RENAULT SCENIC 1.9 DCi - žhaveni a kontrolka zhaveni

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
renejo
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2007, 00:31

RENAULT SCENIC 1.9 DCi - žhaveni a kontrolka zhaveni

Příspěvek od renejo »

Vazeni, tak jsem take do toho spadl.
Mám Renault Scénik 1,9 dCi r.v. 2002 a během jízdy do kopce se mi na chvíli rozsvěcuje kontrolka žhavení a motor částečně ztratí výkon, po ubrání plynu zhasne a chvilku to zase jede v poradku - takhle se to neustale opakuje.
Zatim jsem dle vasich rad provedl tyto ukony: :(
(hm) Vycisteni EGR a vahy vzduchu - na DG v poradku, kontrola zhavicich svicek - vsechny OK.
(hm) Podtlakovy ventil na turbu v poradku vcerne hadicek.
(hm) Senzor teploty motoru se zda byt take v poradku i kdyz se teplota v zime zveda dost pomalu - po odpojeni pro nastartovani spadne vykon motoru cca na ctvrt plynu.
Poradi nekdo co jeste zkusit aby tato neprijemna zavada byla odstranena? :x
Vidim ze ty nase rencky toto trapi hodne. Diky za rady
Naposledy upravil(a) renejo dne 17 pro 2007, 14:23, celkem upraveno 1 x.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Odpovědi: 0
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

jednou jsem to dělal a seřidil jsem turbo myslim tu ovladaci tyčku ale nevim v kolika to ma otvirat
TURBO
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:32
Bydliště: sc

Re: RENAULT SCENIC 1.9 DCi - žhaveni a kontrolka zhaveni

Příspěvek od TURBO »

renejo píše:Vazeni, tak jsem take do toho spadl.
Mám Renault Scénik 1,9 dCi r.v. 2002 a během jízdy do kopce se mi na chvíli rozsvěcuje kontrolka žhavení a motor částečně ztratí výkon, po ubrání plynu zhasne a chvilku to zase jede v poradku - takhle se to neustale opakuje.
Zatim jsem dle vasich rad provedl tyto ukony: :(
(hm) Vycisteni EGR a vahy vzduchu - na DG v poradku, kontrola zhavicich svicek - vsechny OK.
(hm) Podtlakovy ventil na turbu v poradku vcerne hadicek.
(hm) Senzor teploty motoru se zda byt take v poradku i kdyz se teplota v zime zveda dost pomalu - po odpojeni pro nastartovani spadne vykon motoru cca na ctvrt plynu.
Poradi nekdo co jeste zkusit aby tato neprijemna zavada byla odstranena? :x
Vidim ze ty nase rencky toto trapi hodne. Diky za rady
TURBO
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:32
Bydliště: sc

Re: RENAULT SCENIC 1.9 DCi - žhaveni a kontrolka zhaveni

Příspěvek od TURBO »

renejo píše:Vazeni, tak jsem take do toho spadl.
Mám Renault Scénik 1,9 dCi r.v. 2002 a během jízdy do kopce se mi na chvíli rozsvěcuje kontrolka žhavení a motor částečně ztratí výkon, po ubrání plynu zhasne a chvilku to zase jede v poradku - takhle se to neustale opakuje.
Zatim jsem dle vasich rad provedl tyto ukony: :(
(hm) Vycisteni EGR a vahy vzduchu - na DG v poradku, kontrola zhavicich svicek - vsechny OK.
(hm) Podtlakovy ventil na turbu v poradku vcerne hadicek.
(hm) Senzor teploty motoru se zda byt take v poradku i kdyz se teplota v zime zveda dost pomalu - po odpojeni pro nastartovani spadne vykon motoru cca na ctvrt plynu.
Poradi nekdo co jeste zkusit aby tato neprijemna zavada byla odstranena? :x
Vidim ze ty nase rencky toto trapi hodne. Diky za rady


muže dát někdo radu co s tím děkuji?
TURBO
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:32
Bydliště: sc

Příspěvek od TURBO »

spadnul jsem do toho také a po ujeti 2 km se motor chová že jede nejvíce 40,poradí někdo co s tim?fsobota@seznam
rommlajz
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2010, 19:39
Bydliště: Silůvky

Příspěvek od rommlajz »

Nejspíš máš něco ze vstřikama.DCi na to trpí.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Bez diagnostiky s tím nehneš. U DCI pokud nesmažeš chyby, tak jet nezačne, i když závadu (AGR) odstraníš.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

asi bych prvni dal palivak a zkusil pojezdit. co treba dopravni cerpadlo. renaulti ho vetsinou mivaji a nebo pak nejspis vstriky. chce to na PC
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:39

Příspěvek od sP »

TURBO píše:spadnul jsem do toho také a po ujeti 2 km se motor chová že jede nejvíce 40,poradí někdo co s tim?fsobota@seznam
Tak mám stejný problém, rozbliká se kontrolka žhavení, motor spadne do nouzáku a čtečka napíše P0D05 - please refer to vehicle service manual :x . Nevíte náhodou co to je? Když jsem to vymazal tak se mi ze 10 pokusů jednou podařilo naměřit tlak v sacím potrubí cca 1atm, v nouzáku to netlačí
patyk691
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2010, 08:30

Příspěvek od patyk691 »

no možno neviete, ale u francuzov, teda min renault a peugeot, čo ja viem, je to normálne, hlavne v zimnom období, ked teplota klesá pod bod mrazu, tak si aj počas jazdy motori dci a hdi dožhavujú naftu, t. j., že riadiaca jednotka vyšle signál a žhaviče prižhavujú na určitú dobu naftu aj počas jazdy, hlavne ked pridáš plyn....5, 10 sekúnd, stalo sa mi že ked som ťahal do kopca tak si prižhavovalo aj pol minúty, svietila pri tom kontrolka žhavenia, pokles výkonu som pri tom ale nepozoroval. ked som plyn pustil, alebo ubral tak žhavenie zhaslo. (hm)
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Je to zo sáním nieco okolo vzduch.Na clipe to pisalo malo tlaku v sacom potrubí.Preliest sánie-IC a vsetky spoje.Ja som mal malu dirku na IC a robilo to cca 1x za mesiac nepravidelne bez ohladu km.
gargamelc
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2009, 00:05
Bydliště: Norway

Příspěvek od gargamelc »

patyk691 píše:no možno neviete, ale u francuzov, teda min renault a peugeot, čo ja viem, je to normálne, hlavne v zimnom období, ked teplota klesá pod bod mrazu, tak si aj počas jazdy motori dci a hdi dožhavujú naftu, t. j., že riadiaca jednotka vyšle signál a žhaviče prižhavujú na určitú dobu naftu aj počas jazdy, hlavne ked pridáš plyn....5, 10 sekúnd, stalo sa mi že ked som ťahal do kopca tak si prižhavovalo aj pol minúty, svietila pri tom kontrolka žhavenia, pokles výkonu som pri tom ale nepozoroval. ked som plyn pustil, alebo ubral tak žhavenie zhaslo. (hm)
kde su tie zhavice nafty?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

patyk691 píše:no možno neviete, ale u francuzov, teda min renault a peugeot, čo ja viem, je to normálne, hlavne v zimnom období, ked teplota klesá pod bod mrazu, tak si aj počas jazdy motori dci a hdi dožhavujú naftu, t. j., že riadiaca jednotka vyšle signál a žhaviče prižhavujú na určitú dobu naftu aj počas jazdy, hlavne ked pridáš plyn....5, 10 sekúnd, stalo sa mi že ked som ťahal do kopca tak si prižhavovalo aj pol minúty, svietila pri tom kontrolka žhavenia, pokles výkonu som pri tom ale nepozoroval. ked som plyn pustil, alebo ubral tak žhavenie zhaslo. (hm)
a u jakýho auta to je? to jsem v životě neviděl...
vyhřívání palivovýho filtru jo ale žhaviče v naftě? :)
scenic 1,9dci nic takovýho nemá...
***VAG,PSA,Renault***
patyk691
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2010, 08:30

Příspěvek od patyk691 »

R mégane 1,9 dci 75kw, počas jazdy začnú žhaviče v určitom momente prižhavovať naftu vstrekovanú do válcov, neviem, či sú tam nejaké senzori, ktoré to sledujú
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je mi novina..a kčemu by to bylo..k nastartování..? :D
To je nějaký omyl..,neměl jsi vodu v naftě..?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“