lita voda z nadobky-vyreseno!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
lita voda z nadobky-vyreseno!
doleju nadobku na max a po ujeti par desitek km mi vylita ven,nadobka po otevreni je vzdi dost natlakovana.pri studenim motoru mi sviti kontrolka na teplotu teploty,signalizuje ze tam je malo vody púo ujeti par km prestane blikat a tet to prestava i topit. Co to muze bejt(tesneni)?
Naposledy upravil(a) hrby.l.j dne 13 led 2008, 12:13, celkem upraveno 1 x.
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
tak-tak,tlakuje ti motor cez tesnenie do vody. Bud rad ze ti tam nedava este aj olej. Cim skorej si to daj urobit,lebo niekde skoncis
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0
to jo, ale proc by litala ven voda? leda tim ze by se prehrivala, ale delalo by to bordel. rychle by to bylo ohraty - prehraty a dost blbe by se to chladilo, po otevreni termostatu. ale necet sem nic o tom ze by se to prehrivalo.
zas na druhou stranu tomu napovida to, ze to netopi, i kdyz to muze byt tim, ze jede "na sucho"
zas na druhou stranu tomu napovida to, ze to netopi, i kdyz to muze byt tim, ze jede "na sucho"

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0
ta vodni pumpa je blbost. zkusil bych sahnout na chladic tak pri 50 - 60 stupnich, jestli neni teplej, muze byt vadnej termostat - to je k tomu pomalymu ohrivani. to ze se motor pomalu ohriva a jezdi "podchlazenej" muze mit za nasledek podfouknuti tesneni, deformaci hlavy, pripadne praskani (setkal jsem se s tim ze aj blok praskal). to muze byt jedna z pricin. a jinak bych skusil zmerit tlaky, pri zahratym motoru, kdyz to bylo natlakovany - odsroubovat zatku na expanzce, a zmerit, a kdyz to nekde bude nejak haprovat tak bych po tom sel... tesneni, hlava atd..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0
no s tim sem se nejednou setkal, ze motor behal porad pri 60 stupnich, a tesnení slo do hajzlu. a kdyz to udelalo priste tak byla mala prasklinka na bloku - bylo to teda na traktoru (motor z nakladaku). protoze jsme to honili a neohrilo se to vic jak na 60... s tou vrtulkou to je mozny ze je to castejsi ale rozhodne je to v tomto pripade docela divny. to by ta kapalina necirkulovala, a urcite by se to prehrivalo, i kdyz otevre termostat. v tomhle obdobi mozna ne moc ale asi by to bylo znat. osobne bych sel tou cestou, jak sem to napsal v minulim prispevku. pokud to nebude tady tak me moc veci uz nenapada