pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW


nastartuju motor běží třeba 10 minut přidám na 2000 otáček červená konva vypněte motor nemaže, po studeném startu motor lehce hlučnějsí hned stichne jak se promaže tak uchem maže,
vyměnil jsem čidlo tlaku hela nic pořád stejné, olej vyměněný co tam patří cca tři měsíce a ted začal problém
při jízdě kontrolka pětkrát zablika a pauza a pořád dokola

najeto 235 t s prokazatelným servisem
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20463
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od roman1648 »

Změřit tlak budíkem, pak zhoď vanu a mrkni na koš, u toho vyměň čerpadlo a řetízek, dával jsem normálně Topran snad za litr a funguje
Když bude vana dole omakat ojnice a třeba i omrknout hlavní ložiska jak vypadají a zkusit axiální vůli na klice + jak vypadají axiály a rovnou bych to dal všechno nový jsou to stokorunové položky a můžeš si být jistější že spodek je cajk, složit, změřit tlak budíkem znovu jestli je změna
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

jo už jsem si vyrobil přpravek na tlak do hlavy změřím, tam je na kokot přístup dekle na vačky, trubky dráty, a pokračuju, jen zjištuju zda tam třeba není ozubený řemínek, nebo omleté kolečko že praskl napínák řetězu, situace se zhoršuje asi měsíc, může být i prasklý drátek v konektoru na čidlo, nešla celý den elektrika tak sem to nemojl nějak moc pořešit ;) dík
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

zatím nic :(

tlak na volnoběh 1,1 bar, na volnoběh všechno v pohodě za tepla i za studena

přidám na 2000 tlak padá na 0,4 bar, pustím plyn tlak roste na 1,1 bar, čidlo tlaku je na 0.5 spínací, ted nové hella,

vana dole nikde žádná vůle na klice ani ojnice, v motoru čisto doložený pravidelný servis, čerpadlo nepřeskakuje zabral jsem doleva i doprava, zuby ok, napínák ok,

před pár lety něco podobného na 1,6 74 kW O1, dali jsme druhé čerpadlo a stejné, nakonec jsme propojili konektor od čidla na kostru a jezdí to možná dodnes, majitel prodal koupil O3

nevím (wallbash)
Diletant_a_Laik
Přispěvovatel
Příspěvky: 322
Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Odpovědi: 0

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od Diletant_a_Laik »

Tam zůstala ta gumička pod olejovým filtrem...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

Diletant_a_Laik píše: 17 říj 2025, 13:53 Tam zůstala ta gumička pod olejovým filtrem...
jaká gunička???
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 963
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od trhac »

Myslí to velký placatý těsnění co je součástí novýho filtru. Ono někdy při výměně zůstane v tom držáku filtru a ty tam pak dáš novej filtr s dalším těsněním
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

jo ale ten je až po čerpadle, mi to dává na volnoběh 1,1 bar přidáš a spadne tlak na 0,4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20463
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od roman1648 »

Zkus se na to podívat, nebyl bys první ani poslední, ono to někdy fakt celkem normálně jezdí (noteeth)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

ok mrknu na to, madam dnes přijela ale měl jsem tu zrovna uživatele jarek 83, tak přijede ve středu, vymontuju filtr? nokéž by tomu tak bylo, logiku to má filtr je vysoko a tlak se tam tratí
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5134
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od martinsidlo »

A paní s tím jezdí? To hodně riskuje,když nemaže.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33999
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: pasat 3C5 1,4 TSi 90 kW

Příspěvek od slovacek.milos »

Diletant_a_Laik píše: 17 říj 2025, 13:53 Tam zůstala ta gumička pod olejovým filtrem...
tak gumička tam není, motor teplý a maže to na volnoběh 1,5 přidám spadne na 1,

v telefonu dole je nějaká pletenina podle mě tudy neprotéká dostatečně olej,

po ránu když je kosa tak to pípne jak se
rozjede zastavit motor, pokud stojí na místě tak nepípne tlak tam je nad O,5

dnes ráno bylo 11 st. na volnoběh ok jak se rozjela konva pípla, chvilku stála na místě volnoběh pak se rozjela a ok

sdělávám opět vanu a ten telefon ukázním, srat mě nebude, máte někdo jiný názor?
olej je tam týden a černý, vanu jsem čistil byla stříbrná, před tím tam byl olej tři měsíce čený a dalo by se říct že zhoustl, ve vaně bordel,
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“