kour+predvstrik?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kour+predvstrik?
Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
Re: kour+predvstrik?
Evidentne ti spaľuje olej, ktorý sa dostáva do sania. Môže to byť od turba, odvetrania kľuky a aj iné. Zisti to tým, že skontroluj celú saciu cestu odkiaľ sú už stopy oleja.xxfavo píše:Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
Ako ja viem nespálená nafta je biely dym, čierny dym bohatá zmes s nedostatkom vzduchu a modrý dym spálený olej.xxfavo píše:No jestli myslis EGR ventil,ktery vede cast spalin z vyfuku do sani tak ten jsem uz zaslepil.Jinak saci potrubi od oleja je.asi trosku pred turbem,ale i za turbem.Jinak proc myslite,ze evidentne olej?Nemuze to byt i nespalena nafta ten modry kour,ktery az se motor ohreje zmizi.
Možno ten modrý dym nie je tak modrý, v tom prípade ak to zohriatím úplne zmizne je možné aj zlé spaľovanie / malé tlaky vo válcoch, krátka doba žhavenia a u niektorých aut chýbajúce dožhavovanie/.
Tlaky ve valcich jsem nechal zmerit a meli by byt OK.A ma tento motor dozhavovani?znamena to,ze jako zhavici svicky zahrivaji spalovaci prostor i pri nastartovanem motoru nez se zahreje?Jinak myslite,ze neco odhali pripojeni na diagnostiku?Zatim me napada jen ten zle nastavenej predvstrik nafty?ale je to jen ma domnenka...I kdyz po 200 000 km to muze byt cokoliv,ze....
Jinak diky za nazory a pokud vas cokoli napadne dalsiho tak sem napiste:)
Jinak,ano ten kour po zahrati zmizi uplne.Mozna jen trosku vic smrdi nez ostatni dieseli.
Jinak diky za nazory a pokud vas cokoli napadne dalsiho tak sem napiste:)
Jinak,ano ten kour po zahrati zmizi uplne.Mozna jen trosku vic smrdi nez ostatni dieseli.
Dym
Mam ten isty problem, ale idem poriesit zhavice aj relatka,
tak dam vediet aka zmena nastala. ale modry dym mam asi po 5 minutach od studeneho startu podymi a potom je to v poriadku.
Za tepleho startu je ok.
Peugeot 306 1.9 TD, rv.1999
cerpadlo Lucas
123000 miles
tak dam vediet aka zmena nastala. ale modry dym mam asi po 5 minutach od studeneho startu podymi a potom je to v poriadku.
Za tepleho startu je ok.
Peugeot 306 1.9 TD, rv.1999
cerpadlo Lucas
123000 miles
Ahoj,nove spicky samozrejme dat muzes,mne vysly do TD sada cca na 3000kc vsechny.
Za studena to dela proto,ze jsou v motoru horsi podminky,a olej hure dotesnuje spalovaci prostor apod...
Za studena to dela proto,ze jsou v motoru horsi podminky,a olej hure dotesnuje spalovaci prostor apod...
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Re: kour+predvstrik?
ahoj, nerobil s nieco s rozvodami? alebo niekto v servise?xxfavo píše:Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
To jsi menil jako nejakou cast ve strikovacich tryskach nebo cele trysky?Ale spis jako nevim jestli to muze byt tim.Uz jsem vymenil cidlo teploty nasavaneho vzduchu jako ze to bude tim a zelpseni se rovnalo nule...jinak se mi podarilo znicit dratek na vaze vzduchu,ale i tento muj ,,zasah,, neovlivnil nijak chod motoru....JiRaY píše:Ahoj,nove spicky samozrejme dat muzes,mne vysly do TD sada cca na 3000kc vsechny.
Za studena to dela proto,ze jsou v motoru horsi podminky,a olej hure dotesnuje spalovaci prostor apod...