Fabia 1 1.9 TDi 74 kW (ATD) padání do nouzáku
Napsal: 26 bře 2025, 09:18
Ahoj, prosím o radu. Auto mi padá do nouzáku a samozřejmě je to většinou při jízdě do mírného nebo prudčího kopce. Pročetl jsem spoustu článků a tudíž i možné příčiny/závady.
Došlo tedy k výměně: EGR ventilu, ventilu N75, ventilu tlaku výfukového systému, váhy vzduchu (za jetou, nikoli za novou), zkontrolovány a vyměněny některé hadičky (např. k EGR ventilu, k N75, k paliváku, ventilu tlaku výfukového systému).
Auto stále padá do nouzáku, avšak velmi nepravidelně. Jednou ujedu 300km bez problému a podruhé během 40km mi to spadne 4 do nouzáku. (po každém nouzáku jsem vypnul a nastratoval motor, kdy po tomto šlo vše opět dobře)
Dnes jsem dělal logy na kanálech 3, 10 a 11. Evidentně tam mám rozdíl mezi aktuálním tlakem a požadovaným tlakem. Koukl by se na to prosím i někdo jinej a poradil možnou závadu nebo co zkusit dále? Napadá mě zkusit koupit nebo vyčistit MAP senzor a asi novou váhu vzduchu. V poslední řadě bych to viděl na samotné turbodmychadlo, ale snad z těch logů půjde určit něco bližšího. Předem díky
Došlo tedy k výměně: EGR ventilu, ventilu N75, ventilu tlaku výfukového systému, váhy vzduchu (za jetou, nikoli za novou), zkontrolovány a vyměněny některé hadičky (např. k EGR ventilu, k N75, k paliváku, ventilu tlaku výfukového systému).
Auto stále padá do nouzáku, avšak velmi nepravidelně. Jednou ujedu 300km bez problému a podruhé během 40km mi to spadne 4 do nouzáku. (po každém nouzáku jsem vypnul a nastratoval motor, kdy po tomto šlo vše opět dobře)
Dnes jsem dělal logy na kanálech 3, 10 a 11. Evidentně tam mám rozdíl mezi aktuálním tlakem a požadovaným tlakem. Koukl by se na to prosím i někdo jinej a poradil možnou závadu nebo co zkusit dále? Napadá mě zkusit koupit nebo vyčistit MAP senzor a asi novou váhu vzduchu. V poslední řadě bych to viděl na samotné turbodmychadlo, ale snad z těch logů půjde určit něco bližšího. Předem díky