byt multitronic CVT. Zevraj sa tam menil olej ale nevedia povedať kedy ani ci sa to urobilo správne. Viete mi poradiť správny postup výmeny a kontroly hladiny? Zo spodu sú dva sroby. Jeden na vypust a jeden na napustanie a kontrolu predpokladám. Aký je teda postup kontroly správnej hladiny?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw