B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Dobrý den,
b6 2.0 TDi bkp bez DPF
auto mělo nízký výkon, při akceleraci - černý kouř, zvýšená spotřeba.
Měl jsem podezření na turbo, tak jsem dal auto jednomu mechanikovi.
Ten mi sdělil, že turbo je v pořádku a na vině budou vstřiky. Takže navrhl test vstřiků - ten vyšel dobře. Takže koupil nové těsnění na vstřiky + štelovací šrouby, šrouby na vstřiky. Při instalaci zjisti, když mu jeden vstřik nešel ''dotáhnout'', že jsou rozlámané vahadla.
To mi přijde divný, že ty vahadla neviděl hned a nemusel posílat vstřiky na test.
Takže, co jsem si myslel, že tam dá vstřiky a odjedu - tak mi oznámil, že auto už nejde složit dohromady.
Navrhl mi to opravit za nesmysl - jen set vahadel za cca 18 tis. + prace atd.
Nebo auto prodat na náhradní díly.
Nyní po mě chce jestě penize za test vstřiku, tesnění + práce atd. cca 7000,-
Takže autem jsem přijel a nyní auto nemůže dát ani dohromady do puvodního stavu.
Každý den jsem s autem najel cca 40km po dálnici.
Zajímá mě, zda je tento postup mechanika v pořádku. Popřípadě jak se bránít.
Auto jelo celou dobu sice se sníženým výkonem, ale jelo. nebyly přeskočený rozvody. Volnoběh byl pravidelný bez výkyvů.
Napadlo mě vymenit jen vahadla. Odštěpky kovů jsou prý v hlavě. Je možná výměna bez sundání hlavy?
Jaký set vahadel to je?
A co vše výměna vahadel obsahuje?
Auto odtáhnu pryč, jen potřebuju radu jaké mám možnosti a kolik by to stálo? Popřípadě, zda by to nezvládl někdo z fora. Praha
Děkuji za jakoukoliv radu
b6 2.0 TDi bkp bez DPF
auto mělo nízký výkon, při akceleraci - černý kouř, zvýšená spotřeba.
Měl jsem podezření na turbo, tak jsem dal auto jednomu mechanikovi.