Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Zdravím lidičky, byl by někdo z okolí Orlové, Havířov, Karviná ochotný mi udělat nový vlnovec na supu 2.0 TDI bss. Než půjdu do servisu.... Někdo kdo už to dělal???
Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434.
Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné....
Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova.
Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory tlaku dpf, od turba taky vše nové, banka, regulátor tlaku atd.... Egr nový, prostě na supovi jsem vše vyměnil teda krom, chladiče spalin a turbo, Klapku sání a sací ústrojí.
Nějakou radu prosím?? Jo a satacen nechybí...
Může to dělat tedy ten vlnovec, protože krom chybějícího tlaku spalin (díky vlnovci) tomu nerozumím...
Díky moc
Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434.
Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné....
Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova.
Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory tlaku dpf, od turba taky vše nové, banka, regulátor tlaku atd.... Egr nový, prostě na supovi jsem vše vyměnil teda krom, chladiče spalin a turbo, Klapku sání a sací ústrojí.
Nějakou radu prosím?? Jo a satacen nechybí...
Může to dělat tedy ten vlnovec, protože krom chybějícího tlaku spalin (díky vlnovci) tomu nerozumím...
Díky moc
Naposledy upravil(a) šulda dne 15 lis 2024, 10:50, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Dobře zkusím si odpovědět sám, mohlo by to vyřazeni DPF způsobit čidlo spalin dpf, ucpané či přepálené hadice hadice vedoucí do dpf z toho čidla ???
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
- johnyd1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 639
- Registrován: 25 dub 2010, 11:35
- Bydliště: Slovensko okr.NM
Odpovědi: 0
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
A RJ vie že má new DPF? Robil si konfiguráciu?
- Přílohy
-
- Opera Snímka obrazovky_2024-11-17_053718_diagnostics.vis4vag.com.png (56.49 KiB) Zobrazeno 1800 x
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9193
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Ano vadný snímač či přepálené hadice nebude probíhat regenerace vůbec nebo bude regenerovat furt.
Jen muj osobni nazor BSS a BLS s DPF byli dvě nejproblematičtější auta na DPF te doby.
Jen muj osobni nazor BSS a BLS s DPF byli dvě nejproblematičtější auta na DPF te doby.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Ano abych to trochu rozvedl, takže po výměně čidla problém dělal stejně, je to originál BOSH, vymazání hodnot toho čidla nemohu provést, vcds mě tam prostě nepustí a říká že mám prej vypnout zapalování apod...taková ta hláška...když jsem vyměnil dpf udělal jsem reset na 0, problém žádný nebyl, ale tehdá před 4 lety když jsem kupoval auto jsem místo originál hodil klasické tlakové hadice místo těch originálních, protože byly přepálené, kdyby to byla chyba čidla vyskočilo by to, tak jak včera jsem to zkoušel, nucená regenerace mi prostě taktéž nejde spustit, řj dostane pokyn, ale nic se neděje. Ještě přemýšlím, že bych zkusil natlakovat hadice od čidla do dpf, má to být průchozí oba směry viďte (kolega servisák mi řekl že mám fouknout do těch hadic, ale jsou krátké). Jinak po výměně toho dpf týden auto jelo bez regenerací, pak týden v kuse byly regenerace, ale hodně časté ( při každé jízdě) a pak najednou po cca 3 týdnech blaf chyba DPF, nouzák apod....
nevěřím, že je to chyba DPF, není to sice originál, ale stálo to docela dost...nevěřím ani tomu, že by to bylo vačkou, spíš si myslím, že to může být špatným egrem ( koupil jsem druhovýrobu), včera jsem čistil turbo a rovnou jsem vyčistil i celý sání, až tedy na egr a klapku...může to mít vliv? co vy na to?
nevěřím, že je to chyba DPF, není to sice originál, ale stálo to docela dost...nevěřím ani tomu, že by to bylo vačkou, spíš si myslím, že to může být špatným egrem ( koupil jsem druhovýrobu), včera jsem čistil turbo a rovnou jsem vyčistil i celý sání, až tedy na egr a klapku...může to mít vliv? co vy na to?
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Hodnoty z diagnostiky skupín 067 až 075 by neboli?
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9193
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Nepotkal jsem druhovýrobu co by fungovala adekvatně nebo dele než jeden rok.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Ve středu budu mít možná čas kouknout na auto tak bych to napíchl a nechal nalogovat ty hodnoty...Uvidím co se dá dělat. Zatím díky

Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Jinak originál hadice k dpf( kod dílu ) by nebyl ? Protože tam mám klasický tlakovky, možná budou přepálené..ještě to zkusím natlakovat, jestli tam je volný průchod.
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot :
18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II)
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku
18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:18:11 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
54.9*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV)
162.0*C Teplota pred. Turbo
102.0*C Teplota pred. Částicový filtr
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
00000000 Stav 4 regenerace
18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:31 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
63.0*C Teplota
57.6*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv)
0.00 proud aditiv Úroveň
0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo
9.82 aditiv spotreba
0.00 aditiv koncentrace
18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:00 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
56.7*C Teplota
10000000 Provozní stav
A chyba zde :
1 nalezena chyba:
18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi
info o závadě:
Otáčky: 819 /min
Kroutící moment: 38.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 0.0
Pracovní cyklus: 89.6 %
bez jednotek: 10.20
Teplota: 27.0*C
Čas: 4459.5 s
Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej....
Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je....
Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???
18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II)
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku
18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:18:11 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
54.9*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV)
162.0*C Teplota pred. Turbo
102.0*C Teplota pred. Částicový filtr
90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient
00000000 Stav 4 regenerace
18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:31 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
63.0*C Teplota
57.6*C Teplota
10000000 Provozní stav
18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv)
0.00 proud aditiv Úroveň
0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo
9.82 aditiv spotreba
0.00 aditiv koncentrace
18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III)
819 /min Otáčky motoru (G28)
162.0*C Teplota pred. Turbo
3.98 Lambda/hodnota lambdasondy
0.0 mg/str Množství vstřikování Offset
18:19:00 Skupina 065
0.0 % Výkon/klapka
62.1*C Teplota
56.7*C Teplota
10000000 Provozní stav
A chyba zde :
1 nalezena chyba:
18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi
info o závadě:
Otáčky: 819 /min
Kroutící moment: 38.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
bez jednotek: 0.0
Pracovní cyklus: 89.6 %
bez jednotek: 10.20
Teplota: 27.0*C
Čas: 4459.5 s
Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej....
Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je....
Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ???
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Áno, olej z turba DPF postupne zapchá.
BSS je aj s aditivíom. Podľa diagnostiky ho máš prázdne - skupina72, DPF sa bez neho nevypáli. Tento motor má DPF ďalej od katalyzátora, na spustenie regenerácie DPF používa nižšie teploty a preto potrebuje aditívum, ktoré spôsobí, že sadze sa vznietia pri nižšej teplote.
BSS je aj s aditivíom. Podľa diagnostiky ho máš prázdne - skupina72, DPF sa bez neho nevypáli. Tento motor má DPF ďalej od katalyzátora, na spustenie regenerácie DPF používa nižšie teploty a preto potrebuje aditívum, ktoré spôsobí, že sadze sa vznietia pri nižšej teplote.
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
Jsi si jistý že je prázdné??, protože ty 4 litry jsem tam házel cca před 3-4 roky... Že by to tak žralo ten satacen? Auto už je v servise a padlo slovo o go motoru. Jsi si jistý že nedostatek aditiva hodí auto do nouze??
Jak se dá poznat jiným způsobem, že čidlo spalin je vadné, když ho diagnostika pozná při odpojení a zapojení se neprojevuje nic...
Jak se dá poznat jiným způsobem, že čidlo spalin je vadné, když ho diagnostika pozná při odpojení a zapojení se neprojevuje nic...
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF
Re: Sup 2.0 TDI BSS vlnovec + nouzak
passion : Díky za radu s tím aditivem, bylo to tím. Zahřál jsem auto, nastavil nucenou regeneraci a všechno je zase jak má být. A už jsem myslel že to bude něco opravdu hrozného, ale přitom fakt člověk nikdy neví. A díky moc
Superb 1 - 2.0 TDI 103kw (BSS )s DPF