Stránka 1 z 1

2,5tdi V6 - AFB vs AKE

Napsal: 23 led 2006, 18:39
od moose
jelikož budu muset měnit motor, uvažuji o výměně ze 150ps verze za 180tku... - přechod na AKE...

co mne čeká na STK, aneb jak to udělat s typem motoru ??? :roll:

Napsal: 23 led 2006, 19:59
od avatar
co vim tak ty dva motory se od sebe zase tak moc nelisi na prvni pohled nepoznas ael asi na STK pozna jine cislo motoru)

Napsal: 24 led 2006, 09:50
od moose
já už v techničáku číslo motoru nemám. jen typ... tzn mám tam AFB.. to oni ted kontrolují...

Napsal: 24 led 2006, 10:23
od avatar
No je to jak na koho narazis ale pokud tma nemas cislo ale jen typ motoru tak to hledat to cislo nebude. Tim padem bych to normalne vymenil. Ale pozor musis vymenit i ridici jednotku ta je na stopro jina

Napsal: 24 led 2006, 13:08
od frantacech
avatar píše:No je to jak na koho narazis ale pokud tma nemas cislo ale jen typ motoru tak to hledat to cislo nebude. Tim padem bych to normalne vymenil. Ale pozor musis vymenit i ridici jednotku ta je na stopro jina
Jak uz jsem psal ve starem foru, nevidim to tak jednoduse.

Pokud bude mit komplet nastrojeny motor vcetne cerpadla a ECU, tak muze (a bude - ma rv98) mit jeste problem s budiky. Zalezi jakou bude mit ECU, pokud bude komunikovat po canbus, nebudou mu fungovat budiky protoze ty can nemaji.

Musi vedet jako to ma ECU a jake ma budiky.

Napsal: 24 led 2006, 13:24
od cable
cuzz

co ja vim , dalo se na VW zastoupeni dostat razitko o vyměně typu motoru za 3kkč , ale nevim jestli i dnes to jde tak jednoduše , předpisy se měněj jako vítr.....

Napsal: 24 led 2006, 14:12
od moose
frantacech: budiky mam bez canbusu... jde o to že ten chlapek co prodava motor rika,že to dokáže sladit (budíky a novou ecu) ale nechce to delat protože chce prodat i tiptronik, kterej já samo nechcu... tak řekl, že by to neradi dělali, že to nepujde kvuli tiptroniku, jenže ten tomu nevadí..

napadlo mě, jeste nejak ten vyraženej typ motoru přivařit nebo tak, jenže je to celkem prasečina... máte nekdo s něčim takovym zkušenosti ?

Napsal: 24 led 2006, 15:38
od vojtaauto
Ahoj, při evidenčce a při STK se vždy kontroluje číslo karoserie a typ motoru, číslo motoru jen když je zapsán v TP.

audi v6

Napsal: 24 led 2006, 20:33
od pepik
cau tak ja uz jednu skusenost mam menil sem kamosovi taky uple ten samej typ co ty vsechno slo celkem v pohode az na to ze on ma manual a motor je z tiptroniku a v tom je ten hlavni problem cerpadlo je jiny anekomunikuje tak se tam muselo dat to stary ted to jezdi ok a budiky a jednotka zustala stara. :P

Re: audi v6

Napsal: 24 led 2006, 20:37
od frantacech
pepik píše:cau tak ja uz jednu skusenost mam menil sem kamosovi taky uple ten samej typ co ty vsechno slo celkem v pohode az na to ze on ma manual a motor je z tiptroniku a v tom je ten hlavni problem cerpadlo je jiny anekomunikuje tak se tam muselo dat to stary ted to jezdi ok a budiky a jednotka zustala stara. :P
To souhlasi, taky mi rikali , ze bych muselpouzit puvodni cerpadlo, resp. elektroniku cerpadla.

S tim typen a svarovanim bych nic neriskoval. Na to jsou na STK vysazeny, mohl by jsi mit velky problem, a kdyz ne ty, tak ten komu to pak prodas.

Napsal: 24 led 2006, 22:32
od moose
čerpadlo mám na svém AFB nové...

jeste mi poradili znečitelnit typ motoru... pak by prý to řešili na stk tak , že by me pslali do nejakeho servisu pro papír, že to je motor afb...

Napsal: 21 úno 2007, 20:35
od Patrik Tile
Jen tak pro zajímavost,na kolik takovej motor příde?

Napsal: 21 úno 2007, 22:11
od moose
tohle je starý téma ;)
motor AFB(110ke) mě nakonec vyšel na 18 tisic z vrakáče (najeto cca 100tkm- byl jsem tam s motorářem)
ten AKE (132kw) chtel udat za 32 a s tiptronicem za 50(prej i s montáží)
ale nakonec sem tam dal stejnej- AFB...