B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Dobrý den,
b6 2.0 TDi bkp bez DPF
auto mělo nízký výkon, při akceleraci - černý kouř, zvýšená spotřeba.
Měl jsem podezření na turbo, tak jsem dal auto jednomu mechanikovi.
Ten mi sdělil, že turbo je v pořádku a na vině budou vstřiky. Takže navrhl test vstřiků - ten vyšel dobře. Takže koupil nové těsnění na vstřiky + štelovací šrouby, šrouby na vstřiky. Při instalaci zjisti, když mu jeden vstřik nešel ''dotáhnout'', že jsou rozlámané vahadla.
To mi přijde divný, že ty vahadla neviděl hned a nemusel posílat vstřiky na test.
Takže, co jsem si myslel, že tam dá vstřiky a odjedu - tak mi oznámil, že auto už nejde složit dohromady.
Navrhl mi to opravit za nesmysl - jen set vahadel za cca 18 tis. + prace atd.
Nebo auto prodat na náhradní díly.
Nyní po mě chce jestě penize za test vstřiku, tesnění + práce atd. cca 7000,-
Takže autem jsem přijel a nyní auto nemůže dát ani dohromady do puvodního stavu.
Každý den jsem s autem najel cca 40km po dálnici.
Zajímá mě, zda je tento postup mechanika v pořádku. Popřípadě jak se bránít.
Auto jelo celou dobu sice se sníženým výkonem, ale jelo. nebyly přeskočený rozvody. Volnoběh byl pravidelný bez výkyvů.
Napadlo mě vymenit jen vahadla. Odštěpky kovů jsou prý v hlavě. Je možná výměna bez sundání hlavy?
Jaký set vahadel to je?
A co vše výměna vahadel obsahuje?
Auto odtáhnu pryč, jen potřebuju radu jaké mám možnosti a kolik by to stálo? Popřípadě, zda by to nezvládl někdo z fora. Praha
Děkuji za jakoukoliv radu
b6 2.0 TDi bkp bez DPF
auto mělo nízký výkon, při akceleraci - černý kouř, zvýšená spotřeba.
Měl jsem podezření na turbo, tak jsem dal auto jednomu mechanikovi.
Ten mi sdělil, že turbo je v pořádku a na vině budou vstřiky. Takže navrhl test vstřiků - ten vyšel dobře. Takže koupil nové těsnění na vstřiky + štelovací šrouby, šrouby na vstřiky. Při instalaci zjisti, když mu jeden vstřik nešel ''dotáhnout'', že jsou rozlámané vahadla.
To mi přijde divný, že ty vahadla neviděl hned a nemusel posílat vstřiky na test.
Takže, co jsem si myslel, že tam dá vstřiky a odjedu - tak mi oznámil, že auto už nejde složit dohromady.
Navrhl mi to opravit za nesmysl - jen set vahadel za cca 18 tis. + prace atd.
Nebo auto prodat na náhradní díly.
Nyní po mě chce jestě penize za test vstřiku, tesnění + práce atd. cca 7000,-
Takže autem jsem přijel a nyní auto nemůže dát ani dohromady do puvodního stavu.
Každý den jsem s autem najel cca 40km po dálnici.
Zajímá mě, zda je tento postup mechanika v pořádku. Popřípadě jak se bránít.
Auto jelo celou dobu sice se sníženým výkonem, ale jelo. nebyly přeskočený rozvody. Volnoběh byl pravidelný bez výkyvů.
Napadlo mě vymenit jen vahadla. Odštěpky kovů jsou prý v hlavě. Je možná výměna bez sundání hlavy?
Jaký set vahadel to je?
A co vše výměna vahadel obsahuje?
Auto odtáhnu pryč, jen potřebuju radu jaké mám možnosti a kolik by to stálo? Popřípadě, zda by to nezvládl někdo z fora. Praha
Děkuji za jakoukoliv radu
Naposledy upravil(a) šulda dne 20 dub 2025, 11:11, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu + obrázek jako příloha.
Důvod: Úprava názvu + obrázek jako příloha.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4984
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Podivej se,co stoji vahadla nebo z vraku. Auto ti nejelo,mechanik delal,co umi.Ze se rossypalo neco,je normalni.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
S autem jsem k mechanikovi dojel, takze auto jelo…
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4984
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
4 kola to jeste ma,tak z kopce to pojede.
Privezl jsi mu to rozbity,aby to spravil. Dela,co je treba.
Ja treba ted na sidlisti 24 h vymenoval hlavu na svem. Hlava 6 tis bez papiru material 9 tis. Zapocitej si praci cca 190/h,kterou jsem si delal sam a mas vysledek.
Auto neco stoji. To jsou ty banany a opice.
Privezl jsi mu to rozbity,aby to spravil. Dela,co je treba.
Ja treba ted na sidlisti 24 h vymenoval hlavu na svem. Hlava 6 tis bez papiru material 9 tis. Zapocitej si praci cca 190/h,kterou jsem si delal sam a mas vysledek.
Auto neco stoji. To jsou ty banany a opice.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Dekuji za tvůj komentář. Ja vím, ze to něco stojí.
Ja potrebuju vedet, zda se musi sundavat hlava, aby se vyměnili vahadla popřípadě vačka. Ja jen doufám, ze to dotyčný mechanik nedokurvil úplně, protoze nevim co vše na tom dělal, popřípadě něco špatně nastavil a potom nastartoval….
A vůbec co to je za komentář “4 kola to ma, tak to z kopce pojede”
Jestli nemate jak poradit, raději uz nekomentujte. Uz mam dost takových chytráku.
Ja potrebuju vedet, zda se musi sundavat hlava, aby se vyměnili vahadla popřípadě vačka. Ja jen doufám, ze to dotyčný mechanik nedokurvil úplně, protoze nevim co vše na tom dělal, popřípadě něco špatně nastavil a potom nastartoval….
A vůbec co to je za komentář “4 kola to ma, tak to z kopce pojede”
Jestli nemate jak poradit, raději uz nekomentujte. Uz mam dost takových chytráku.
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
A vůbec co to je za komentář “4 kola to ma, tak to z kopce pojede”
Jestli nemate jak poradit, raději uz nekomentujte. Uz mam dost takových chytráku.
Tohle znám ze své zkušenosti....pán si myslel že si nechá opravit auto a já mu ještě zaplatím plnou nádrž nafty protože mě to nedojelo do dílny zhaslo mě to mezi vraty. Vychcánek.
Jestli nemate jak poradit, raději uz nekomentujte. Uz mam dost takových chytráku.
Tohle znám ze své zkušenosti....pán si myslel že si nechá opravit auto a já mu ještě zaplatím plnou nádrž nafty protože mě to nedojelo do dílny zhaslo mě to mezi vraty. Vychcánek.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Ja jsem byl připraven zaplatit za co je třeba, jen se mi celou dobu nelíbilo jednání mechanika. Auto tam stálo přes týden. Ale nerad bych tohle už řešil.
Píšu sem hlavně s dotazem ohledně výměny vahadel. Tak jestli bych někoho mohl poprosit vyjádřit se k tomu.
Jak říkám auto mělo klidný volnoběh, normálně jezdilo. Nedal jsem auto mechanikovi ve chvíli kdy se něco sesypalo a už nenastartovalo, ale provozuschopném stavu.
Dekuji
Píšu sem hlavně s dotazem ohledně výměny vahadel. Tak jestli bych někoho mohl poprosit vyjádřit se k tomu.
Jak říkám auto mělo klidný volnoběh, normálně jezdilo. Nedal jsem auto mechanikovi ve chvíli kdy se něco sesypalo a už nenastartovalo, ale provozuschopném stavu.
Dekuji
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4984
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Ale jezdilo v nouzi. Bylo rozbite.
Kdyz ti napisu,ze hlava nemusi dolu,nemusim mit pravdu. Kousky vahadel mohly spadout kamkoliv a pak na opravenem mohou vyplavat a znovu rozbit opravene.
A mechanika sis vybral sam a jiste tam nema jen tvoje na praci.
Kdyz ti napisu,ze hlava nemusi dolu,nemusim mit pravdu. Kousky vahadel mohly spadout kamkoliv a pak na opravenem mohou vyplavat a znovu rozbit opravene.
A mechanika sis vybral sam a jiste tam nema jen tvoje na praci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: B6 2.0 TDi bkp bez DPF rozlámaná vahadla
Můj názor - ta vahadla mohla držet nějak pohromadě a až jak tahal vstřiky tak se to na něj vysypalo,sice trochu sci-fi ale tak nějak bych si to i dokázal i představit, sundávat hlavu nemusí, nevím k čemu by ji sundával, rozebrat vršek,co se dá posbírat magnetem,namontovat nový vahadla - Kolbenschmidt je asi za 500,- kus, poskládat a jedeš
Na můj vkus je celkem drahej ale o to ani nejde, měl dát vědět hned jak to zjistil, ano dát do jen tak do původního stavu prostě nejde, s tím se smiř,takový vyjebávky se prostě stávají, měl by se k tomu nějak postavit ne z toho chtít vytřískat maximum nebo to hned prodávat na díly....
Na můj vkus je celkem drahej ale o to ani nejde, měl dát vědět hned jak to zjistil, ano dát do jen tak do původního stavu prostě nejde, s tím se smiř,takový vyjebávky se prostě stávají, měl by se k tomu nějak postavit ne z toho chtít vytřískat maximum nebo to hned prodávat na díly....
