Stále měkký brzdový pedál
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stále měkký brzdový pedál
U Touarega 2008 (čtyřpístkové brzdiče) jsem na zadní nápravě měnil těsnění, prachovky, kotouč i destičky. I po několikátém odvzdušnění pomocí tlakové nádobky (i včetně přes VCDS) pedál zabírá až v půlce chodu. Při dvojím rychle po sobě jdoucím šlápnutí brzdy brzdí již jak má hned odzačátku, ale při dalším brzdění je pedál opět měkký. Takže určitě vzduch v soustavě. Kapalina mi v nádobce nikdy neklesla, hadička při sundaném třmenu byla zaškrcená. Přes tlakovou nádobu jsem prolil litr nové kapaliny, z hadiček nejde ani ta nejmenší bublinka. Nicméně pedál stále měkký.
Jak pokračovat?
PS: Při odvzdušňováním přes VCDS jak pracovat s dvěma odvzdušňováky na brzdiči? Povolit oba najednou nebo pro každý jeden krok. Kterým začít? Tím prvním nebo druhým(dál od vstupu kapaliny do brzdiče)?
PS2: Při odvzušňování přes VCDS při běhu pumpy čerpadlo běží cca 5 vteřin hlučně a tlačí proti pedálu. Dalších 5 vteřin je už výrazně tišší a tlak na pedál je minimální. Je to normální?
PS3: Proč se při odvzdušňování přes VCDS nedělají zadní brzdy?
Jak pokračovat?
PS: Při odvzdušňováním přes VCDS jak pracovat s dvěma odvzdušňováky na brzdiči? Povolit oba najednou nebo pro každý jeden krok. Kterým začít? Tím prvním nebo druhým(dál od vstupu kapaliny do brzdiče)?
PS2: Při odvzušňování přes VCDS při běhu pumpy čerpadlo běží cca 5 vteřin hlučně a tlačí proti pedálu. Dalších 5 vteřin je už výrazně tišší a tlak na pedál je minimální. Je to normální?
PS3: Proč se při odvzdušňování přes VCDS nedělají zadní brzdy?
Re: Stále měkký brzdový pedál
Nejspíš vzduch vzadu. Nechej to chvíli pojezdit a pak znovu odvzdušni
Re: Stále měkký brzdový pedál
Už se stalo. 300 km, další odvzdušnění přes VCDS a furt stejné. Po klidné jízdě jen s decentním brzděním jsou o ždibec teplejší zadní brzdy, takže předky mají pozdnější náběh, což mi hlava nebere, protože s předních jsem jen u jednoho brzdiče vyměnil zalomený odvzdušňovák, přičemž jsem ani neoddělával přívod, takže k zavzdušnění by dojít nemělo.
Ale je pravda, že při posledním odvzdušňování nějaké bublinky od LP kola šly. Nicméně na chod pedálu to nemělo vliv. Stále zabírá ve stejném místě - cca v půlce.
Ale je pravda, že při posledním odvzdušňování nějaké bublinky od LP kola šly. Nicméně na chod pedálu to nemělo vliv. Stále zabírá ve stejném místě - cca v půlce.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33705
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Stále měkký brzdový pedál
někdy zabere odvzdušnovat potřubkách začneš u HBV a spavidla na kostce si některá odfrkne, třeba před rokem galaxy vcds a nic, dvakrát dokola a to z toho vychcal kýbl, majitel pojezdil pak hlásil že se mu to povedlo klasicky
Re: Stále měkký brzdový pedál
Koukal jsem a na nějaké odvzdušňovací akce u HBV tam teda místo není. O kostce ABS ani nemluvě. 

Re: Stále měkký brzdový pedál
Zkus tomu dát milošův mazec. Mi to kdysi pomohlo.
Louka, 1,2,3, plný kotel a pak na brzdy, ABS kopalo do pedálu jak blbé, po třetím pokusu pedál jak šutr.
Louka, 1,2,3, plný kotel a pak na brzdy, ABS kopalo do pedálu jak blbé, po třetím pokusu pedál jak šutr.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Stále měkký brzdový pedál
Zkusím.
Jen mi někdo vysvětlete výhodu (rozdíl) mezi aktivací ABS přes VCDS a aktivací někde na trávě.
Jen mi někdo vysvětlete výhodu (rozdíl) mezi aktivací ABS přes VCDS a aktivací někde na trávě.

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Stále měkký brzdový pedál
To je nekde v kristalove kouli ten rozdil. Ale milosuv mazec delam vzdy,i kdyz se mi to zda dobre a vzdy to vylepsi.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené