Uměl by mi s tím někdo z okolí Prahy pomoci? Děkuji všem za rady
Adresa 01: Motor (J623-CAHA) Labely:. SVO\03L-906-019-CAG.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL
Díl: R4 2.0l TDI H25 9978
Revize: 25H25---
Kódování: 0A194012232403080000
Dílna #: WSC 36236 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02012
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod
VCID: 000F35079B030A4FA6-8054
5 závad nalezeno.
4914 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2453 00 [104] - neplatný signál
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 205044 km
Datum: 2025.11.03
Čas: 13:32:35
Otáčky motoru: 903.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 27.5 %
Rychlost vozidla: 117 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 70 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.420 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 56.8 mł/h
Teplota povrchu filtru: 333.4 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -55 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 21 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 322.7 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m
12307 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 00 [101] - efektivita na spodni mezi
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 205906 km
Datum: 2025.11.08
Čas: 13:28:27
Otáčky motoru: 1894.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 62.0 %
Rychlost vozidla: 86 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 69 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.480 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 309.0 mł/h
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -43 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: -30 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 355.4 °C
Filtr částic: objem olejového popílku: 0.14 l
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m
5253 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2452 00 [040] - elektrická závada
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 18
Kilometry: 203796 km
Datum: 2025.09.14
Čas: 06:00:05
Otáčky motoru: 1404.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 59.2 %
Rychlost vozidla: 77 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 74 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 14 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.380 V
Čítač zapomenutí po OBD: 5
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 90.9 mł/h
Teplota povrchu filtru: 293.2 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: 989 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 21 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 314.0 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m
5262 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2454 00 [040] - zkrat na kostru
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 254
Kilometry: 204892 km
Datum: 2025.10.31
Čas: 11:08:34
Otáčky motoru: 899.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 18.0 %
Rychlost vozidla: 76 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 43 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.460 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 0.0 mł/h
Teplota povrchu filtru: 40.8 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 128
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -68 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 24 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 46.8 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m
5162 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2453 00 [096] - neplatný signál
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
Readiness: 0 3 0 0 0