kour+predvstrik?

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

kour+predvstrik?

Příspěvek od xxfavo »

Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Re: kour+predvstrik?

Příspěvek od alino2 »

xxfavo píše:Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
Evidentne ti spaľuje olej, ktorý sa dostáva do sania. Môže to byť od turba, odvetrania kľuky a aj iné. Zisti to tým, že skontroluj celú saciu cestu odkiaľ sú už stopy oleja.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

skontroluj AGR ventyl !!!
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

No jestli myslis EGR ventil,ktery vede cast spalin z vyfuku do sani tak ten jsem uz zaslepil.Jinak saci potrubi od oleja je.asi trosku pred turbem,ale i za turbem.Jinak proc myslite,ze evidentne olej?Nemuze to byt i nespalena nafta ten modry kour,ktery az se motor ohreje zmizi.
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

xxfavo píše:No jestli myslis EGR ventil,ktery vede cast spalin z vyfuku do sani tak ten jsem uz zaslepil.Jinak saci potrubi od oleja je.asi trosku pred turbem,ale i za turbem.Jinak proc myslite,ze evidentne olej?Nemuze to byt i nespalena nafta ten modry kour,ktery az se motor ohreje zmizi.
Ako ja viem nespálená nafta je biely dym, čierny dym bohatá zmes s nedostatkom vzduchu a modrý dym spálený olej.
Možno ten modrý dym nie je tak modrý, v tom prípade ak to zohriatím úplne zmizne je možné aj zlé spaľovanie / malé tlaky vo válcoch, krátka doba žhavenia a u niektorých aut chýbajúce dožhavovanie/.
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

Tlaky ve valcich jsem nechal zmerit a meli by byt OK.A ma tento motor dozhavovani?znamena to,ze jako zhavici svicky zahrivaji spalovaci prostor i pri nastartovanem motoru nez se zahreje?Jinak myslite,ze neco odhali pripojeni na diagnostiku?Zatim me napada jen ten zle nastavenej predvstrik nafty?ale je to jen ma domnenka...I kdyz po 200 000 km to muze byt cokoliv,ze....
Jinak diky za nazory a pokud vas cokoli napadne dalsiho tak sem napiste:)
Jinak,ano ten kour po zahrati zmizi uplne.Mozna jen trosku vic smrdi nez ostatni dieseli.
Dodis
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 09:16

Dym

Příspěvek od Dodis »

Mam ten isty problem, ale idem poriesit zhavice aj relatka,
tak dam vediet aka zmena nastala. ale modry dym mam asi po 5 minutach od studeneho startu podymi a potom je to v poriadku.
Za tepleho startu je ok.






Peugeot 306 1.9 TD, rv.1999
cerpadlo Lucas
123000 miles
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

No me to dela tak nejak dokud se motor neohreje.Auto jede tak nejak nepravidelne jakoby chvilku zabere pak nic...takovy skubani.Jinak je ten kour mozna spis modro bilej no....fakt nevim uz,co to muze byt :( nebo nevite kam s tim zajet v okoli Prerova?
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53

Příspěvek od JiRaY »

Ahoj,modry kour byva i z naddty,dela to i spatny predvstrik,nafta umi udelat i modry,bily,i cerny kour,podle toho jak je spalena predvstrik umi hodne :o
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

No jo,ale jak to zjistit?Prej tam je snad nejakej ridici vstrik nebo co?Co treba dat novy vstrikovaci trysky?Ale na kolik to tak muze vyjit?A proc to dela jen za studena?Diky
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53

Příspěvek od JiRaY »

Ahoj,nove spicky samozrejme dat muzes,mne vysly do TD sada cca na 3000kc vsechny.
Za studena to dela proto,ze jsou v motoru horsi podminky,a olej hure dotesnuje spalovaci prostor apod...
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
michalc
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 14 črc 2008, 11:01

Re: kour+predvstrik?

Příspěvek od michalc »

xxfavo píše:Ahoj,mam lagunu rv.99 s motorem 1.9dti(F9q7) za studena mi motor kouri do modra.Olej nijak vyrazne nepapa.spotreba tak do 7l.Muze byt problem v nastaveni predvstriku nafty?Myslite,ze na neco prijdou po napojeni na PC?Jinak studene starty OK(da se rict na drc)
Jinak dnes jsem po vypnuti motoru otevrel vicko na dolivani oleje a sel z nej jakoby kour a zdalo se mi ze to byl podobny smrad jako z vyfuky.A jeste ,kdyz je auto studeny tak jakoby cuka a nejvic je to citit kolem 2000ot/min(i nejvic kouri).
Jo a tlaky a trysky jsem nechal merit a meli by byt OK.Auto ma najeto 200000km.Dekuju za kazdy nazor
ahoj, nerobil s nieco s rozvodami? alebo niekto v servise?
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

No nechal jsem menit rozvody,ale delalo to i pred vymenou....dela to vlastne od te doby,co jsem to koupil...jinak taky jsem neco s tema rozvodama slysel,ale nevim jakej by to mohlo mit na to vliv.Kdyz je motor zahraty tak je vse OK.Jako ze by nekdo prehodil rozvody o zub???
xxfavo
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 12:09

Příspěvek od xxfavo »

JiRaY píše:Ahoj,nove spicky samozrejme dat muzes,mne vysly do TD sada cca na 3000kc vsechny.
Za studena to dela proto,ze jsou v motoru horsi podminky,a olej hure dotesnuje spalovaci prostor apod...
To jsi menil jako nejakou cast ve strikovacich tryskach nebo cele trysky?Ale spis jako nevim jestli to muze byt tim.Uz jsem vymenil cidlo teploty nasavaneho vzduchu jako ze to bude tim a zelpseni se rovnalo nule...jinak se mi podarilo znicit dratek na vaze vzduchu,ale i tento muj ,,zasah,, neovlivnil nijak chod motoru....
michalc
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 14 črc 2008, 11:01

Příspěvek od michalc »

no tak to robi bud ze nieje nstaveny predstrik, alebo ze pada nafta - najcastejsia zavada palivovy filter, prepadove hadicky, alebo ventil na cerpadle. pre mesiacom so podobny problem riesil.
inak ked to zacne robit rozsietia sa ti dajake kotrolky?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“