Stránka 1 z 2
lita voda z nadobky-vyreseno!
Napsal: 05 led 2008, 11:29
od hrby.l.j
doleju nadobku na max a po ujeti par desitek km mi vylita ven,nadobka po otevreni je vzdi dost natlakovana.pri studenim motoru mi sviti kontrolka na teplotu teploty,signalizuje ze tam je malo vody púo ujeti par km prestane blikat a tet to prestava i topit. Co to muze bejt(tesneni)?
Napsal: 05 led 2008, 11:35
od pafka
fouklé těsnění,nebo křivá, nebo prasklá hlava
Napsal: 05 led 2008, 11:39
od lubomt
tak-tak,tlakuje ti motor cez tesnenie do vody. Bud rad ze ti tam nedava este aj olej. Cim skorej si to daj urobit,lebo niekde skoncis
Napsal: 05 led 2008, 14:39
od patrik.kloucek
JJ TESNENI V CUDU...

Napsal: 05 led 2008, 14:55
od maros261177
Tesnenie , alebo ako vysie pisali aj kriva hlava...
Napsal: 05 led 2008, 16:05
od pafka
taky napiš co je to za motor, a auto
Napsal: 06 led 2008, 12:17
od hrby.l.j
seat ibiza 1.9 tdi 81kw asv
Napsal: 06 led 2008, 13:28
od pafka
tak to ještě zkontroluj vodní pumpu, jestli není upadlá vrtulka
Napsal: 06 led 2008, 20:42
od Scania V8 480
pafka: tak to ještě zkontroluj vodní pumpu, jestli není upadlá vrtulka
jak s tim ze to tlakuje souvisi upadena vrtulka vodni pumpy??

Napsal: 06 led 2008, 20:47
od pafka
trochu zmizí cirkulace chladící kapaliny

Napsal: 07 led 2008, 05:46
od Scania V8 480
to jo, ale proc by litala ven voda? leda tim ze by se prehrivala, ale delalo by to bordel. rychle by to bylo ohraty - prehraty a dost blbe by se to chladilo, po otevreni termostatu. ale necet sem nic o tom ze by se to prehrivalo.
zas na druhou stranu tomu napovida to, ze to netopi, i kdyz to muze byt tim, ze jede "na sucho"

Napsal: 07 led 2008, 10:51
od hrby.l.j
auto se ohrejva pomalu,vyleze na 90 a ani se nehne,dis jsem tal dolil napln tak to topilo normalne.
Napsal: 07 led 2008, 19:55
od Scania V8 480
ta vodni pumpa je blbost. zkusil bych sahnout na chladic tak pri 50 - 60 stupnich, jestli neni teplej, muze byt vadnej termostat - to je k tomu pomalymu ohrivani. to ze se motor pomalu ohriva a jezdi "podchlazenej" muze mit za nasledek podfouknuti tesneni, deformaci hlavy, pripadne praskani (setkal jsem se s tim ze aj blok praskal). to muze byt jedna z pricin. a jinak bych skusil zmerit tlaky, pri zahratym motoru, kdyz to bylo natlakovany - odsroubovat zatku na expanzce, a zmerit, a kdyz to nekde bude nejak haprovat tak bych po tom sel... tesneni, hlava atd..
Napsal: 07 led 2008, 20:48
od pafka
no, tak když bude špatný termostat, tak se to na 90 neudrží ani náhodou,a teď v zimě se to dostane tak na 50-60 stupňů,když je motor podchlazený,tak jsem ještě neslyšel že by tohle byla příčina podfouklého těsnění, jinak upadlá vrtulka není až tak nevídaný jev
Napsal: 07 led 2008, 21:22
od Scania V8 480
no s tim sem se nejednou setkal, ze motor behal porad pri 60 stupnich, a tesnení slo do hajzlu. a kdyz to udelalo priste tak byla mala prasklinka na bloku - bylo to teda na traktoru (motor z nakladaku). protoze jsme to honili a neohrilo se to vic jak na 60... s tou vrtulkou to je mozny ze je to castejsi ale rozhodne je to v tomto pripade docela divny. to by ta kapalina necirkulovala, a urcite by se to prehrivalo, i kdyz otevre termostat. v tomhle obdobi mozna ne moc ale asi by to bylo znat. osobne bych sel tou cestou, jak sem to napsal v minulim prispevku. pokud to nebude tady tak me moc veci uz nenapada