Fotodokumentace vlastních přestaveb
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Fotodokumentace vlastních přestaveb
kdo má možnost nafotit sem s tím pro ostatní pro inspiraci
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Ford Escort 1,8 TD Combi r.v. 1996







Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )waqw píše:Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Escort 1,6 D Combi r.v. 1986
U Escortíka mám jen šluslou zpátečku a předehřev na naftovej filtr.
Motor už je horší tak mu trvá než chytne ale jezdí



Motor už je horší tak mu trvá než chytne ale jezdí




Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
pokud by jsi dělal další kousky tak bych jen poradil jeden výstup na vodu dej k okraji. Né do prostředka. Je to z důvodu odvzdušnění v případě že se to bude montovat na ležato. Nebo tam navrtat díru se šroubem, ale to je už zbytečně komplikovaný. Samo odvzdušňovací schopnost se o to postará pokud to bude dobře konstrukčně řešený. Jinak to vypadá dobře 

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 140
- Registrován: 06 pro 2007, 14:41
- Bydliště: východní Morava
Odpovědi: 0
Zdar,dvorky1 píše: kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )
my jsme to dali tak, že Peveko co přepíná, je těsně před čerpadlem (ještě je po cestě elektrické dohřívání), takže po přepnutí je doba zpoždění minimální. (Jsou tady taky někde fotky)
Není mi ale jasná jedna věc :
Dali jsme to do Golfa 2 TD a tam vede zpátečka ze vstřiků originál do čerpadla a teprve odtud do nádrže. Když jsme to kdysi testovali jen tak, zjistili jsme, že se do kanystru vrátí asi jen 2 litry na 100 km, což naprosto nedpovídá dopravnímu průtoku ( borci tu udávají 0,5 l/ min).
To jsme teda nechali zpátečku jít furt do oleje, přinejhorším se to trochu přiředí, když na krátké štreky jezdíš jen na naftu.
Ví někdo, jak to je s tou zpátečkou?