BMM regenerace pomocí VCDS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

Kluci čeká mě vynutit regeneraci na Touranu BMM s automatickou převodovkou

ve VCDS je chyba 008194 - DPF - efektivita na spodní mezi

Je to chyba, které bych se mohl zbavit nucenou regenerací....auto jezdilo dlouho v nouzáku, kvůli chybám, které jsme odstranili...měl jsem tu i téma....jedna byla zpuchřelé gumové kolínko od podtlaku a druhá G40....odstraněno

Je to vůbec bezpečné to spouštět? poprosil bych o případné podmínky pro spuštění (tuším teplota vody nad 80C a přes čtvrt nádrže nafty - ale vlastně nevím přesně) a případně i postup....díky moc
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 942
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od trhac »

Na tom bmm to na místě nepustíš. Jde to pustit jen za jízdy
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

A jaký je tedy postup?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od dream7000 »

Podmínky:
- spojkový pedál - spínač pedálu - bez závad

- nutný druhý mechanik!

- dodržujte pravidla bezpečnosti práce při zkušební jíždě s připojeným diagnostickým testerem

- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci!
- maximální hodnota = 95%


provést zkušební jízdu cca 6 minut
- zařazená rychlost (4) nebo (5)
- otáčky motoru = 1800 ot/min - 2500 ot/min

nepřerušovat jízdu

spojit se s řídící jednotkou 01 - motor

08 - Měřené hodnoty skupina 068
požadované hodnoty:
pole 1 = 0% - 45%

při nedosažení hodnot - provést funkci: regenerace filtru pevných částic


- Pokud je filtr zaplněn nad maximální hodnotu, je nutné jej vyměnit za nový jinak hrozí nebezpečí požáru při regeneraci! - maximální hodnota = 95%


nepřerušovat jízdu - rychlost MIN 50 km/h


11 - Kódování II / 11 – Login / 16 - Bezpečnostní přístup

vložit hodnotu: 21295

Start

kontrolka systému: filtr pevných částic - bliká

08 - Měřené hodnoty skupina 069, 075
pozorovat hodnoty: skupina 069
pole 4 = 00000001 nebo 00000010 (regenerace filtru pevných částic - stav)

pozorovat hodnoty: skupina 075
pole 1 = teplota před součástí: turbo dmychadlo - skutečná hodnota
pole 2 = teplota před součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 4 = teplota za součástí: filtr pevných částic - skutečná hodnota
pole 3 = zaplnění filtru pevných částic - skutečná hodnota

nepřerušovat jízdu - dokud se zaplnění filtru neblíží k 5%

požadované hodnoty:
pole 3 < 10%

při dosažení hodnot - ukončit zkušební jízdu

smazat paměť závad

Poznámka:
- při nedosažení hodnot - pole 1, pole 2, pole 4 - kontrolovat součást: snímač teploty
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 942
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od trhac »

Dream seš borec že jsi to tak vypsal. Já sem na to neměl čas. V diagnostice je to vypsaný co a jak se má dělat.. oťas ať se zadaří. Já sem tenkrát jezdil s kámošem s b6kou asi hodinu než ta kontrolka zhasla.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

Tvl.....do tohohle se mi fakt vůbec nechce :( ....ale moc díky za ten postup.... uvidím, jestli do toho půjdu.... nemám tu moc kde jezdit stabilní rychlostí, času bych na tom strávil hafo a ještě obava že to lapne plamenem :?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 942
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od trhac »

To nezhoří ale neni to na chvíli
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od dream7000 »

ja som len postup preniesol z VISu , vyzera to strasne ale ked to urobis potom ti to tak neprijde, to na touaregu 7P zadne brzdy je lepsi zazitok robit....
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

No upřímně nevím, zda do toho půjdu....je to mnohem komplikovanější, než jsem myslel
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od tatko Tom »

"........ DPFCC"
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 942
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od trhac »

Normálně to zapni a jed. Vono se to vypálí..
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

Dobře, vezmu to na Ústí a zpět a dám tedy kódování II, login 21295 a zapnu vypalování a prostě pojedu

Ale kluci, napadnul mě dotaz....jak to, že některá auta jdou vypálit na místě a některá né? V čem je rozdíl?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 924
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od passion »

Toto je PD. V princípe vie vstreknúť dávku len počas zdvihu vačky na vstrekovaciu jednotku. Na vypaľovanie na mieste to nestačí. To vie urobiť až commonrail, ktorý zase v princípe vstrekne kedy potrebuje,
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4917
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od OťasTDi »

Takže PD za jízdy a raily můžou na místě? Chápu správně?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 924
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: BMM regenerace pomocí VCDS

Příspěvek od passion »

Áno, myslím, že to tak bude. Nevidel som PD, ktoré by vedelo na mieste vypáliť DPF. Čo si všímam na CR, tak tam pri vypaľovaní strieka poslednú dávku ďaleko za hornou úvraťou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“