TDI 81kw nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDI 81kw nejde nastartovat
občas se mi stáne že mi nejde octa nastarovat jen točí jak zběsilá.přišel jsem na to že mi zůstane vyset klapka na přívodu vzduchu při pohledu na motor vlevo je na ni nějakej podtlak.při ručním překlopení nastartuje na první otočení.nevíte náhodou někdo co to je za klapku a jestli se to dá nějak opravit,promazat nebo vyčistit.Dík za pomoc.
No nerad bych kecal nesmysly ale jestli myslíš to co já tak je to ventil na regulaci zpětného vracení výfukových plynů do sání kvůli ekologii a pokud ti zůstane otevřenej na plno tak asi můžeš mít problém se startem.....nebo ho spíš máš zajetelenej karbonem z výf.plynů.Já bych odpojil a zaslepil třeba šroubkem ten podtlak vrátil tu pášku do správný polohy a pokud ti to nebude blbnout tak někdy třeba vyčistil ten ventil od karbonu.. 

- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to trochu jinak. Ta klapka při vypnutí klíčku uzavře sání, aby motor nedobíhal, eventuálně se neklapal. Pokud neotevře, tak se to pochopitelně bez vzduchu nedá natočit. Buď zjistit proč neotevírá a opravit, nebo vyřadit z činnosti. Řekl bych, že je to vylepšení k horšímu a další součástka, která snižuje spolehlivost.
Vím,že se ozvou oponenti, taky mám raději vše tak, jak to výrobce vymyslel, ale pokud je něco nespolehlivé a nemusí to tam být, tak se bez toho rád obejdu.
Vím,že se ozvou oponenti, taky mám raději vše tak, jak to výrobce vymyslel, ale pokud je něco nespolehlivé a nemusí to tam být, tak se bez toho rád obejdu.
Dotaz pro objasnění:
EGR ventil je ventil pro vracení výfukových plynů do sání kvůli zmenšení koncentrace NOX - to je OK
a klapka slouží při vypnutí motoru k uzavření sání, aby motor nedobíhal, eventuálně se neklapal- to je také OK
Jsou tyto díly mechanicky spojené vedle sebe, nebo se jedná o stejný díl, případně kde se přesně nachází ta klapka?
Díky za odpověď.

EGR ventil je ventil pro vracení výfukových plynů do sání kvůli zmenšení koncentrace NOX - to je OK
a klapka slouží při vypnutí motoru k uzavření sání, aby motor nedobíhal, eventuálně se neklapal- to je také OK
Jsou tyto díly mechanicky spojené vedle sebe, nebo se jedná o stejný díl, případně kde se přesně nachází ta klapka?

Díky za odpověď.
Škoda Octavia 1,9TDi 81 kW r.v.1998 najeto 170 tis. km
EGR má svoju podtlakovú hadičku a klapka má svoju. Egr má hadičku vedenú z pravej strany k motoru, hadička od klapky miery na pravú stranu k vzduchovému filtru. A pokial máš EGR zasraný karbonom tak Ti ho nepomôže odpojiť o podtlaku lebo keď ostal otvorený tak podtlak nato nemá vplyv takže buď ho vymeniť, rozchodiť alebo zaslepiť. A tá klapka odišla už dvom taxíkarom a taxikáry sú zvláštna komunita ľudí šetriť kde sa dá takže ani jeden ju nemá klapku a zatial no problem.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


To su jako já ten oponent? Taky su radši, když jsou věci, tak jak to má být, a když se to posere, tak se to nejdřív snažím opravit, ale samo, že když není zbytí a ta věc přestane sloužit svému účelu a pro provoz není až tak důležitá, tak se z ní stává kurvítko a to musí pryč. Takže jakejpak oponent, když máme v podstatě stejný názor. V případě, že to nebylo na mě, přeskočte tyto řádky jakoby tu nebyly. Jináč ta klapka se dá vyčistit a pak by mělo fungovat jak má.Řekl bych, že je to vylepšení k horšímu a další součástka, která snižuje spolehlivost.
Vím,že se ozvou oponenti, taky mám raději vše tak, jak to výrobce vymyslel, ale pokud je něco nespolehlivé a nemusí to tam být, tak se bez toho rád obejdu.