Stránka 1 z 2
Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???
Napsal: 21 pro 2007, 10:17
od bernardi
Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem
Napsal: 21 pro 2007, 10:49
od Octava
No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset.

Re: Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???
Napsal: 21 pro 2007, 11:22
od chappy
bernardi píše:Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem
Otec ma Audi A6 3.0TDI a je to naozaj spička-zatah,spotreba..Je to automat,rychlosti prehadzuje tak ze ani neni citit-akoby isiel len na jeden prevod...Problem na motore este nebol ma nalietane 92.000km,spotreba do 10l.Sem tam svieti kontrolka emisii(hlavne po dlhej jazde po dialnice,alebo ked sa dava podlaha v meste

) Problem je s loziskami na kolesach,myslim ze uz ich menil 2x nastastie v ramci zaruky..Kamarad ma tiez novu A6 a ma rovnaky problem s loziskami,takze neviem ci je to nahoda...
Napsal: 21 pro 2007, 11:26
od cupra
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset.

ja mam s nim takisto vynikajuce skusenosti v A 6 s tiptronicom,len už čakam kedy padne zaruka a pojde chipnut...(len potom ten tiptronic,aby vydržal)inač taha neskutočne,na taku limuzinu...

Napsal: 21 pro 2007, 12:01
od váha
já sem jel v A6 allroad a v sedanu a tahá pěkně

Napsal: 21 pro 2007, 13:02
od bernardi
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset.

ma to remen alebo kovovy rozvod?
Napsal: 21 pro 2007, 13:43
od váha
měl by mít řetěz
Napsal: 21 pro 2007, 14:56
od lubomt
retaz
Napsal: 21 pro 2007, 15:32
od Octava
bernardi píše:Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset.

ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam

,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
Napsal: 21 pro 2007, 18:03
od BH motor
300 ps tam nebude na to sa nespoliehaj , ale verzia s tiptronikom je asi lepsia. 6HP19 prevodovky su vcelku vydarene.
Napsal: 21 pro 2007, 18:28
od Bugs.Bunny
bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Na rozvodech řetěz, na čerpadle řemen.
Napsal: 21 pro 2007, 18:37
od chiptuning
Octava píše:bernardi píše:Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset.

ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam

,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l

Napsal: 21 pro 2007, 19:04
od Octava
chiptuning píše:Octava píše:bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam

,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l

Jj,presne tady ty cesky silne s S-Linekou jsou naprd,protoze to auto je fakt tvrdy a skace jak koza

,ale v zatackach sedi jak prikovany....
Napsal: 21 pro 2007, 19:47
od monty
Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa.

Ciao
Napsal: 21 pro 2007, 21:57
od cupra
monty píše:Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa.

Ciao
A6 s manualem jedine 2,7 TDI...trojliter neni...
