Stránka 1 z 12
Fotodokumentace vlastních přestaveb
Napsal: 04 pro 2007, 09:50
od dvorky1
kdo má možnost nafotit sem s tím pro ostatní pro inspiraci
Ford Escort 1,8 TD Combi r.v. 1996
Napsal: 04 pro 2007, 09:55
od dvorky1
Napsal: 04 pro 2007, 18:57
od waqw
Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
Napsal: 05 pro 2007, 09:11
od dvorky1
waqw píše:Ty máš tu zpátečku šluslou na "tvrdo" ? To se ti asi nařeďuje startovací nafta olej ne? Jak dlouho cca trvá než vyjedeš olej z čerpadla a přepneš na naftu? Díky T
kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )
Escort 1,6 D Combi r.v. 1986
Napsal: 05 pro 2007, 09:38
od dvorky1
Napsal: 09 pro 2007, 18:55
od gsxrm
tady je moje ve predu vodni predehrev nerez snek vzadu nadrz na 55l v ni plovak s crpadlem z pd okolo plovaku nerez snek kterym se vraci tepla nafta a ohriva oil.kdyz prepnu na oil palivomer mi ukazuje hladinu oilu.

Napsal: 09 pro 2007, 22:41
od radluk
Napsal: 10 pro 2007, 20:21
od gsxrm
no uplne normalne je 7cm vysoka metr siroka a 0,7m hluboka + vnitrek rezervy spocitej to a uvidis hever a naradi mam v kapse
vymennik
Napsal: 21 pro 2007, 21:02
od mtapaj
Napsal: 22 pro 2007, 00:46
od dvorky1
pokud by jsi dělal další kousky tak bych jen poradil jeden výstup na vodu dej k okraji. Né do prostředka. Je to z důvodu odvzdušnění v případě že se to bude montovat na ležato. Nebo tam navrtat díru se šroubem, ale to je už zbytečně komplikovaný. Samo odvzdušňovací schopnost se o to postará pokud to bude dobře konstrukčně řešený. Jinak to vypadá dobře

Napsal: 22 pro 2007, 22:12
od bartjo
Zdar borci,
mate to pekne, to by Nemci koukali.
Napsal: 02 led 2008, 21:34
od bartjo
Zdar borci,
zkusim poslat fotky toho našeho Golfa, jestli to půjde.

To je pětadvacítka na olej, v nádrži je nafta.

To je ruční 3/2 cestný ventil, cena je příznivá.

Tak jsme usadili Peveko za skoro 1700,- přímo na výměník se žhavičem.
Napsal: 17 led 2008, 21:02
od bartjo
dvorky1 píše:
kdepak přes ty LPG ventily to saje buď z hlavní nádrže olej a nebo z tý přídavný naftu. Když přepnu na naftu tak musím ujet tak 5-8 km aby se dostala nafta do čerpadla ( z přídavný nádrže to mám rovnou do čerpadla pouze přes malej filtřík - do palivovýho filtru teče pořád jen olej abych nepotřeboval takovy množství nafty na propláchnutí ) pokud bych potřeboval aby se čerpadlo rychle propláchlo, tak jen otevřu zpátečku ( ručním ventilem ) přímo do nádrže a to se pak propláchne hned ale samo nafta jde pak zpátečkou do hlavní nádrže - to ale používám jen když mi to nasaje vzduch abych to odvzdušnil ( třeba když mi dojde nafta v tý malý nádržce )
Zdar,
my jsme to dali tak, že Peveko co přepíná, je těsně před čerpadlem (ještě je po cestě elektrické dohřívání), takže po přepnutí je doba zpoždění minimální. (Jsou tady taky někde fotky)
Není mi ale jasná jedna věc :
Dali jsme to do Golfa 2 TD a tam vede zpátečka ze vstřiků originál do čerpadla a teprve odtud do nádrže. Když jsme to kdysi testovali jen tak, zjistili jsme, že se do kanystru vrátí asi jen 2 litry na 100 km, což naprosto nedpovídá dopravnímu průtoku ( borci tu udávají 0,5 l/ min).
To jsme teda nechali zpátečku jít furt do oleje, přinejhorším se to trochu přiředí, když na krátké štreky jezdíš jen na naftu.
Ví někdo, jak to je s tou zpátečkou?
Napsal: 17 led 2008, 21:16
od pajda
Ta zpátečka vlastně zásobuje čerpadlo,takže nasává míň nafty z nádrže.Kdyby byla zpátečka rovnou do nádrže,musí se nafta znova nasát,přefiltrovat,případně ohřát a to je zbytečný,když se to dá vyřešit takhle
Napsal: 17 led 2008, 22:04
od bartjo
Zdar,
to znamená, že na Golfu je zpátečka originál "tak trochu zkratlá"?
Tak to tam vevnitř taky musí být odvzdušňovák.
Pak je to OK.