Stránka 1 z 2

Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???

Napsal: 21 pro 2007, 10:17
od bernardi
Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem

Napsal: 21 pro 2007, 10:49
od Octava
No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)

Re: Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi???

Napsal: 21 pro 2007, 11:22
od chappy
bernardi píše:Ake mate skusenossti s motorom 3,0 Tdi?na co si dat bacha?j to lepsie v kombinacii s tiptronocom alebo manual?neodchadza zotrvacnik spojka poloosi v kombinacii s manualom?popr .ak niekto ma aj nejaku schemu motora alebo prirucku.dakujem
Otec ma Audi A6 3.0TDI a je to naozaj spička-zatah,spotreba..Je to automat,rychlosti prehadzuje tak ze ani neni citit-akoby isiel len na jeden prevod...Problem na motore este nebol ma nalietane 92.000km,spotreba do 10l.Sem tam svieti kontrolka emisii(hlavne po dlhej jazde po dialnice,alebo ked sa dava podlaha v meste 8) 8) ) Problem je s loziskami na kolesach,myslim ze uz ich menil 2x nastastie v ramci zaruky..Kamarad ma tiez novu A6 a ma rovnaky problem s loziskami,takze neviem ci je to nahoda...

Napsal: 21 pro 2007, 11:26
od cupra
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ja mam s nim takisto vynikajuce skusenosti v A 6 s tiptronicom,len už čakam kedy padne zaruka a pojde chipnut...(len potom ten tiptronic,aby vydržal)inač taha neskutočne,na taku limuzinu... ;)

Napsal: 21 pro 2007, 12:01
od váha
já sem jel v A6 allroad a v sedanu a tahá pěkně :P

Napsal: 21 pro 2007, 13:02
od bernardi
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?

Napsal: 21 pro 2007, 13:43
od váha
měl by mít řetěz

Napsal: 21 pro 2007, 14:56
od lubomt
retaz

Napsal: 21 pro 2007, 15:32
od Octava
bernardi píše:
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.

Napsal: 21 pro 2007, 18:03
od BH motor
300 ps tam nebude na to sa nespoliehaj , ale verzia s tiptronikom je asi lepsia. 6HP19 prevodovky su vcelku vydarene.

Napsal: 21 pro 2007, 18:28
od Bugs.Bunny
bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Na rozvodech řetěz, na čerpadle řemen.

Napsal: 21 pro 2007, 18:37
od chiptuning
Octava píše:
bernardi píše:
Octava píše:No 3,0TDi jede velmi dobre,ja snim mam zkusenost v A6 a Q7,motor ma vyborny zatach i v nizkych otackach je jede fak krasne,v aute nebyl vubec slyset. ;)
ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l :P

Napsal: 21 pro 2007, 19:04
od Octava
chiptuning píše:
Octava píše:
bernardi píše:ma to remen alebo kovovy rozvod?
Jo tak to vazne netusim,v te A6 je nejaky ostry cip,prej ma 300koni(nevim co je na tom pravdy,ale jeli jsme sni na dalnici v nemecku 260),je tam tiptrous,jede fakt az neuveritelne,ten zatah uplne odspodu a jak to tlaci do tech sedacek....no mnam (noteeth) ,je to S-Line a hlavne jak v zatackach to sedi jak pribity.
nejaky cas jsem s S-line jezdil pokud nejsou rovny silnice tak je s tim podvozkem az skoro neprijemna jizda je to pak skakava koza/kola 19/,pri jezdeni delsich tras se s tim da jezdit kolem 8,5l :P
Jj,presne tady ty cesky silne s S-Linekou jsou naprd,protoze to auto je fakt tvrdy a skace jak koza (LOL) ,ale v zatackach sedi jak prikovany....

Napsal: 21 pro 2007, 19:47
od monty
Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa. ;) Ciao

Napsal: 21 pro 2007, 21:57
od cupra
monty píše:Podle mě je lepší svezení s tiptronicem,A4 S-line s tim byla klasa,A6 s manuálem mě zas tak nevzala,jinak motor samozřejmě špička,s čipem nevim to musí bejt raketa. ;) Ciao
A6 s manualem jedine 2,7 TDI...trojliter neni... ;)