kolečko rozvodů na klice

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

kolečko rozvodů na klice

Příspěvek od Pepa15 »

čau zajímalo by mě jak to je s kolečkem na klice chystám se udělat rozvody mám motor AFN r.v98 a je tam kolečko s ploškou nemá klínak sere se i tohle nebo jen ty s klínkem? je vhodné ho preventivně vyměnit nebo něco upravit dík za rady
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

tohle se sere zrovna tak určitě ho vyměn
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

nebo minimálně zkontroluj..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
mensik4
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 06 úno 2006, 23:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od mensik4 »

Vyplatí se ho vyměnit..Stojí asi 400kč...
V70 II 2.5Tdi 103kw
smrcke
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 07 led 2007, 15:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Kadan

Příspěvek od smrcke »

jestli je v poho.tak vymen jen kladky a remen. ;)
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

kluci a jak velký vakl je normální nebo to má být úplně na těsno
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

musí být bez vůle
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10054
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud bys ho musel sundavat (třeba kvůli výměně simeringu), určitě použij nový šroub a utáhni to metrovou tyčí. Je tam moment 150 Nm + 90°.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pepa15
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 srp 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa15 »

takže když kolečko nastrčím a cítím že se asi cca o milimetr na klikoce pootočí na prázdno tak už je to špatný?musí jít tedy na kliku ztuha nasadit? nemůže být chyba třeba i v klice? jestli dobře chápu tento spoj celá síla je přenášena čelem kola takže moc záleží na utažení je to tak? auta dělám ale bohužel jen automatický převodovky a běžnou údržbu tohle mi nějak uniká vím o tom prd :?
Uživatelský avatar
Mirek12
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 18 lis 2007, 17:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Mirek12 »

jestli to není nutné tak na kolečko nehrabat!!!, jako není sranda motor zablokovat a moment dotáhnout (noteeth)
Toledo II 00 1.9 TDi AHF
skreko
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 28 črc 2007, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od skreko »

Ako sa má motor zablokovať, aby sa to dalo dotiahnuť tým momentom?????
Yuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 pro 2006, 23:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yuri »

skreko píše:Ako sa má motor zablokovať, aby sa to dalo dotiahnuť tým momentom?????
motor zablokujes tak ze das 5 a seslapnes brz.pedal. taky se stava ze spojka neudrzi,vetsinou pri povolovani,tak musis pouzit pripravek. na nejakou starou remenici navaris tyc, vznikne ti vlastne pripravek . nasroubujes do kolecka na kl. a zapres o zem, nejlepsi pouzit oba zpusoby najednou. jinak kolecko na kl. se nesundava,jen kdyz je zvej.
Yuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 02 pro 2006, 23:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Yuri »

mensik4 píše:Vyplatí se ho vyměnit..Stojí asi 400kč...
400 stoji ale na starej plechovej motor. na novej neco kolem 1000 + cca 100 sroub.
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Při každých rozvodech minimálně přetáhnout metrovou tyčí. Mě se povolilo cca po 60 tisících - byl jsem lenošnej zajistit motor....[/i]
G3 Variant synchro
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Dobrá rada: žádnou metrovou tyč- ale pokaždý nový šroub a moment 90Nm plus 90°. Když ho zkouším jestli není volný- za zuby setrváku šprajcnu šroubovák a normální ráčnou z goly nesmí jít povolit, při jakémkoli pootočení nebo i vrznutí okamžitá výměna. Čao.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“