BMM regenerace pomocí VCDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMM regenerace pomocí VCDS
Kluci čeká mě vynutit regeneraci na Touranu BMM s automatickou převodovkou
ve VCDS je chyba 008194 - DPF - efektivita na spodní mezi
Je to chyba, které bych se mohl zbavit nucenou regenerací....auto jezdilo dlouho v nouzáku, kvůli chybám, které jsme odstranili...měl jsem tu i téma....jedna byla zpuchřelé gumové kolínko od podtlaku a druhá G40....odstraněno
Je to vůbec bezpečné to spouštět? poprosil bych o případné podmínky pro spuštění (tuším teplota vody nad 80C a přes čtvrt nádrže nafty - ale vlastně nevím přesně) a případně i postup....díky moc
ve VCDS je chyba 008194 - DPF - efektivita na spodní mezi
Je to chyba, které bych se mohl zbavit nucenou regenerací....auto jezdilo dlouho v nouzáku, kvůli chybám, které jsme odstranili...měl jsem tu i téma....jedna byla zpuchřelé gumové kolínko od podtlaku a druhá G40....odstraněno
Je to vůbec bezpečné to spouštět? poprosil bych o případné podmínky pro spuštění (tuším teplota vody nad 80C a přes čtvrt nádrže nafty - ale vlastně nevím přesně) a případně i postup....díky moc
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Na tom bmm to na místě nepustíš. Jde to pustit jen za jízdy
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
A jaký je tedy postup?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Podmínky:
- spojkový pedál - spínač pedálu - bez závad
- nutný druhý mechanik!
- dodržujte pravidla bezpečnosti práce při zkušební jíždě s připojeným diagnostickým testerem
- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci!
- maximální hodnota = 95%
provést zkušební jízdu cca 6 minut
- zařazená rychlost (4) nebo (5)
- otáčky motoru = 1800 ot/min - 2500 ot/min
nepřerušovat jízdu
spojit se s řídící jednotkou 01 - motor
08 - Měřené hodnoty skupina 068
požadované hodnoty:
pole 1 = 0% - 45%
při nedosažení hodnot - provést funkci: regenerace filtru pevných částic
- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci! - maximální hodnota = 95%
nepřerušovat jízdu - rychlost MIN 50 km/h
11 - Kódování II / 11 – Login / 16 - Bezpečnostní přístup
vložit hodnotu: 21295
Start
kontrolka systému: filtr pevných částic - bliká
08 - Měřené hodnoty skupina 069, 075
pozorovat hodnoty: skupina 069
pole 4 = 00000001 nebo 00000010 (regenerace filtru pevných částic - stav)
pozorovat hodnoty: skupina 075
pole 1 = teplota před součástí: turbo dmychadlo - skutečná hodnota
pole 2 = teplota před součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 4 = teplota za součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 3 = zaplnění filtru pevných částic - skutečná hodnota
nepřerušovat jízdu - dokud se zaplnění filtru neblíží k 5%
požadované hodnoty:
pole 3 < 10%
při dosažení hodnot - ukončit zkušební jízdu
smazat paměť závad
Poznámka:
- při nedosažení hodnot - pole 1, pole 2, pole 4 - kontrolovat součást: snímač teploty
- spojkový pedál - spínač pedálu - bez závad
- nutný druhý mechanik!
- dodržujte pravidla bezpečnosti práce při zkušební jíždě s připojeným diagnostickým testerem
- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci!
- maximální hodnota = 95%
provést zkušební jízdu cca 6 minut
- zařazená rychlost (4) nebo (5)
- otáčky motoru = 1800 ot/min - 2500 ot/min
nepřerušovat jízdu
spojit se s řídící jednotkou 01 - motor
08 - Měřené hodnoty skupina 068
požadované hodnoty:
pole 1 = 0% - 45%
při nedosažení hodnot - provést funkci: regenerace filtru pevných částic
- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci! - maximální hodnota = 95%
nepřerušovat jízdu - rychlost MIN 50 km/h
11 - Kódování II / 11 – Login / 16 - Bezpečnostní přístup
vložit hodnotu: 21295
Start
kontrolka systému: filtr pevných částic - bliká
08 - Měřené hodnoty skupina 069, 075
pozorovat hodnoty: skupina 069
pole 4 = 00000001 nebo 00000010 (regenerace filtru pevných částic - stav)
pozorovat hodnoty: skupina 075
pole 1 = teplota před součástí: turbo dmychadlo - skutečná hodnota
pole 2 = teplota před součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 4 = teplota za součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 3 = zaplnění filtru pevných částic - skutečná hodnota
nepřerušovat jízdu - dokud se zaplnění filtru neblíží k 5%
požadované hodnoty:
pole 3 < 10%
při dosažení hodnot - ukončit zkušební jízdu
smazat paměť závad
Poznámka:
- při nedosažení hodnot - pole 1, pole 2, pole 4 - kontrolovat součást: snímač teploty
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Dream seš borec že jsi to tak vypsal. Já sem na to neměl čas. V diagnostice je to vypsaný co a jak se má dělat.. oťas ať se zadaří. Já sem tenkrát jezdil s kámošem s b6kou asi hodinu než ta kontrolka zhasla.
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Tvl.....do tohohle se mi fakt vůbec nechce
....ale moc díky za ten postup.... uvidím, jestli do toho půjdu.... nemám tu moc kde jezdit stabilní rychlostí, času bych na tom strávil hafo a ještě obava že to lapne plamenem 


Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
To nezhoří ale neni to na chvíli
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
ja som len postup preniesol z VISu , vyzera to strasne ale ked to urobis potom ti to tak neprijde, to na touaregu 7P zadne brzdy je lepsi zazitok robit....
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
No upřímně nevím, zda do toho půjdu....je to mnohem komplikovanější, než jsem myslel
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Normálně to zapni a jed. Vono se to vypálí..
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Dobře, vezmu to na Ústí a zpět a dám tedy kódování II, login 21295 a zapnu vypalování a prostě pojedu
Ale kluci, napadnul mě dotaz....jak to, že některá auta jdou vypálit na místě a některá né? V čem je rozdíl?
Ale kluci, napadnul mě dotaz....jak to, že některá auta jdou vypálit na místě a některá né? V čem je rozdíl?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Toto je PD. V princípe vie vstreknúť dávku len počas zdvihu vačky na vstrekovaciu jednotku. Na vypaľovanie na mieste to nestačí. To vie urobiť až commonrail, ktorý zase v princípe vstrekne kedy potrebuje,
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Takže PD za jízdy a raily můžou na místě? Chápu správně?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: BMM regenerace pomocí VCDS
Áno, myslím, že to tak bude. Nevidel som PD, ktoré by vedelo na mieste vypáliť DPF. Čo si všímam na CR, tak tam pri vypaľovaní strieka poslednú dávku ďaleko za hornou úvraťou.