Peugeot 306 1,9TD - studený nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Bydliště: Děčín

Peugeot 306 1,9TD - studený nestartuje

Příspěvek od mirabarkas »

Prosím o radu: Peugeout 306 1,9 TD odešlo těsnění pod hlavou, byla srovnaná hlava a vyměněno těsnění pod hlavou. Od té doby nelze studený motor nastartovat. Dálé jsem naměřil menší tlaky cca 22-25 atp. Vyměnil jsem pístní kroužky, zabrousil ventily a opět dal dohromady, nastavil předvstřik dle výrobce na 0,63 mm a stále studený nechce startovat. Při jízdě vše v pořádku. Prosím poraďte nebo jedu do šrotu. Díky
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

Jde ti zhaveni?
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

Žhavení funguje dobře, nafta nespadává a chytat nechce.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Tlaky si měřil?
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

Nyní po opravě jsem tlaky znuvu neměřil, ale válce jsou perfektní + nové kroužky a zabroušené ventily, tak myslím, že by to mělo být dobré.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A funguje Ti ten "sytič" na čerpadle?
GIV Variant TDi ???kW
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

Nevím přesně jak má sytič fungovat, ale elektricky funguje, trubička ucpaná není a pístek není zarezlej.
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

mirabarkas píše:Nevím přesně jak má sytič fungovat, ale elektricky funguje, trubička ucpaná není a pístek není zarezlej.
Ja by som skontroloval čidlo teploty, skontroloval či skutočne na žhaviče prichádza napätie. Počas štartovania je cítiť naftu z výfuku?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Ten předvstřik bude asi malej.
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

Už konečně jsem na to přišel. Tři svíčky ze čtyř byly vadné - po ujetí max 100 km. Prý je to u Peugeota normální max. prý vydrží 1000 km. Všem děkuji za rady
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 18:06

Příspěvek od M-i-š-a-k »

mirabarkas píše:Už konečně jsem na to přišel. Tři svíčky ze čtyř byly vadné - po ujetí max 100 km. Prý je to u Peugeota normální max. prý vydrží 1000 km. Všem děkuji za rady
Si spad s hrušky né?A pak jezdíš jak když ti vydrží 1000?Nebo to je mněníš každých 1000 kilometrů?Jinak když jsou ty ventily zabroušené měřil někdo ventily?vy ste je sice zabrousily ale jestli mají male hodnoty tak jim to nepomuže (LOL)
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“