Stránka 1 z 1

Spojková sada.

Napsal: 10 pro 2007, 16:25
od tomanger
Máte niekto skúsenosti so spojkovou sadou zn.VALEO - SP826317?
Jedná sa o 4-dielnú sadu, ktorá obsahuje jednohmotový zotrvačník + lamela + prítlačák + ložisko. A vraj by mala pasovať priamo na 1,9 TDi. Používa sa na prestavbu z dvojhmotového zotrvačníka na jednohmotový.
Vydrží aj zvýšený výkon, krúťak?

Napsal: 10 pro 2007, 20:23
od coltik
já jsem taky předělával z dvouhmoty na jednohmotu,možná je to jen individuální pocit,ale myslim,že ten přítlačák je na to slabý...už mě zase začíná prokluzovat :x budu muset asi zase přesedlat na dvouhmotu a přítlačák ze 130PD nebo něco silnějšího.Měl jsem jen sadu přítlačák Valeo,spojka Sachs+ložisko.Taky na 1,9tdi AFN..sice quatro,ale v tom by snad neměl být žádnej rozdíl,jen že ty kola neprohrábnou tak jako na dvoukole...tudíž to trochu bude lamela odnášet,ale mam jí tam od léta a nic moc...od namontování zabírla skoro nahoře (wallbash)

Napsal: 10 pro 2007, 23:04
od dist01
ja to přesne taky tak u te jednohmoty je slabše přitlačák

Napsal: 11 pro 2007, 00:47
od tomáš karbus
chce to jinou lamelu a přeci jen je asi lepší ten sachs- měl jsem komplet novou jednohmotu sachs s přítlačákem vr6 a přeobloženou lamelou a celkem v pohodě na to co tam bylo (záleží na kolik máš naladěno)

Napsal: 11 pro 2007, 07:15
od go.vojta
je třeba přítlačák z VR6..

Napsal: 11 pro 2007, 08:39
od coltik
a jde i na podélný motor?hm?

Napsal: 27 pro 2007, 20:46
od urbo
Proč je nutnej přítlačák z VR6? Za kolik se dá sehnat?

Napsal: 27 pro 2007, 21:22
od chiptuning
mladenci jste vsichni malinko O.T. ptal se na tuhle sadu
Obrázek
ta se neda kombinovat s pritlacaky z vr6 atd.
nekde jsem cet ,ze to ma prenest kroutici moment az do 700nm , ale nezkousel jsem to ,chtel jsem to zkusit v superbu ,ale na 96kw se nedela :o

Napsal: 28 pro 2007, 01:57
od tomáš karbus
ja nikde necet, že to chce pro podélný a číslo jsem nehledal

Napsal: 28 pro 2007, 21:56
od chiptuning
tomáš karbus píše:ja nikde necet, že to chce pro podélný a číslo jsem nehledal
je to na pricny motor,ale mam takovy tuseni ze setrvak z teto sady neni stejny s orig vw jednohmotou

Napsal: 29 pro 2007, 00:04
od pafka
to ani stejný být nemůže , když podélný má startér z druhé strany

Napsal: 29 pro 2007, 11:36
od Stingray
chiptuning píše:mladenci jste vsichni malinko O.T. ptal se na tuhle sadu
Obrázek
ta se neda kombinovat s pritlacaky z vr6 atd.
nekde jsem cet ,ze to ma prenest kroutici moment az do 700nm , ale nezkousel jsem to ,chtel jsem to zkusit v superbu ,ale na 96kw se nedela :o
Ja som za kazdu srandu ale kde si taketo blbosti mohol pocut......si asi pod vplyvom vianocnych a silvestrovskych rozpravok

Napsal: 29 pro 2007, 13:02
od tomáš karbus
mě to taky příde jako normální náhrada a pokud je to na příčný (což je podle věnce) šel bych do setrváku od sachsu přítlačáku pro vr6 a bud keramické, nebo jiné lamely, kdyby to bylo málo tak jedině nějakou race sadu

Napsal: 29 pro 2007, 18:55
od chiptuning
Stingray píše:
chiptuning píše:mladenci jste vsichni malinko O.T. ptal se na tuhle sadu
Obrázek
ta se neda kombinovat s pritlacaky z vr6 atd.
nekde jsem cet ,ze to ma prenest kroutici moment az do 700nm , ale nezkousel jsem to ,chtel jsem to zkusit v superbu ,ale na 96kw se nedela :o
Ja som za kazdu srandu ale kde si taketo blbosti mohol pocut......si asi pod vplyvom vianocnych a silvestrovskych rozpravok
povidal mi o tom pan v kravate v brne na vystave , dal mi i nejaky katalog pouze techto nahrad za dvojhmoty , ale manzelka mi ho pri uklidu vyhodila
Obrázek

Napsal: 30 pro 2007, 13:04
od Stingray
joooo pani v kravate......na spojke mas dolezity zatvaraciu silu spojky a ta je dana silou tanierovej pruziny........dalsia podstatna vec je trecie koeficienty v zavistlosti od teploty......ak chces prenasat dynamicke zatazenie 700Nm tak to chce uz kua poriadny material....