Ahoj,
už jsem v koncích nízký tlak na railu…..
Pokud chci zrychlit prudce auto nepřekročí ani 3000 otáček viz video.
Nové díly:
Vstřiky
Čerpadlo v nádrži
Pomocné čerpadlo pod autem
Palivový filtr
Vysokotlaké čerpadlo
Atd.
Nesetkal se s tím někdo? Děkuji a prosím o co nejmenší bídu jsem tu prvně
Přidal bych i video ale nelze
Děkuji
Nízký tlak na railu P0087 Audi A5 3.0 TDi ccwa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25 lis 2015, 13:49
Nízký tlak na railu P0087 Audi A5 3.0 TDi ccwa
- Přílohy
-
- IMG_9532.jpeg (3.05 MiB) Zobrazeno 580 x
-
- IMG_9531.jpeg (5.19 MiB) Zobrazeno 580 x
Re: Nízký tlak na railu P0087 Audi A5 3.0 TDi ccwa
Zkotroloval bych:
-tlak, možná i průtok v nizkotlaké větvi.
-Snímač tlaku na railu (G247)
-Ventil regulace tlaku paliva (N276)
-udelat test zpáteček vstřiků.
-tlak, možná i průtok v nizkotlaké větvi.
-Snímač tlaku na railu (G247)
-Ventil regulace tlaku paliva (N276)
-udelat test zpáteček vstřiků.
Fabia I 1.4TDI PD AMF, Tiguan Sport & Style 4MOTION BM Techn. 2,0 l TDI SCR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33569
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nízký tlak na railu P0087 Audi A5 3.0 TDi ccwa
startuje ti to na drba???
Re: Nízký tlak na railu P0087 Audi A5 3.0 TDi ccwa
896000 hPa čo je uložené pri chybe - nie je to trochu veľa? Čo je to potom za hodnotu?
p.s.:Sekol som sa o jednu nulu v prepočte bar. Takže je to naozaj málo, prepáč.
p.s.:Sekol som sa o jednu nulu v prepočte bar. Takže je to naozaj málo, prepáč.