prask vyskoci rychlost. Vyskakovani 1.rychlosti
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
dimec
Vyskakovani 1.rychlosti
Zdar mam dotaz.Cim to muze byt, kdyz mi vyskakuje pri rozjezdu obcas 1 kvalt.Kdyz se rozjedu pomalu tak ne nebo to resim ze podrzim rukou radicku.Zda se mi ze tam ta rychlos nezapadne uplne na doraz jako kdyby to bylo nejake rozstelovane ani nevim jestli ten muj model ma jeste lanovody.Octavia 1.9 tdi 81kw 6/2000.Je to neprijemne kdyz na to zapomenu a na krizovatce se trochu razantneji rozjedu a
prask vyskoci rychlost.
A ta 1 a 2 se radi docela nepresne jako opravdu by bylo neco vychozene nebo rozstelovane.Da se to nekde jeste doseridit???
prask vyskoci rychlost. Dá se to doštelovat v motoráku přímo na těch lanech. Na koncích těch lan jsou takový pružiny, na jedné straně je pružina opřená napevno na druhé zakončená černým plastem. Na ten, když zatlačíš proti té pružině, tak se uvolní lano, kterým se pak dá hejbat a tím to řazení seřídit. Pokud by seřízení nepomohlo bude závada nejpravděpodobněji v převodovce.
-
dimec
A kterym tahlem serizovat a kam at to jeste vice nerozsteluji???zda se mi ze ta jednicka se tam obcas slabjeji zaradi jakoby neuplne zaskoci a kdyz motor zabere tak to vyskoci.Huml píše:Dá se to doštelovat v motoráku přímo na těch lanech. Na koncích těch lan jsou takový pružiny, na jedné straně je pružina opřená napevno na druhé zakončená černým plastem. Na ten, když zatlačíš proti té pružině, tak se uvolní lano, kterým se pak dá hejbat a tím to řazení seřídit. Pokud by seřízení nepomohlo bude závada nejpravděpodobněji v převodovce.
nejdřív zařaď neutral potom v motorovém prostoru na převodovce uvolni ty táhla (zatlač k sobě a otoč tím kolečkem) pak zatlač dolů to velké zahnuté hliníkové heblo na kterém sou uchycené a zaaretuj ho tou malou černou páčkou otoč sní o 180 stupňu směrem ke chladiči heblo by ti mnělo zústat ve spodní poloze pak v interiéru u řadičky zvedni pytel s plastovým rámkem a na tyči řadičky uvidíš nálitek cca 20mm dlouhý s 5mm dírkou další dírka je na tělese vlevo vedle toho kulatého kloubu vezmi 5mm tyčinku nebo vrták nastav si ty dírky naproti sobě je to jakoby si zařadil dvojku a zastrč tam ten kolik ať je řadička zaaretovaná pak se vrať k tomu heblu na převodovce a na těch táhlech otoč těma kolečkama naopak pružiny ti znovu zafixujou lanovody, potom vytáhni ten kolík, potom vrať tu malou černou páčku do původní polohy a heblo ti povyjede nahoru v této chvíli by ti mněla řadička stát v neutrálu. a je to
-
dimec
No chci se do toho pustit zatim jsem to resil ze jsem tu paku na 1 rychlosti jen podrzel abylo to ok.Jak to teda poznam ze tzo je jiz spravne serizene to se s temi lany da kroutit dokud se nenapnou nebo jak to poznam,Spise mi pripada ze to vyskakuje kdyz poradne zabere motor kdyz se rozjizdim pomalu se spojkou tak to nevyskoci.

