Stránka 1 z 1

závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 13:27
od gruppe
Zdravím, vyskočil na mě problém, po výměně rozvodů na Audi A4 B8 125kW v místní dílně na mě po pár týdnech vyskočila závada, viz log.


Uměl by mi s tím někdo z okolí Prahy pomoci? Děkuji všem za rady :)




Adresa 01: Motor (J623-CAHA) Labely:. SVO\03L-906-019-CAG.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL
Díl: R4 2.0l TDI H25 9978
Revize: 25H25---
Kódování: 0A194012232403080000
Dílna #: WSC 36236 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02012
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod
VCID: 000F35079B030A4FA6-8054

5 závad nalezeno.
4914 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2453 00 [104] - neplatný signál
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 4
Kilometry: 205044 km
Datum: 2025.11.03
Čas: 13:32:35

Otáčky motoru: 903.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 27.5 %
Rychlost vozidla: 117 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 70 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.420 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 56.8 mł/h
Teplota povrchu filtru: 333.4 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -55 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 21 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 322.7 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m

12307 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002 00 [101] - efektivita na spodni mezi
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 205906 km
Datum: 2025.11.08
Čas: 13:28:27

Otáčky motoru: 1894.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 62.0 %
Rychlost vozidla: 86 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 69 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.480 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 309.0 mł/h
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -43 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: -30 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 355.4 °C
Filtr částic: objem olejového popílku: 0.14 l
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m

5253 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2452 00 [040] - elektrická závada
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 18
Kilometry: 203796 km
Datum: 2025.09.14
Čas: 06:00:05

Otáčky motoru: 1404.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 59.2 %
Rychlost vozidla: 77 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 74 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 14 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napětí svorky 30: 14.380 V
Čítač zapomenutí po OBD: 5
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 90.9 mł/h
Teplota povrchu filtru: 293.2 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: 989 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 21 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 314.0 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m

5262 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2454 00 [040] - zkrat na kostru
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 254
Kilometry: 204892 km
Datum: 2025.10.31
Čas: 11:08:34

Otáčky motoru: 899.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 18.0 %
Rychlost vozidla: 76 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 43 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 10 °C
Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
Napětí svorky 30: 14.460 V
Čítač zapomenutí po OBD: 27
Proud objemu výfukových plynů: částicový filtr: 0.0 mł/h
Teplota povrchu filtru: 40.8 °C
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 128
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 0
Derivační regenerace stav-Bits 0-7: 16
Filtr částic: diferenční tlak: -68 hPa
Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 24 hPa
Teplota výfukových plynů za předřazeným katalyzátorem: 46.8 °C
Filtr částic: kilometry od poslední regenerace: 0 m

5162 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku
P2453 00 [096] - neplatný signál
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
Readiness: 0 3 0 0 0

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 13:39
od Jirka.
A koukal si jak to vypadá pod krytem motoru? Nejspíš při rozvodech ulomili jeden vstup na čidle, jak tam jdou horký spaliny tak to tam všechno opálí, čidla, konektory všechno. Neříkám že to musí být 100% ale je to velmi pravděpodobné. Můžu ti to kdyžtak v Praze opravit 774988595

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 13:45
od Jirka.
:D

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 13:55
od tatko Tom
No pekne...

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 14:53
od tiguan2
Tak spiš reklamace...mantáci

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 19:03
od trhac
Na a4 je čidlo tlaku spalin za motorem a rozvody se pokud vím dělají vepředu. Tak to taky může být shoda náhod ale určitě bych se podíval do motoru jestli je to všechno zapojený a pak zajet tam kde ty rozvody dělali..

Re: závada na čidlu

Napsal: 07 pro 2025, 19:13
od Jirka.
Jo pak mi taky došlo že A4 s podélným motorem to má jinak, hlavně tohle bude ještě ta starší generace motoru co má jen jedno čidlo, takže to může být jen náhoda, každopádně se na to čidlo podívat a popřípadě ho rovnou vyměnit a udělat regeneraci.

Re: závada na čidlu

Napsal: 08 pro 2025, 10:18
od roman1648
Ono to s výměnou rozvodů nemusí vůbec souviset a tady nejspíš ani nesouvisí... ;)
Někteří mají tendenci okamžitě hledat viníka v tom, kdo na tom naposled něco dělal, nedávno tam byl dědula se starým Loganem,jen přezutí kol,za dva dny byl zpátky že od té doby mu drnčí výfuk - klasika,upadlé před koncovým tlumičem,ale hned měl jasno v tom,kdo za to může... :x

Re: závada na čidlu

Napsal: 08 pro 2025, 11:28
od Jirka.
roman1648¨: tak zrovna to zlomený a shořelý čidlo při rozvodech je taková běžná klasika, ale uznávám že tady mi uniklo že to je A4 a a jestě stará generace motoru, tak tady to asi opravdu může být náhoda.

Re: závada na čidlu

Napsal: 08 pro 2025, 11:35
od roman1648
Jo já vím o čem mluvíš, jednou se mi to stalo na 1.6tdi...ulomilo se to pod tím žárovým obalem že jsem si toho nevšimnul,jel jsem to projet, nic se mi nezdálo špatně, za dva dny auto zpátky a něco podobného jak jsi dával tu fotku...

Re: závada na čidlu

Napsal: 08 pro 2025, 14:33
od ROMEK
Nieked je to teplom vyhriate ze staci malá sila a zlomí sa to. Dnes som menil olej v powershifte ako som išiel zašrubovat plniaci otvor zatlačil som trošku na prepadovu hadičku co ide z termostatu a len sa zlomila tak som ju chcel zakrátit a jak som chcel vytiahnut protikus z domku polovica v nom zostala. tak bohužel nekedy sa to stane

Re: závada na čidlu

Napsal: 10 pro 2025, 21:01
od gruppe
Dekuju vsem za nazory, urcite se na to podivam, jen se zeptam, kde konkretne to cidlo najdu
?