lita voda z nadobky-vyreseno!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hrby.l.j
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2007, 18:30

lita voda z nadobky-vyreseno!

Příspěvek od hrby.l.j »

doleju nadobku na max a po ujeti par desitek km mi vylita ven,nadobka po otevreni je vzdi dost natlakovana.pri studenim motoru mi sviti kontrolka na teplotu teploty,signalizuje ze tam je malo vody púo ujeti par km prestane blikat a tet to prestava i topit. Co to muze bejt(tesneni)?
Naposledy upravil(a) hrby.l.j dne 13 led 2008, 12:13, celkem upraveno 1 x.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

fouklé těsnění,nebo křivá, nebo prasklá hlava
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

tak-tak,tlakuje ti motor cez tesnenie do vody. Bud rad ze ti tam nedava este aj olej. Cim skorej si to daj urobit,lebo niekde skoncis
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

JJ TESNENI V CUDU... ;)
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

Tesnenie , alebo ako vysie pisali aj kriva hlava...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

taky napiš co je to za motor, a auto
hrby.l.j
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2007, 18:30

Příspěvek od hrby.l.j »

seat ibiza 1.9 tdi 81kw asv
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

tak to ještě zkontroluj vodní pumpu, jestli není upadlá vrtulka
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2007, 20:39

Příspěvek od Scania V8 480 »

pafka: tak to ještě zkontroluj vodní pumpu, jestli není upadlá vrtulka


jak s tim ze to tlakuje souvisi upadena vrtulka vodni pumpy?? :?
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

trochu zmizí cirkulace chladící kapaliny ;)
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2007, 20:39

Příspěvek od Scania V8 480 »

to jo, ale proc by litala ven voda? leda tim ze by se prehrivala, ale delalo by to bordel. rychle by to bylo ohraty - prehraty a dost blbe by se to chladilo, po otevreni termostatu. ale necet sem nic o tom ze by se to prehrivalo.
zas na druhou stranu tomu napovida to, ze to netopi, i kdyz to muze byt tim, ze jede "na sucho" :)
hrby.l.j
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2007, 18:30

Příspěvek od hrby.l.j »

auto se ohrejva pomalu,vyleze na 90 a ani se nehne,dis jsem tal dolil napln tak to topilo normalne.
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2007, 20:39

Příspěvek od Scania V8 480 »

ta vodni pumpa je blbost. zkusil bych sahnout na chladic tak pri 50 - 60 stupnich, jestli neni teplej, muze byt vadnej termostat - to je k tomu pomalymu ohrivani. to ze se motor pomalu ohriva a jezdi "podchlazenej" muze mit za nasledek podfouknuti tesneni, deformaci hlavy, pripadne praskani (setkal jsem se s tim ze aj blok praskal). to muze byt jedna z pricin. a jinak bych skusil zmerit tlaky, pri zahratym motoru, kdyz to bylo natlakovany - odsroubovat zatku na expanzce, a zmerit, a kdyz to nekde bude nejak haprovat tak bych po tom sel... tesneni, hlava atd..
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

no, tak když bude špatný termostat, tak se to na 90 neudrží ani náhodou,a teď v zimě se to dostane tak na 50-60 stupňů,když je motor podchlazený,tak jsem ještě neslyšel že by tohle byla příčina podfouklého těsnění, jinak upadlá vrtulka není až tak nevídaný jev
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2007, 20:39

Příspěvek od Scania V8 480 »

no s tim sem se nejednou setkal, ze motor behal porad pri 60 stupnich, a tesnení slo do hajzlu. a kdyz to udelalo priste tak byla mala prasklinka na bloku - bylo to teda na traktoru (motor z nakladaku). protoze jsme to honili a neohrilo se to vic jak na 60... s tou vrtulkou to je mozny ze je to castejsi ale rozhodne je to v tomto pripade docela divny. to by ta kapalina necirkulovala, a urcite by se to prehrivalo, i kdyz otevre termostat. v tomhle obdobi mozna ne moc ale asi by to bylo znat. osobne bych sel tou cestou, jak sem to napsal v minulim prispevku. pokud to nebude tady tak me moc veci uz nenapada
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“